تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین لپ تاپ های دانشجویی کمتر از 20 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ های دانشجویی کمتر از 20 میلیون

همه ما می دانیم که اکثر دانشجویان برای خرید لپ تاپ بودجه محدودی در اختیار دارند، اما با این وجود، آن‌ها به لپ‌تاپی نیاز دارند که علاوه بر قیمت اقتصادی از قدرت پردازشی قابل قبول و قابلیت‌های مختلف بهره ببرد. در این مطلب ققصد داریم بهترین لپ تاپ های دانشجویی کمتر از 20 میلیون تومان را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی کمتر از 20 میلیون تومان را بشناسید

ایسر اسپایر A315

سری لپ‌تاپ‌های اسپایر A315 ایسر به‌صورت کلی یکی از لپ‌تاپ‌های اقتصادی برتر بازار محسوب می‌شود که از بازه قیمتی بیشتر از ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود و به مدل‌هایی با قیمت ۴۰ میلیون تومان می‌رسد. اگر بخواهید با کمترین هزینه ممکن کامپیوتر قابل‌حمل بخرید، می‌توانید یکی از مدل‌های اقتصادی سری لپ‌تاپ ایسر اسپایر A315 را تهیه کنید؛ مدل‌هایی که از چهار گیگابایت رم و پردازنده‌های سلرون N4000 اینتل بهره می‌برند. این ترکیب سخت‌افزاری می‌تواند قدرت کافی را برای انجام بیشتر وظایف روزمره مثل مرورگری اینترنت و تماشای ویدئو و کار با نرم‌افزارهای آفیس مثل ورد و اکسل و پاورپوینت فراهم می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
احتمال ورود هواوی به بازار کامپیوترهای دسکتاپ

ایسوس X509

این سری لپ‌تاپ اقتصادی که می‌توانید برخی از مدل‌های آن را با قیمتی کمتر از ۱۶ میلیون تومان در بازار ایران پیدا کنید، به لطف بهره‌گیری از نسل دهم پردازنده‌های Core i3، می‌تواند قدرت کم‌وبیش خوبی را برای اجرای اکثر نرم‌افزار ها ارائه کند.

لنوو تینک‌پد E590

این سری لپ‌تاپ‌ها جزو لپ‌تاپ‌های مهندسی محبوب و پرفروش‌ هستند و دلایل زیادی هم برای این موضوع وجود دارد. بدنه خوش‌ساخت و باکیفیت، کیبورد عالی و درگاه‌های فراوان فقط بخشی از امکانات این لپ‌تاپ محسوب می‌شود. تینک‌پد E590 یکی از مدل‌های جدید سری E به‌حساب می‌آید که می‌توانید مدل‌هایی از آن را در بازه قیمتی حدود ۱۶ میلیون تومان پیدا کنید.

اچ‌پی 15s

از لحاظ قدرت خام پردازشی، پردازنده Ryzen 3 موجود در دل اچ‌پی 15s قدرتی مشابه پردازنده نسل هشتم Core i3 ارائه می‌دهد؛ ولی موضوعی که سرعت زیاد این دستگاه را تضمین می‌کند ، حافظه‌ی SSD آن است که از درگاه M.2 استفاده می‌کند. با چنین حافظه پرسرعتی، نه‌تنها فقط چند ثانیه پس از روشن‌کردن دستگاه می‌توانید از ویندوز استفاده کنید؛ بلکه کپی فایل‌ها و اجرای برنامه‌ها و حتی کار با آن‌ها با سرعت خیلی زیادی انجام می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش استفاده از ویندوز پکیچ منیجر در ویندوز 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *