مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین باندهای اکتیو موجود در بازار

بهترین باندهای اکتیو

برخلاف اسپیکر پسیو، یک باند اکتیو نیازی به تقویت‌کننده یا همان آمپلی‌فایر خارجی ندارد؛ سیگنال در درون اسپیکر تقویت می‌شود. درواقع، یک اسپیکر اکتیو واقعی، یک آمپلی‌فایر اختصاصی در درون خود دارد. برای راه‌اندازی صدای یک باند اکتیو، نیاز به اتصال آن به برق و منبع صوتی دارید؛ منبع صوتی‌ای که ارسال‌کننده یک سیگنال ساده صوتی باشد، این سیگنال می‌تواند دیجیتال، آنالوگ و یا حتی بی‌سیم باشد. مدلهای متنوعی از این نوع اسپیکر در بازار وجود دارد که انتخاب را برای کاربران دشوار می کند. از این رو در این بخش می خواهیم بهترین باندهای اکتیو موجود در بازار را معرفی کنیم.

بهترین باندهای اکتیو موجود در بازار را بشناسید

تسکو مدل TS 1850

TS 1850 یکی از اسپیکر های اکتیو قابل استفاده در مجالس و مهمانی‌ها است و با وزن کم آن، می‌توانید به راحتی آن را جابجا کنید. بر روی پنل حرفه‌ای تنظیم صدا، دکمه‌های روشن/خاموش، کنترل موسیقی، حجم صدا، تنظیم صدای اکو، Mute ،Mode و مدیریت نورپردازی قرار گرفته‌اند. این اسپیکر از رادیو FM نیز پشتیبانی می‌کند. اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 185 انواع روش‌های اتصال را پشتیبانی می‌کند. این اسپیکر یک باند اکتیو شارژی است. این اسپیکر امکان پخش موسیقی از منابع مختلف را به کاربر می‌دهد. بعضی از این روش‌ها، اتصال از طریق بلوتوث، پورت USB، کابل AUX و پورت کارت حافظه است. همچنین از فلش مموری نیز پشتیبانی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین ابزارهای تعمیر فایل‌های خراب در ویندوز

بیکارو مدل S36

برند بیکارو یکی از برندهای معتبر باند اکتیو است. این اسپیکر را می‌توانید در مجالس و مهمانی‌ها استفاده کنید. حمل آن با استفاده از دستگیره چمدانی راحت و بدون مشکل است. همچنین این اسپیکر به همراه یک میکروفون به شما ارائه می‌شود. S36 دارای دکمه‌های روشن/خاموش، کنترل موسیقی، حجم صدا، تنظیم صدای اکو، باس، Mode، حجم صدای میکروفون و کنترل پخش موسیقی است. امکان پخش موسیقی نیز از طریق بلوتوث، پورت USB و اسلات کارت حافظه وجود دارد. این اسپیکر دارای نورپردازی LED نیز هست.

تسکو مدل TS 1910

این اسپیکر وزن زیادی دارد که با استفاده از دستگیره چمدانی، تا حدی این مشکل برطرف می‌شود. از این اسپیکر فلش خور مجالس می‌توانید در مهمانی‌های خود استفاده کنید. این باند فلش خور دارای دکمه‌های روشن/خاموش، کنترل موسیقی، حجم صدا، باس، Mode، حجم صدای میکروفون و اکولایزر میکروفون است. TS 1910 از منابع صدای مختلفی مثل بلوتوث، پورت USB و اسلات کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. این اسپیکر همچنین دارای نشانگر LED و نورپردازی LED نیز هست. از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر می‌توان به این اشاره کرد که می‌تواند همزمان از یک میکروفون بی سیم و دو میکروفون با سیم پشتیبانی کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای تقویت صدا در ویندوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *