بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های موزیکال برای موبایل

بهترین بازی های موزیکال برای موبایل

بیش‌تر از هر پلتفرم دیگری کاربران دوست دارند بازی‌های موزیکال را روی موبایلشان تجربه کنند. بازی‌های مینیمال زیادی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند موزیک مورد نظرتان را پخش کنید و بر اساس ریتم آن مشغول بازی کردن شوید. در این بخش با ما همراه باشید تا با بهترین بازی های موزیکال برای موبایل آشنا شوید.

بهترین بازی های موزیکال برای موبایل را بشناسید

Cytus II

Cytus II بازی ریتمیک و موزیکالی‌ست که توسط استودیو Rayark Games ساخته شده است. این بازی چهارمین بازی موزیکال پرطرفدار و بزرگی است که بعد از موفقیت سه بازی قبلی این استودیو یعنی Cytus ،DEEMO و VOEZ ساخته شده است. این نسخه که دنباله‌ای بر Cytus است، ریشه‌های خود را حفظ کرده و حاصل تلاش و ازخودگذشتگی بسیار زیاد تیم سازنده است. داستان بازی در نسخه دوم در آینده شکل می‌گیرد و از این قرار است که انسان‌ها می‌توانند به وسیله اینترنت و وسایل ارتباطی، جهان را از نو تعریف کنند.

Lanota

“Lanota” یکی از منحصربه‌فردترین و بهترین بازی های موزیکال این فهرست به حساب می‌آید؛ چرا که این بازی تاکید بیشتری بر روی خط داستانی خود دارد. داستان بازی بدین شکل است که طی 250 سال، رنگ‌ها جهان هستی را ترک کرده‌اند و شما در نقش Fisica و Ritmo باید سعی کنید تا با نواختن موسیقی، بار دیگر رنگ‌ها را به این دنیا برگردانید. این بازی، عنصر چالش و پیچیدگی را با هم در خود دارد؛ به شکلی که انگار شبیه به دیگر بازی‌های موزیکال نیست. بازی دارای 10 مرحله است که 3 تای آن‌ها درجه سختی بالایی دارند. همچنین 16 قطعه موسیقی و یک کتاب تصویری در بازی وجود دارد که داستان بازی از طریق آن روایت می‌شود. این بازی قطعا خاص و دلچسب است.

این مطلب را هم ببینید
اطلاعاتی درباره بازی Star wars : jadi fallen order  

Pianista

“Pianista” یکی دیگر از بازی‌های خاص در سبک موزیکال است. اکثر بازی‌ های ریتمیک و موزیکال از موسیقی‌های پر انرژی برای بازی‌های خود استفاده می‌کنند؛ اما در این بازی فقط یک پیانو وجود دارد و تمامی نت‌ها با همان پیانو نواخته می‌شوند. البته تمامی عناصر سایر بازی‌های موزیکال در این بازی هم رعایت شده است؛ بدین شکل که نوت‌ها از بالا به پایین حرکت می‌کنند و شما روی آن‌ها ضربه می‌زنید. متاسفانه بسیاری از قابلیت‌های درون بازی با پرداخت هزینه آزاد می‌شود؛ اما با این حال باز هم بازی جذاب و دلپذیری‌ست.

Lethe

Lethe یکی دیگر از بازی‌ های موزیکال است که به تازگی برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده است. بازی دارای بخش داستانی است و موسیقی غنی در خود دارد. نحوه انجام بازی براساس ریتم موسیقی است و محل ضربه ممکن است در هرجایی از صفحه پدیدار شود. انجام بازی، حسی مانند تماشای تئاتر به بازیکنانش می‌دهد و شباهت کمتری به سایر بازی‌های کلاسیکِ موجود در این سبک دارد. گرافیک بازی نیز به شکل نقاشی با دست طراحی شده که زیبایی آن را دو چندان کرده است. بازی حول محور شخصیت Lethe می‌گردد که حافظه خود را از دست داده و بازیکن باید با حل معماها، تکه‌های خاطرات او را کنار هم قرار دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Rider : ساده اما جذاب

Dynamix

Dynamix به عنوان یکی از بازی‌ های موزیکال نسل جدید، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. گیم‌پلی بازی بدین صورت است که نوت‌ها از بالا به سمت پایین حرکت می‌کنند و شما باید همزمان با ریتم موسیقی روی آن‌ها ضربه بزنید. در این بازی 20 آهنگ رایگان وجود دارد که برای دسترسی به سایر آن‌ها باید پرداخت هزینه درون‌برنامه‌ای انجام دهید. محیط این بازی به شکل انیمه است اما داستان آن مانند Cytus غنی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *