تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت موجود در بازار

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت

بخش قابل توجهی از کاربران در بین خریدارانی قرار می‌گیرند که بودجه محدودی دارند و دنبال لپ‌ تاپ ارزان قیمت و اقتصادی هستند. اگر میخواهید بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت موجود در بازار ایران را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت موجود در بازار ایران را بشناسید

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X509MA N4000

این لپ تاپ با 4 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی می‌تواند نیازهای روزانه و روتین یک کاربر عادی نظیر وبگردی، تایپ، پخش موسیقی و فیلم را برآورده سازد. اگرچه با رزولوشن پایین نمایشگر این محصول، تماشای فیلم چندان لذت‌بخش نخواهد بود، اما می‌توان آن را یکی از بهترین لپ تاپ های تا 10 میلیون حال حاضر بازار ایران دانست. لپ تاپ ایسوس مدل X509MA N4000 با پردازشگر سلرون N4000، کارت گرافیک یکپارچه و ظرفیت باتری 32 وات ساعتی در بازار عرضه شده و از پورت‌های USB-C و USB 3.1 و همچنین HDMI پشتیبانی می‌کند.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook X543MA – MMM

یکی از مزایای این لپ تاپ پشتیبانی از نمایشگر مات است. این محصول با نمایشگر 15 اینچی فول اچ دی، حدود 27 میلی‌متر ضخامت داشته، اما در مجموع وزنی سبک و در حدود 2 کیلوگرم دارد. ایسوس این محصول را با پردازنده مرکزی Intel Celeron 4000، پردازنده گرافیکی 500 Intel HD Graphics و بدون حافظه گرافیکی مجزا طراحی کرده است و 4 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی آن تقریبا برای یک کاربری عمومی مناسب به نظر می‌رسد.

این مطلب را هم ببینید
دلایلی که خرید هدفون بلوتوث را توجیه می کنند

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – NXC

این محصول با وجود پردازنده اینتل سلرون N4000 در کنار تراشه گرافیکی UHD Graphics 600، رم 8 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه داخلی به خوبی از پس کارهای روزمره و فرآیندهای مهندسی نه چندان سنگین برمی‌آید. باتری لیتیوم یون 2 سلولی این لپ تاپ حدود 30 وات ساعت ظرفیت داشته و تقریبا شارژ 5 ساعت و نیم کاربری را برای لپ تاپ فراهم می‌کند.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook R521MA – NP

این لپ تاپ از سری محصولات VivoBook کمپانی ایسوس است که طراحی زیبا و شیکی داشته و تنها 1.9 کیلوگرم سنگینی دارد. ایسوس در این محصول خود از پردازنده اینتل پنتیوم N5000 در کنار پردازنده گرافیکی UHD Graphics 620، رم 4 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه داخلی بهره جسته و آن را برای کاربری عمومی و مالتی‌مدیا تجهیز کرده است. گفتنی است حافظه داخلی این دستگاه از نوع هیبریدی است و ترکیبی از 1 ترابایت هارددیسک به همراه 128 گیگابایت SSD M.2 است.

این مطلب را هم ببینید
چگونه تنها بخشی از ویدیوهای یوتیوب را دانلود کنیم؟

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی مدل 255G7-A

اچ پی برای سخت‌افزار این محصول خود از ترکیب پردازشگر AMD Razen3 -2200U در کنار پردازنده گرافیکی مجزای AMD Radeon™ Vega Graphics بهره جسته است که این اقلام در کنار یک رم 4 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه داخلی این لپ تاپ را برای انجام امور نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای آماده کرده است. اگرچه نمایشگر این لپ تاپ 15.6 اینچی از نوع براق و HD است، اما پشتیبانی از پورت‌های HDMI، دو پورت USB 3.1 و یک عدد پورت USB 2.0 کارایی بالایی به لپ تاپ اچ پی مدل 255G7-A بخشیده است. در کنار تمام این موارد طراحی کیبورد به صورت جزیره‌ای و همچنین تاچ‌پد بزرگ با دقت قابل قبول، تایپ کردن با این محصول را بسیار راحت و لذت‌بخش می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *