تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین کیبوردهای مخصوص بازی که می توانید تهیه کنید

بهترین کیبوردهای مخصوص بازی

گیمرها به خوبی می دانند که برخورداری یک کامپیوتر از سخت افزار مناسب مانند گرافیک و پردازنده قدرتمند می‌تواند ویژگی گیمینگ را به خوبی در آن رقم بزند.  درواقع اگر شما یک گیمر حرفه‌ای هستید برای اینکه بتوانید کنترل بهتری بر روی بازی داشته باشید باید موس و یا کیبورد حرفه‌ای را نیز برای سیستم کامپیوتری خود برگزینید تا بتوانید تجربه لذتبخشی از بازیهای مورد علاقه خود داشته باشید. پیش تر بهترین موس های گیمینگ را معرفی کرده ایم. در این بخش قصد داریم بهترین بهترین کیبوردهای مخصوص بازی موجود در بازار ایران را معرفی کنیم.

بهترین کیبوردهای مخصوص بازی

کیبورد  لاجیتک مدل G910 Orion Spectrum

این کیبورد، بالارده‌ترین کیبورد مخصوص بازی لاجیتک به حساب می‌آید. G910 Orion Spectrum، از کلیدهای مکانیکی مخصوص لاجیتک موسوم به Romer-G استفاده می‌کند. کلیدهایی که در بررسی‌های مختلف عملکرد بسیار خوبی را از خود بجای گذاشته‌اند. علاوه‌بر تمامی ویژگی‌هایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، کلیدهای مختلف برای کنترل محتوای چند رسانه‌ای و همچنین پشتیبانی از فناوری LightSync از دیگر ویژگی‌های این کیبورد بالارده و گران‌قیمت به حساب می‌آیند. این صفحه کلید، تمام آن چیزی است که یک گیمر می‌تواند از کیبورد گیمینگ انتظار داشته باشد.

کیبورد ریزر مدل Blackwidow Elite

این صفحه کلید بالارده که هم‌اکنون در بازار با سوییچ‌های Yellow و Orange در دسترس است، یکی دیگر از انتخاب‌های فوق‌العاده و تمام و کمال برای گیمرها محسوب می‌شود. درکنار کلیدهای مکانیکال، ظاهر فوق‌العاده زیبا، نوردهی RGB، کلیدهای کنترل محتوای چند رسانه‌ای و محل استراحت دست با قابلیت جدا شوندگی و بافتی نرم، می‌تواند گیمرها را برای ساعت‌ها در بازی نگاه دارد. پورت USB تعبیه شده روی بدنه صفحه کلید به شما این امکان را می‌دهد که وسایل جانبی خود را به‌صورت مستقیم به آن متصل کنید.

این مطلب را هم ببینید
4 روش ساده برای آزادسازی فضای هارد در ویندوز 10

کیبورد کولر مستر مدل SK621

این صفحه کلید مکانیکی، از لحاظ ابعادی ۶۰ درصد یک صفحه کلید مکانیکی معمولی است. هر چند که ممکن است که در ابتدا ابعاد کوچک صفحه کلید آن را به گزینه مناسبی برای بازی تبدیل نکند، اما اگر از لحاظ فضا دارای محدودیت هستید یا می‌خواهید صفحه کلیدی را داشته باشید که هم‌زمان به چند دستگاه متصل شود، SK621 یکی از گزینه‌های بسیار خوب شما محسوب می‌شود. نور پس‌زمینه و استفاده از کلیدهای مکانیکی جدید و کوچک قرمز شرکت Cherry، کیبورد SK621 را تبدیل به ابزاری برای برطرف کردن نیازهای مختلف تبدیل کرده است.

کیبورد لاجیتک مدل G213 Prodigy

صفحه کلید G213 Prodigy محصول لاجیتک، در زمره محصولات پایین‌رده گیمینگ این شرکت قرار می‌گیرد. لاجیتک برای پایین نگه داشتن هزینه، از کلیدهای مکانیکال در این محصول استفاده نکرده است. اما این مسئله به این معنی نیست که G213 عملکرد خوبی از خود در بازی‌ها به نمایش نمی‌گذارد. تمامی ویژگی‌های جذاب از جمله قابلیت شخصی‌سازی رنگ کیبورد، کنترل‌های محتوای چند رسانه‌ای، ظاهری زیبا و شکیل،‌ عملکردی ۴ برابر بهتر نسبت به کیبوردهای مشابه در بازی‌ها و مقاوم بودن دربرابر مایعات و پشتبیانی از نرم‌افزار لایت‌سینک لاجیتک، از ویژگی‌های این صفحه کلید هستند.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ ThinkBook 15 Gen 2 لنوو رونمایی شد

کیبورد ام اس آی مدل DS4100

یکی از بهترین محصولات ام اس ای که با الهام از صفحه کلیدهای لپ‌تاپ‌های این شرکت ساخته شده است، دارای ظاهری متشکل از دو رنگ قرمز و مشکی، رنگ محصولات گیمینگ MSI است. کلیدهای جزیره‌ای، جای کلیدهای مکانیکی را در این محصول گرفته است و حس کار کردن با یک لپ‌تاپ گیمینگ را به کاربر القا می‌کند. نور پس‌زمینه که می‌توان حالت‌های مختلفی را برای آن در نظر گرفت، از دیگر ویژگی‌های DS4100 به حساب می‌آیند.

کیبورد تسکو مدل TK 8120N

این کیبورد با درنظرگرفتن رفع نیازهای کاربرهای مختلف به بازار عرضه شده است. این صفحه کلید، ضمن داشتن ظاهری «گیمینگ» دارای کلیدهای کنترل محتوای چند رسانه‌ای نیز هست. علاوه‌بر این کلیدهای اضافی، دکمه‌های برای انجام کارهای پرتکرار در قسمت بالایی این صفحه کلید تعبیه شده تا کاربر بتواند هرچه راحت‌تر کارهای خود را انجام دهد. صفحه کلید 8120N ازطریق درگاه USB به رایانه شخصی متصل می‌شود. نور پس‌زمینه نیز از دیگر ویژگی‌های این کیبورد به حساب می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *