تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین لپ تاپ های ایسوس در سال 2020

بهترین لپ تاپ های ایسوس

شرکت ایسوس یکی از برندهای پیشرو در زمینه‌ی تولید محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات است. همچنین یکی از بزرگ‌ترین فروشنده‌های کامپیوتر دنیا به شمار می‌رود. دفتر اصلی این شرکت در شهر تایپه در کشور تایوان واقع شده است. لپ‌تاپ، نوت‌بوک، موبایل، تجهیزات شبکه، مانیتور، روترهای WiFi، پروژکتور، مادربورد، کارت گرافیکی، کارت صوتی و … از جمله محصولات این شرکت هستند. اگر از طرفداران لپ تاپ های این برند هستید ، با ما در این بخش همراه باشید تا بهترین لپ تاپ های ایسوس در سال 2020 را بشناسید.

بهترین لپ تاپ های ایسوس در سال 2020 کدامند؟

Chromebook Flip

بهترین لپ تاپ های ایسوس

بهترین لپ تاپ های ایسوس بالای 13 میلیون تومان همیشه محصولاتی گران‌قیمت و پر زرق و برق نیستند. لپ تاپ Chromebook Flip را می‌توان گواهی بر این ادعا دانست. این کامپیوتر قابل حمل از بسیاری از ویژگی‌های جذاب و متداول محصولات ایسوس برخوردار بوده و در کنار آن‌ها با قیمتی معقول به فروش می‌رود. این ویژگی‌ها لپ‌تاپ مورد بحث را به انتخابی ایده‌آل برای دانش‌جویان تبدیل می‌کنند. کیفیت ساخت بسیار بالای Chromebook Flip آن را وسیله‌ای عالی برای انجام کارهای روزانه تبدیل کرده است.

این لپ تاپ از طراحی فوق العاده ای برخوردار بوده و بدنه کاملا از آلومینیوم می باشد.با وجود سادگی نمی‌توان از زیبایی نهفته در این سادگی چشم پوشید. همچنین وزن کم این مدل،‌ حمل آن را به امری آسان تبدیل می‌کند.

Zenbook UX305

بهترین لپ تاپ های ایسوس

یکی از خوش‌قیمت‌ترین و بهترین لپ تاپ های ایسوس را می‌توان مدل Zenbook UX305 دانست. این لپ‌تاپ از ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای برخوردار بوده و ظاهری زیبا و چشم‌نواز دارد. Zenbook UX305 بسیار نازک و سبک بوده و بدون شک نظر تمامی علاقه‌مندان به بهترین لپ تاپ های ایسوس 2020 را به خود جلب خواهد کرد. لپ‌تاپ مورد بحث نخستین بار در سال 2015 با هدف رقابت با MacBook Air به بازار عرضه شد.

این مطلب را هم ببینید
موس جی پرو ایکس سوپرلایت لاجیتک معرفی شد

در آن زمان کاربران محصول اپل از تغییرات اندک آن نسبت به مدل قبلی ناراضی بودند. این موقعیت منجر به پیروزی ایسوس در رقابت با اپل شد. Zenbook UX305 از ویژگی‌های جالب توجهی چون پرازنده نسل ششمی قدرتمند، صفحه نمایش 13 اینچی و انواع و اقسام پورت‌ها بهره می‌برد؛ ویژگی‌هایی که آن را به یکی از ارزشمندترین محصولات موجود در بازار تبدیل می‌کنند.

VivoBook S15

این لپ‌تاپ از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی بهره می‌برد. این صفحه نمایش بزرگ در ترکیب با طراحی زیبا و ظریف این محصول آن را به یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس 2020 تبدیل می‌کنند. VivoBook S15 علی‌رغم صفحه نمایش بزرگ خود، کاملا قابل حمل است. ضخامت کلی این لپ تاپ ایسوس 18 میلی‌متر و وزن آن تنها 1.8 کیلوگرم است. همچنین با وجود برخورداری لپ‌تاپ مذکور از یک پردازنده Core i7 قدرتمند، خبری از داغ نشدن آن نخواهد بود. این لپ‌تاپ در سه رنگ نقره‌ای، سبز و صورتی به بازار عرضه شده است.

این مطلب را هم ببینید
بهترین افزونه های افزایش سرعت مرورگر کروم را بشناسید

VivoBook Pro 15

این لپ تاپ با هدف ترکیب قدرت و قابلیت حمل آسان ساخته شده است. این لپ‌تاپ علی‌رغم عملکرد بسیار خوب خود، قیمت پایینی دارد؛ قیمتی که با توجه به بهره‌گیری آن از کارت گرافیک GTX 1050 شگفت‌انگیز است. لپ‌تاپ مورد بحث طراحی بسیار زیبا و جذابی داشته و از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی بهره می‌برد. VivoBook Pro 15 با ابعاد 15 X 10 X 0.8 میلی‌متری و کالبد فیزیکی و پلاستیکی خود دقیقا بر روی مرز بین دوام و قابلیت حمل آسان قرار می‌گیرد. وزن این لپ‌تاپ 2.29 کیلوگرم است. لپ‌تاپ مذکور از انواع و اقسام پورت‌ها بهره برده و کاملا لایق کلمه Pro است.

ZenBook 13

یکی از بهترین لپ تاپ های قابل حمل که از طراحی زیبا و قدرت قابل قبولی بهره می برد. بدنه این لپ‌تاپ بسیار چشم‌نواز و شفاف بوده و می‌توان از آن به عنوان یک آینه استفاده کرد. لپ‌تاپ مورد بحث از درگاه‌های کارت حافظه، USB 3، جک هدفون 3.5 میلی‌متری، USB Type-C و HDMI برخوردار است. صفحه کلید این لپ‌تاپ کاملا استاندارد بوده و نورهای پشتی تعبیه‌شده، امکان استفاده راحت از آن در هر شرایطی را فراهم می‌کنند. صفحه نمایش 13.3 اینچی این لپ‌تاپ کاملا لمسی بوده و از رزولوشن Full HD 1080p پشتیبانی می‌کند. وضوح قابل توجه و کیفیت بالای این صفحه آن را به انتخابی مناسب برای هنرمندان دیجیتال تبدیل می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *