اخبار تکنولوژی

بهترین موس های گیمینگ باسیم 2019

بهترین موس های گیمینگ باسیم

زمانیکه صحبت از گیمرهای حرفه ای می شود، قطعا در ابتدا ممکن است به یاد وسایل جانبی منحصر بفرد و گران قیمتی که آنها در حین بازی استفاده می کنند، بیافتید و این کاملا درست است چرا که آنها برای سپری کردن هر چه بهتر اوقات فراقت خود تلاش می کنند تا بتوانند با تجیهزات برتری اقدام کنند! یکی از مهم ترین تجهیزات گیمینگ ، موس است. نکته مهم اینجاست که هر PC گیمری موس دارد اما هر PC گیمری موس خوب ندارد! از این رو در این مطلب می خواهیم به معرفی بهترین موس های گیمینگ باسیم 2019 بپردازیم.

بهترین موس های گیمینگ باسیم 2019

موس گیمینگ ریزر مدل Deathadder Elite

کمپانی ریزر یکی از قدرتمندترین تولیدکننده‌های سخت‌افزار و لوازم جانبی بازی است و در این زمینه ماوس‌های گیمینگ قدرتمندی توسط این برند تولید شده است. ماوس گیمینگ ریزر مدل Deathadder Elite از حسگر نوری به اندازه 16000 DPI برخوردار است. البته به‌راحتی می‌توان میزان حساسیت این ماوس را با توجه به نوع بازی و یا فعالیتی که با ماوس انجام می‌دهید، تغییر داد اما مطمئنا گیمرهای حرفه‌ای، دقت بالای حسگر ماوس را می‌پسندند. طراحی این موس فوق العاده بوده و موس های رنگی از خود ساطع می کند. این ماوس از کابل USB پشتیبانی می‌کند و قادر است تا 50 میلیون کلیک را به‌خوبی تحمل کند.

موس گیمینگ استیل سریز Sensei 310

بهترین موس های گیمینگ باسیم

یکی از بهترین موس های گیمینگ باسیم که از قیمت مناسبی برخوردار است. در حقیقت این ماوس دارای یک جفت دکمه مخصوص شست بوده که در دو طرف بدنه آن کار شده است. ماوس گیمینگ استیل سریز Sensei 310 از DPI معادل 12000 پشتیبانی کرده و طول عمر بالایی دارد؛ به طوریکه قادر است تا 50 میلیون کلیک را تحمل کند. ماوس گیمینگ استیل سریز Sensei 310 از سیستم روشنایی RGB پشتیبانی کرده و با استفاده از کابل USB به کامپیوتر، لپ‌ تاپ و سایر دستگاه‌های دیجیتال دارای پورت USB متصل می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات کامل گلکسی s21 fe

ماوس گیمینگ ریزر مدل Naga Trinity

بهترین موس های گیمینگ باسیم

به همراه این ماوس یک پکیج سه‌تایی از صفحات قابل تعویض ارائه می‌شود. این پکیج شامل یک صفحه با 2 کلید، یک صفحه با 7 کلید و یک صفحه با 12 کلید است که با اتصال به بدنه ماوس ریزر Naga Trinity Gaming، قابلیت جدیدی را به آن اضافه می‌کنند. دقت حسگر این ماوس در حدود 16000 DPI است که برای یک ماوس گیمینگ دقت فوق‌العاده بالایی محسوب می‌شود. بدنه این ماوس به‌گونه‌ای طراحی شده که در استفاده طولانی مدت، دست کاربر را اذیت نخواهد کرد، اما این ماوس هم برای کاربران راست دست طراحی شده است. Naga Trinity از طریق کابل USB به کامپیوتر، لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌های دیجیتال دارای پورت USB متصل می‌شود. خوب است بدانید که نوع حسگر این ماوس نوری و 5G است.

این مطلب را هم ببینید
طرح مفهومی گلکسی A54 زبان طراحی آن را نشان می دهد

موس حرفه ای استیل سریز Rival 600

بهترین موس های گیمینگ باسیم

این ماوس با وزن قابل تنظیم، دکمه‌های کناری با کیفیت و پشتیبانی از نور RGB، توجه هر گیمر حرفه‌ای را به خود جلب می‌کند. البته در کنار تمام ویژگی‌های مثبت این ماوس، قیمت مناسب آن نیز یکی دیگر از مزایای استیل سریز Rival 600 به شمار می‌رود. این ماوس از کابل USB پشتیبانی کرده و به سنسور Depth مجهز است. حسگر این ماوس دقتی در حدود DPI 12000 دارد.

موس گیمینگ ریزر مدل Basilisk

یکی دیگر از بهترین موس های گیمینگ باسیم شناخته شده در سال 2019 که از حسگر نوری با دقتی معادل 16000 DPI برخوردار است. این موس با نورهای کروما تزئین شده است که علاوه بر زیبایی، هیجان اجرای یک بازی را برای کاربر چند برابر می‌کند. کلیدهای مختلف روی بدنه این ماوس، قابل برنامه‌ریزی هستند و در بازی‌های استراتژیک به کمک کاربر می‌آیند. طراحی این ماوس کاملا ارگونومیک است و در استفاده طولانی مدت دست کاربر را اذیت نخواهد کرد اما باید گفت که این ماوس مخصوص کاربران راست دست، طراحی شده و به خوبی در دستان آنها جای می‌گیرد. این دستگاه تنها 107 گرم وزن داشته و با استفاده از کابل USB به کامپیوتر، لپ‌ تاپ و سایر لوازم دیجیتالی که از پورت USB پشتیبانی می‌کنند، متصل می‌شود. سرعت حرکت این ماوس 450 اینچ بر ثانیه است و فرکانسی در حدود 1 گیگاهرتز دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *