مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های انتقال فایل در اندروید

بهترین برنامه های انتقال فایل در اندروید

انتقال فایل های سنگین بین دستگاه‌های اندرویدی از طریق Wifi یا موبایل دیتا، حجم زیادی از اینترنت شما را مصرف می‌کند. در این حالت می توانید از اپلیکیشن های انتقال فایل استفاده کنید. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین برنامه های انتقال فایل در اندروید را بشناسید.

بهترین برنامه های انتقال فایل در اندروید را بشناسید

ShareMe

برای انتقال فایل از یک گوشی به گوشی دیگر، باید روی دستگاه دوم نیز این اپ نصب شده باشد. برای انتقال اطلاعات، به سادگی کد QR را اسکن کنید تا دیتا به وسیله بلوتوث یا وای فای به اشتراک گذاشته شود. گزینه Webshare یک هات اسپات ایجاد می‌کند، بنابراین دستگاه‌های دیگر شامل کامپیوترها می‌توانند برای انتقال فایل به آن دسترسی پیدا کنند. یکی از موارد عجیب درباره این ویژگی، نیاز به تولید SSID و پسورد جدید برای هربار انتقال اطلاعات است، البته عملکرد مناسبی دارد.

این مطلب را هم ببینید
راه حل مشکل عدم نمایش درایو اکسترنال در ویندوز 10

Snapdrop

از نظر فنی، Snpdrop نباید در این لیست حضور داشته باشد چرا که در حقیقت یک اپ اندرویدی نیست و با یک اپ تحت وب سروکار داریم. شما می‌توانید با استفاده از مرورگر وب به این ابزار دسترسی پیدا کنید و فرقی نمی‌کند که با گوشی یا کامپیوتر از آن استفاده کنید.

با باز کردن صفحه وب Snapdrop، یک نام برای دستگاه شما انتخاب می‌شود. در این صفحه شما نام دیگر دستگاه‌های متصل به این شبکه را پیدا می‌کنید. روی آیکون یک کاربر کلیک کرده یا ضربه بزنید تا فایل منیجر باز شود. در فایل منیجر، فایل موردنظر خود را برای ارسال انتخاب کنید. با این کار کاربر دوم می‌تواند این فایل را دریافت کرده یا رد کند.

Zapya WebShare

اگر به دنبال انتقال یک عکس یا ویدیوی خاص باشید، امکان مشاهده پیش نمایش فایل‌ها پیش از ارسال آن‌ها بسیار کاربردی خواهد بود. این برنامه شامل ابزاری برای ساخت فایل گیف و همچنین پاک‌کننده فضای ذخیره‌سازی گوشی شما نیز می‌شود. متاسفانه راهی برای حذف تبلیغات از این برنامه انتقال فایل اندرویدی وجود ندارد و احتمالا شما را آزار می‌دهند. این تبلیغات اغلب در هنگام انتقال فایل ظاهر می‌شوند، با این حال نمی‌توان از عملکرد مناسب این اپ چشم‌پوشی کرد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور Your Computer is low on memory در ویندوز

Easy Share

برای اشتراک فایل میان دو دستگاه، باید هردوی آن‌ها این برنامه را اجرا کنند. یکی از آن‌ها باید روی گزینه Share و دیگری روی گزینه Send ضربه بزند.  با استفاده از مرورگر وب می‌توانید به سرور HTTP این برنامه دست پیدا کنید. این اپ یک آدرس آی‌پی در اختیار شما قرار می‌دهد که آن را درون مرورگر خود تایپ می‌کنید. این صفحه امکان دسترسی و مرور تمام فایل‌های گوشی شما را ممکن می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *