بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های کم حجم اندروید

بهترین بازی های کم حجم اندروید

محدودیت فضا در دستگاه یا ضعیف بودن پردازنده‌های گوشی موبایل و عوامل دیگر مانع از این نمی‌شوند که کاربران از تجربه‌ی بازی‌های جذاب و سرگرم کننده محروم بمانند. در میان تمام بازی ‌هایی که حجم زیادی از حافظه‌مان را اشغال می‌کنند، بازی هایی هستند که با حجم کم بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند. در این بخش می توانید با لیستی از بهترین بازی های کم حجم اندروید آشنا شوید.

بهترین بازی های کم حجم اندروید را بشناسید

Block Puzzle

اگر از گیمرهای قدیمی باشید حتماً بازی تتریس را به یاد دارید و اگر هم سن‌تان به این بازی قد نمی‌دهد حتماً یکی از صدها کلون آن را دیده یا تجربه کرده‌اید. Block Puzzle یکی از آن دست عناوینی است که با اضافه کردن برخی نوآوری‌ها به بازی مشهور تتریس، توانسته یکی از بهترین بازی‌هایی معمایی اندروید را ارائه کند. ایده بازی در ظاهر بسیار ساده است؛ تنها کافی است بلوک‌های رنگارنگ را با انگشت خود گرفته و در جای مناسب رها کنید تا سطرها کامل شده و حذف شوند. اما این ایده به ظاهر ساده، پس از گذشت چندین مرحله از بازی می‌تواند به شدت چالش برانگیز بوده و مجبورتان کند حسابی فسفر بسوزانید! Block Puzzle با وجود اینکه تنها 10 مگابایت حجم دارد، جلوه‌های صوتی و بصری و انیمیشن‌های جذابی دارد که کاملاً با حال و هوای آن جور بوده و یک تجربه شیرین و لذت بخش را بریتان رقم می‌زند.

2048

مهمترین اصل در مورد یک بازی، جنبه سرگرم‌کنندگی آن است و 2048 با حجم کمتر از 3 مگابایت این کار را به نحو احسن انجام می‌دهد! در این بازی صفحه‌ای با چند کاشی که روی هر کدام عددی نوشته شده برایتان به نمایش در می‌آید و وظیفه شما این است که با ترکیب دو خانه با اعداد یکسان، یک عدد بزرگ‌تر ایجاد کرده و این کار را تا انتها و رسیدن به عدد 2048 تکرار کنید. ایده بازی بسیار ساده است اما معماها رفته رفته و با پیشروی در مراحل سخت‌تر و سخت‌تر شده و شما را هر چه بیشتر به چالش خواهند کشید. این بازی نه نیازی به اینترنت دارد و نه فضای زیادی از حافظه گوشی شما را اشغال می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Join Clash 3D

Archery

از آنجا که ورزش تیراندازی با کمان یکی از پرخرج‌ترین و گران‌ترین ورزش‌های جهان است، امتحان کردن مهارت‌تان با تیر و کمان واقعی دور از ذهن خواهد بود. اما در دنیای بازی‌های ویدیویی هیچ چیز غیرممکن نیست و تنها با صرف 4 مگابایت از حجم اینترنت خود می‌توانید یک بازی تیراندازی با کمان ساده و جمع‌و‌جور را روی گوشی خود نصب کنید. Archery گیم‌پلی فوق العاده ساده اما در عین حال جذابی دارد. یک تیر و کمان و یک سیبل تنها چیزهایی هستند که پیش رویتان قرار می‌گیرند و شما باید با انگشت خود زه کمان را کشیده و با تعیین جهت مناسب آن را رها کنید.

Bubble Archery

حالا که هدف‌گیری با کمان را تمرین کردید، بهتر است با تیر و کمان به سراغ ترکاندن یک سری حباب بروید! بازی Bubble Archery توسط همان استودیوی سازنده Archery یعنی Innovative games تولید شده و در نتیجه کاملاً به بازی قبلی شباهت دارد. تنها تفاوتی که در اینجا شاهد هستیم، قرار گرفتن حباب‌ها یا بادکنک‌ها به جای سیبل استاندارد تیراندازی هستند. این تغییر به ظاهر کوچک، تجربه بازی را به کلی تغییر داده و چالش و هیجان بیشتری را به آن اضافه کرده است. بنابراین، توصیه می‌کنیم این نسخه را هم همراه با نسخه استاندارد Archery بر روی گوشی خود نصب کرده و هر از گاهی تنوعی به سبک تیراندازی خود بدهید!

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم در خرید کنسول بازی

Modern Sniper

در بین بازی‌های اکشن و تیراندازی، آن‌هایی که شما را در قالب یک تک تیرانداز قرار داده و مخفیانه به قلب نیروهای دشمن می‌فرستند، برای برخی گیمرها از جذابیت بسیار بیشتری برخوردار هستند. اما آیا شما هم چنین روحیه و سلیقه‌ای دارید؟ اگر این‌طور است، پس حتماً بازی کم حجم Modern Sniper را که از ساخته‌های استودیوی Candy Mobile است، امتحان کنید. بازی بالغ بر 50 مرحله مختلف و 6 نقشه منحصر به فرد دارد و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. درست است که این بازی در مقایسه با عناوینی مانند پابجی و فورتنایت نمی‌تواند حرف زیادی برای گفتن داشته باشد، اما اگر حجم آن را با بازی‌های مذکور مقایسه کنید می‌توانید به بزرگی کاری که سازندگان Modern Sniper انجام داده‌اند، پی ببرید.

Flow Free

Flow Free از آن دست بازی‌هایی است که تجربه کردن آن تنها در گوشی‌های هوشمند و با صفحه نمایش لمسی می‌تواند جذاب باشد. روند کار بسیار ساده است؛ صفحه‌ای با چندین نقطه رنگی جلوی شما قرار دارد و باید هر دو نقطه همرنگ را به وسیله لوله‌گذاری‌هایی که انجام می‌دهید به هم متصل کرده و جریان بین آن‌ها را برقرار کنید. ایده‌ای به این سادگی در مجموع بیش از 2500 معمای مختلف را پیش روی شما قرار می‌دهد که حل کردن بعضی از آن‌ها واقعاً به فکر کردن و آزمون و خطای زیادی نیاز دارد. همچنین این بازی یک حالت زمانی یا Time Trial هم دارد که در آن باید تا قبل از اتمام تایم هر مرحله، معما را حل کرده و همه نقاط همرنگ را به هم وصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *