اخبار تکنولوژی

هدفون بیسیم WF-SP800N سونی با قابلیت حذف نویز معرفی شد

هدفون بیسیم WF-SP800N سونی

شرکت سونی محصولات خلاقانه‌ی زیادی را به بازار عرضه کرده است. هدفون بیسیم WF-SP800N سونی محصول جدیدی از این کمپانی می باشد که به تازگی معرفی شده و قابلیت های زیادی دارد.

هدفون بیسیم WF-SP800N سونی

WF-SP800N را می‌توان نسخه‌ی جدید هدفون توگوشی سال ۲۰۱۸ سونی به‌شمار آورد که به‌صورت ویژه روی قابلیت‌های ورزشی متمرکز بود.  هدفون جدید WF-SP800N به‌عنوان هدفونی میان‌رده شناخته می‌شود. گرچه WF-SP800N هدفونی میا‌ن‌رده است، اما از بسیاری از  قابلیت‌های مهم هدفون پرچم‌دار جدید سونی یعنی WF-1000XM3 بهره می‌برد. بنابراین می‌توانید بدون تهیه‌ی WF-1000XM3 و با پرداخت هزینه‌ی کمتر، به قابلیت‌هایی جالب نظیر ANC دسترسی پیدا کنید.

هدفون بیسیم WF-SP800N سونی

این ایربادها کمی سنگین بوده و هر کدام از آن ها ۹.۵ گرم وزن دارند. روی هر کدام از ایربادها دکمه های لمسی و همچنین کنترل صدای تطبیقی با پروفایل های مختلف برای پیاده روی، دویدن و حالت های مختلف سفر کردن قرار گرفته اند. کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن Headphones Connect در کیفیت صدای خروجی تغییراتی ایجاد کند. ایرباد WF-SP800N از طریق بلوتوث 5 با گوشی جفت شده و با اندروید و iOS سازگار است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی هدفون ردمی buds 3 pro مقرون به صرفه و قابل اطمینان

هدفون توگوشی WF-SP800N از لحاظ طراحی شباهت بسیار زیادی به WF-1000XM3 دارد. یکی از تفاوت‌های اصلی بین هدفون‌های موردبحث به ظاهر صفحه‌ی لمسی بخش بیرونی آن‌ها مربوط می‌شود؛ به‌علاوه WF-SP800N دارای نوعی قلاب پلاستیکی ویژه است تا بهتر در گوش جای بگیرد. چنین قلاب‌هایی را پیش‌تر در دیگر هدفون‌های ورزشی سونی دیده بودیم؛ به‌لطف این قلاب‌ها، کاربر می‌تواند هنگام انجام فعالیت‌هایی نظیر دویدن نیز هدفون را در گوش قرار دهد و نگران افتادن آن نباشد.

اگر به این قلاب‌ها علاقه ندارید، می‌توانید از آن‌ها استفاده نکنید. درواقع این قلاب‌ها همچون سَریِ هدفون، قابل‌تعویض هستند. اگر این قلاب‌ها را بردارید، شباهت بین دو هدفون WF-SP800N و WF-1000XM3 بیش‌ازپیش به‌چشم می‌آید. هدفون جدید سونی برخلاف WF-SP700N آن‌چنان شبیه‌به هدفون‌های ورزشی به‌نظر نمی‌رسد؛ بنابراین می‌توانید آن را حتی در محل کار نیز استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
هدفون بیسیم OnePlus Buds Z رونمایی شد

ایرباد WF-SP800N سونی در رنگ های مشکی، سفید، آبی و نارنجی هم اکنون از سایت رسمی سونی با قیمت ۲۰۰ دلار قابل خریداری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *