تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین لپ تاپ های سامسونگ موجود در بازار ایران

بهترین لپ تاپ های سامسونگ

نام تجاری سامسونگ را ممکن است بیشتر برای گوشی های هوشمند شنیده باشید، اما این شرکت دارای لپ تاپ های زیادی نیز می باشد. اگر می خواهید بهترین لپ تاپ های سامسونگ موجود در بازار ایران را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های سامسونگ موجود در بازار ایران را بشناسید

سامسونگ نوت بوک ادیسه

این لپ تاپ با بهره‌گیری از پردازنده اینتل Core i7-7700HQ و پردازنده گرافیکی NVIDIA GTX 1060 GPU در کنار 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD به خوبی از پس اجرای هر نوع گیمی برمی‌آید. در کنار سخت‌افزار قوی وجود یک نمایشگر 15.6 اینچی فول HD نیز لذت بازی با این لپ تاپ را بیش از پیش می‌کند. این لپ تاپ ویندوز 10 را اجرا کرده و از سیستم صوتی Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. اگرچه کیبورد بک‌لایت و تاچ‌پد بزرگ این لپ تاپ لذت کار با آن را دو چندان می‌کند، اما متاسفانه باید گفت که طول عمر شارژ باتری آن چندان مناسب نیست.

این مطلب را هم ببینید
آموزش استفاده از چند دسکتاپ در ویندوز 10

سامسونگ نوت بوک 9 پرو

نمایشگر 13 اینچی این لپ تاپ از رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره برده و به خوبی قادر است که تصاویر را حتی در فضای خارج از منزل و در زیر نور خورشید نیز نمایش دهد. این لپ تاپ با 1.49 سانتی‌متر ضخامت و وزنی در حدود 0.99 کیلوگرم را می‌توان یکی از سبک‌ترین محصولات این کمپانی دانست. سامسونگ برای این لپ تاپ از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل یعنی Core i7-8550U در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD بهره جسته است و باتری آن به خوبی قادر است که تا 10 ساعت شارژ لپ تاپ را تامین کند.

سامسونگ گلکسی بوک فلکس (Flex)

پشتیبانی از پردازنده نسل دهم اینتل یعنی Core i7 در کنار پردازنده گرافیکی Iris Graphics موجب شده که این لپ تاپ بتواند به خوبی از پس پردازش‌های نسبتا سنگین بربیاید. این لپ تاپ 15 اینچی ضخامتی در حدود 0.6 اینچ داشته و تنها 1.5 کیلوگرم وزن دارد. این نشان می‌دهد که این محصول در نوع خود یکی از سبک‌ترین لپ تاپ‌های 15 اینچی دنیا محسوب می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
نسل جدید لپ تاپ لنوو تنیک پد X1 اکستریم با گرافیک RTX 3080 معرفی شد

سامسونگ برای این لپ تاپ رم 8 گیگابایتی به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته است و باتری آن برای 20 ساعت استفاده کاربر به خوبی جوابگو خواهد بود. پشتیبانی از تاچ‌پد، قلم S-Pen و درگاه‌های تاندربولت و USB-C از دیگر امکانات این محصول محسوب می‌شوند.

سامسونگ گلکسی بوک یون (Ion)

این محصول مجهز به نمایشگر 13 اینچی با کیفیت QLED و وزن 0.97 کیلوگرم است و با امکانات سخت‌افزاری شایسته به خوبی نیازهای کاربر را برطرف می‌سازد. سامسونگ برای این محصول خود از یک پردازنده اینتل Core i7 در کنار پردازنده گرافیکی اینتل UHD Graphics استفاده کرده است و همچنین پشتیبانی از 8 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD موجب شده که انتقال داده‌ها با سرعت بالایی انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *