معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین تبلت های ویندوزی در بازار ایران

بهترین تبلت های ویندوزی در بازار ایران

تبلت‌ ویندوزی با توجه به سخت افزار قدرتمند در ابعاد کوچک‌تر، وزن کمتر، طول عمر باتری مناسب، حالت‌های آماده به کار بیشتر و پشتیبانی از صفحات لمسی می‌تواند یک انتخاب مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال استفاده از تمام امکانات سیستم عامل ویندوز هستند، اما نمی‌خواهند دردسرهای به همراه داشتن همیشگی لپ‌تاپ را تحمل کنند. در این بخش می توانید لیست بهترین تبلت های ویندوزی در بازار ایران را مشاهده کنید.

بهترین تبلت های ویندوزی در بازار ایران را بشناسید

Microsoft Surface Pro 7

نمایشگر 12.3 اینچی «PixelSense» این تبلت که در میان بهترین تبلت های ویندوزی 2019 قرار می‌گیرد، لمسی بوده و وضوحی برابر با 2736×1824 پیکسل و نسبت تصویری معادل 3:2 دارد. نسخه پیشنهادی ما از این تبلت از آخرین نسل پردازنده‌های Core i5 و 8 گیگابایت رم LPDDR4x و حافظه داخلی 128 گیگابایتی SSD بهره می‌برد. این تبلت برای ارتباطات بیسیم خود از Wi-Fi 802.11ax و بلوتوث نسخه 5 بهره می‌برد، در حالی که ورودی و خروجی آن شامل پورت USB نوع C و نوع A، پورت صدای 3.5 میلیمتری، پورت Surface Connect و شیار مخصوص کارت حافظه MicroSD است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی هدفون های سونی WF-C500: جوانه های کوچک، صدای بزرگ

Microsoft Surface Go

10 اینچ اندازه نمایشگر و وزن 520 گرم، حمل تبلت Microsoft Surface Go را برای کاربر بسیار آسان می‌کند و قیمت مناسب‌تری نیز نسبت به سایر سری تبلت‌های Surface دارد. این تبلت مدل کوچکتر تبلت Surface Pro است که همان طراحی زیبا و نمایشگر با کیفیت PixelSense را داراست، اما پردازنده آن نسبت به پردازنده Pentium Gold ضعیف‌تر عمل می‌کند. این تبلت ویندوزی در کارهای معمولی و روزانه مثل وب گردی، پخش ویدیو و اجرای بازی ‌های سبک شما را ناامید نمی‌کند، اما انتظار زیادی نیز نباید از آن داشته باشید.

کیبوردی که در بهترین مدل Surface Go استفاده شده است از جنس آلکانترا و به رنگی هماهنگ با سایر وسایل همراه تبلت است. یکی دیگر از اقلام همراه این تبلت، Surface Pen یا قلم آن بوده که برای طراحی و یادداشت برداری روی نمایشگر دستگاه، عملکردی سریع، روان و طبیعی دارد. آخرین چیزی که همراه با این تبلت است موس Surface Mobile است که با توجه به نمایشگر لمسی و قلم تبلت کم اهمیت‌ترین وسیله همراه تبلت محسوب می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
نکات مربوط به تبلت گلکسی تب ای 8 جدید

Lenovo ThinkPad X1

تبلت ویندوزی لنوو نسل 3 Lenovo ThinkPad X1 از جمله تبلت های ویندوزی، هیبریدی و قابل جدا شدن (Detachable) قدرتمندی به شمار می‌رود که برای استفاده حرفه‌ای طراحی شده است، اما می‌تواند برای استفاده‌های مختلف به خوبی عمل کند. سخت‌افزار فوق‌العاده این دستگاه از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده کرده و از پردازنده 1.9 گیگاهرتزی نسل 8 اینتل Core i7 و 16 گیگابایت رم به همراه 1 ترابایت فضای ذخیره سازی SSD بهره می‌برد.

Microsoft Surface Pro X

این تبلت به خاطر وجود مودم Snapdragon X24 خود از ارتباط LTE بهره برده و از قدرت پردازنده SQ1 processor که با همکاری شرکت کوالکام ساخته شده، به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 685 استفاده می‌کند. مدل پیشنهادی ما از تبلت Microsoft Surface Pro X دارای 8 گیگابایت رم LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه داخلی SSD بوده و نمایشگر 13 اینچی PixelSense را با وضوح 2880×1920 پیکسل و نسبت تصویر 3:2 را در مشخصات خود دارد که انجام چند کار همزمان را برایتان آسان می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *