ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین سایت های تبدیل فایل RAR به Zip

بهترین سایت های تبدیل فایل RAR به Zip

فایل های فشرده با پسوندهای مختلفی وجود دارند که از محبوب ترین آنها می توان به زیپ و rar اشاره کرد. در این بخش قصد داریم بهترین سایت های تبدیل فایل RAR به Zip را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم.

بهترین سایت های تبدیل فایل RAR به Zip را بشناسید

سایت Docspal

سایت Docspal برای تبدیل انواع فایل ها با فرمت های گوناگون به یکدیگر به کار می رود و تبدیل فایل RAR به Zip تنها یکی از امکانات پر شمار آن است. شیوه کار در این سایت بسییار ساده است. فقط باید به صفحه مورد نظر رفته و از طریق دکمه Browse file، فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید آن را به سادگی در محل مورد نظر بکشید. راه دیگر برای انتخاب فایل فشرده این است که در صورت آنلاین بودن آن، آدرس اینترنتی فایل را در بخش Enter File URL وارد نمایید.

در مرحله بعدی می توانید فرمت مورد نظرتان را انتخاب نمایید. در اینجا همه فرمت ها در اختیار شما قرار گرفته است. در نهایت می توانید مشخص کنید که فایل تبدیل شده به کدام آدرس ایمیل شما فرستاده شود و سپس روی دکمه Convert Files کلیک کنید. فایل تبدیل شده به صورت یک لینک جهت دانلود به ایمیل شما فرستاده می شود.

این مطلب را هم ببینید
مدل جدید لپ‌ تاپ Aspire 7 ایسر رونمایی شد

سایت Cloudconvert

در سایت Cloudconvert می توانید انواع فایل های صوتی، تصویری، متنی، ویدیویی و فشرده را به فرمت های دیگر تبدیل کنید. بیش از ۲۰۰ فرمت توسط این سایت پشتیبانی می شود. برای انجام این تبدیل نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نخواهید داشت و فقط کافیست فایل مورد نظر خود را درون سایت آپلود کرده و به تبدیل آن بپردازید. امنیت این فایل ها توسط سایت تضمین شده است. زیرا بلافاصله پس از اتمام کار تبدیل فرمت، از روی سرور آن پاک خواهند شد. شما پس از اینکه فایل فشرده مورد نظر خود را آپلود کردید می توانید از طریق بخش Create Archive، فرمت مورد نظر خود را برای تبدیل آن انتخاب نمایید.

سایت Convertio

سایت Convertio نیز برای تبدیل انواع فایل ها به یکدیگر از جمله فایل های فشرده به کار می رود. شیوه کار برای تبدیل فایل Winrar به Zip با این سایت بسیار ساده است. شما می توانید فایل مورد نظر خود برای تغییر فرمت را از یکی از راه های چهار گانه در سایت آپلود کنید. آپلود فایل از کامپیوتر، آپلود آن از طریق یکی از سرویس های ابرای دراپ باکس و گوگل درایو و در نهایت تایپ آدرس اینترنتی محل ذخیره فایل.

این مطلب را هم ببینید
آشنایی با انواع حافظه های جانبی ؛ هارد اکسترنال، فلش درایو و حافظه SSD

ضمن اینکه قادر هستید به آپلود و تبدیل چند فایل در کنار هم و به صورت همزمان نیز بپردازید. پس از آپلود فایل و انتخاب فرمت مورد نظر برای تبدیل آن باید روی دکمه Convert کلیک کنید. در نهایت می توانید این فایل را از طریق یکی از سرویس های دراپ باکس یا گوگل درایو که دارای حساب کاربری در آن هستید دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *