اخبار تکنولوژی

بهترین موس های گیمینگ بیسیم 2019

بهترین موس های گیمینگ بیسیم

زمانیکه صحبت از گیمرهای حرفه ای می شود، قطعا در ابتدا ممکن است به یاد وسایل جانبی منحصر بفرد و گران قیمتی که آنها در حین بازی استفاده می کنند، بیافتید و این کاملا درست است چرا که آنها برای سپری کردن هر چه بهتر اوقات فراقت خود تلاش می کنند تا بتوانند با تجیهزات برتری اقدام کنند! یکی از مهم ترین تجهیزات گیمینگ ، موس است. نکته مهم اینجاست که هر PC گیمری موس دارد اما هر PC گیمری موس خوب ندارد! از این رو در این مطلب می خواهیم به معرفی بهترین موس های گیمینگ بیسیم 2019 بپردازیم.

بهترین موس های گیمینگ بیسیم

موس گیمینگ بی سیم ریزر مدل Mamba Chroma

بهترین موس های گیمینگ بیسیم

یکی از بهترین محصولات کمپانی ریزر که از سیستم روشنایی، پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند در میان 16.8 میلیون رنگ، نور دلخواه خود را انتخاب کند. این نور از گوشه‌های بدنه کناری و همچنین از زیر اسکرول ماوس، قابل مشاهده است. ماوس بی‌سیم ریزر مدل Mamba Chroma مجهز به 9 کلید است که کاربر می‌تواند با توجه به نوع بازی خود، آنها را شخصی‌سازی کند. حسگر نور این موس از دقت بالایی برخوردار است. با وجود آنکه طراحی این ماوس، ارگونومیک بوده و در طولانی مدت دست کاربر را اذیت نمی‌کند اما این ماوس هم مختص راست دست‌ها طراحی شده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بنکو v80s

موس حرفه ای بی سیم لاجیتک G903

یکی از بهترین موس های گیمینگ بیسیم با استفاده از کابل میکرو USB نیز قابلیت تبدیل شدن به ماوس سیمی را دارد. اگر بخواهیم به ویژگی‌های جالب این ماوس اشاره کرده باشیم باید از وزن نسبتا سبک 107 گرمی آن و همچنین پشتیبانی از سنسور PMW-3366 لاجیتک یاد کنیم که موجب می‌شود به خوبی میزان DPI را تنظیم کند. این موس به گونه ای طراحی شده است که برای کار با هر دو دست راست و چپ مناسب بوده و به‌خوبی با اندازه‌های مختلف دست کاربران، سازگار است. ماوس لاجیتک G903 بهترین تجربه کلیک کردن را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

موس گیمینگ بی سیم ریزر مدل Lancehead

بهترین موس های گیمینگ بیسیم

این ماوس با دقت حسگری معادل 16000 DPI، کوچک‌ترین حرکات کاربر را در حین بازی ثبت می‌کند. البته می‌توان میزان دقت حسگر آن را متناسب با نوع نیاز خود تغییر داد تا دقت بالای حسگر موجب آزار شما نشود اما مطمئنا گیمرهای حرفه‌ای، میزان دقت بالا را می‌پسندند. طراحی آن ارگونومیک بوده و مشابه سایر ماوس‌های کمپانی ریزر، با نورهای رنگی زیبایی تزئین شده که کاربر می‌تواند با توجه به سلیقه خود، نور آن را تغییر دهد. این ماوس مجهز به 9 کلید است که هرکدام قابل برنامه‌ریزی و شخصی‌سازی هستند.

موس مخصوص بازی لاجیتک G502 Lightspeed

وزن این ماوس حدود 114 گرم است اما به‌واسطه اجزای قابل تنظیم، سنگینی ماوس گیمینگ لاجیتک G502 می‌تواند متغیر باشد. طراحی این ماوس کاملا ارگونومیک بوده و برای کاربران راست دست مناسب است. این محصول از سنسوری با DPI 16000 بهره می‌برد و استفاده از دکمه اسکرول آن فوق‌العاده راحت است. این ماوس مجهز به 11 دکمه است و از یک سنسور نوری بهره می‌برد. ماوس لاجیتک G502 را می‌توان به مدت بیش از 40 ساعت بدون نیاز به شارژ استفاده کرد. از مزایای این ماوس گیمینگ می‌توان به وزن قابل تغییر و دقت بالای سنسور آن اشاره کرد. اما یکی از ویژگی‌های منفی آن می‌تواند این باشد که فشار دادن برخی از دکمه‌های آن کمی مشکل است.

این مطلب را هم ببینید
ماوس گیمینگ ایسوس ROG Chakram در CES 2020 معرفی شد

موس حرفه ای کورسیر Harpoon RGB Wireless

بهترین موس های گیمینگ بیسیم

یک محصول مستحکم و مقاوم که دارای 10000 DPI است. این موس گیمینگ دارای وزن سبک 99 گرم است و باتری آن می‌تواند تا 60 ساعت دوام بیاورد. Harpoon RGB Wireless همانطور که از نامش مشخص می‌شود، از نورپردازی RGB پشتیبانی می‌شود. اگر به دنبال یک موس گیمینگ دارای ارزش بالا نسبت به قیمتش می‌گردید، قطعا این موس کورسیر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با اینکه این ماوس دارای طراحی مینیمالیستی و راحتی است، اما ممکن است برای کسانی که دستان بزرگی دارند چندان مناسب نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *