معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین تبلت های دانش آموزی 2020

بهترین تبلت های دانش آموزی 2020

با شیوع ویروس کرونا ، برنامه مدارس نیز دچار تغییر و تحول شده و افراد ترجیح می دهند فرزندانشان از در خانه بمانند و از طریق آموزش های مجازی به تحصیل بپردازند تا از خطر ابتلا به کووید 19 در امان باشند. لازمه شرکت در کلاس های مجازی ، داشتن دستگاه هوشمند و اینترنت است. یکی از بهترین و مناسب ترین پلتفرم ها ، تبلت می باشد. در این بخش قصد داریم بهترین تبلت های دانش آموزی 2020 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین تبلت های دانش آموزی 2020 را بشناسید

Atouch A32

تبلت ATOUCH A32 یکی از تبلت‌های میان‌رده شرکت A TOUCH محسوب می‌شود که با توجه به کارکرد قابل قبولی که دارد، مناسب افراد رده‌های سنی مختلف نظیر دانش‌آموزان است. صفحه نمایشگر 7 اینچی، قابلیت اتصال به اینترنت Wi-Fi، قدرت تشخیص 5 لمس به صورت همزمان، دو دوربین پشت و جلو، امکان نصب برنامه‌های آموزشی نظیر شاد و دیگر برنامه‌های مورد نیاز و قیمت مناسب آن باعث شده است، برای رفع نیاز دانش‌آموزان و حتی سنین پایین‌تر نظیر کودکان نیز مناسب دیده شود.

CCIT A703

تبلت سه بعدی A703 جز یکی از بهترین تبلت های چینی موجود در بازار محسوب می‌شود که مشخصات فنی قابل قبولی دارد و نیاز کاربران خود به ویژه دانش‌آموزان را تا حد زیادی رفع می‌کند. این تبلت مجهز به دو دوربین پشت و جلو و همچنین یک صفحه نمایشگر 7 اینچی با وضوح تصویر بالا است که دانش‌آموزان می‌توانند از آن جهت برقراری تماس ویدئویی و یا ثبت و ضبط عکس و فیلم با کیفیت مناسب استفاده کنند. درگاه USB و اتصال بلوتوث نیز از راه‌های تبادل اطلاعات این تبلت ارزان محسوب می‌شوند. این تبلت دانش آموزی نیز همانند مدل قبلی که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم، دارای مشکل شارژدهی و حافظه داخلی پایین است که با توجه به قیمت مناسب آن تا حدی قابل چشم‌پوشی است.

این مطلب را هم ببینید
قابلیت های مخفی و جذاب موبایل را نمیدانستید

Atouch X8

شکل ظاهری مناسب، خوش‌دست بودن دستگاه، وضوح تصویر عالی و قابلیت اتصال به شبکه‌های 2G و 3G و همچنین 4G از مزایای این دستگاه بوده که تا حدود زیادی پاسخگوی نیاز دانش‌آموزان و کودکان خواهد بود. پردازنده قوی این تبلت ارزان سیم کارت خور موجب شده تا در برابر نصب نرم‌افزارهای مختلف و به نسبت سنگین نیز عملکرد خوبی نشان دهد.

Atouch Tab S06

تبلت دانش آموزی Atouch Tab S06 یکی دیگر از تبلت‌های میان‌رده شرکت A TOUCH است که با طراحی زیبا و مناسب کودکان و دانش‌آموزان در دو رنگ نارنجی و زرد وارد بازار شد. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت به طور همزمان و همچنین امکان اتصال به شبکه‌های 2G و 3G و همچنین 4G را نیز داراست. پاوربانک، ایرپاد بلوتوثی، قاب ژله‌ای، قلم و عینک سه‌بعدی نیز در پک خرید این محصول موجود است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های یوگا برای اندروید

Lenovo Tab E7 TB-7104F

احتمالا تا به حال نام برند لنوو را شنیده‌اید. تبلت Lenovo Tab E7 TB-7104F از شرکت لنوو با توجه به قیمت مناسبی که دارد جز یکی از بهترین تبلت های چینی برای بازی و انجام امور روزمره عادی محسوب می‌شود. صفحه نمایش 7 اینچی آن مجهز به پنل LCD از نوع IPS است که قابلیت دریافت 5 لمس به طور همزمان را داراست. از دیگر شاخصه‌های این تبلت می‌توان به امکان اتصال بلوتوث و فناوری بی‌سیم وای فای آن اشاره کرد. البته علیرغم برند بنام این تبلت، معایبی نظیر عدم وجود درگاه فلش، عدم پشتیبانی از سیم‌کارت و مکالمه نیز وجود دارد که تا حدودی از کیفیت این محصول کاسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *