تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021

اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که علاقه زیادی به بازی‌های کامپیوتری دارند، احتمالا همیشه به دنبال یک لپ تاپ عالی با پردازنده قوی هستید تا برای بازی، به مشکل نخورید. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 که می توانید خریداری کنید را بشناسید.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 را بشناسید

MSI GE66 Raider

لپتاپ MSI GE66 Raider یک لپ تاپ مخصوص بازی است و با داشتن نورهای RGB این امر را واضح می‌توان دید. ظاهر آن بسیار زیبا و جذاب است و با پردازنده اینتل Core i9-10980HK و انویدیا GeForce RTX 2080 Super Max-Q به یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ تبدیل شده است. این لپ تاپ کوچکترین لپ تاپ گیمینگ نیست، حتی کوچکترین لپ تاپ MSI نیز نیست، اما با این حال قابل حمل است و طراحی سطح بالایی دارد. همچنین یکی از بهترین لپ تاپ های بازی 2021 است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور Xinput1_3.dll در ویندوز

Asus ROG Zephyrus G14

برای کسانی که به دنبال خرید لپ تاپ باریک با طراحی زیبا هستند، پیشنهاد ما لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 است. لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 در رنگ‌های سفید یا خاکستری با سبک مینیمال طراحی شده است که از نظر طراحی جذابیت زیادی دارد. در ویدیوی بالا می‌توانید شاهد بررسی این لپ تاپ از جنبه‌های مختلف باشید.

Razer Blade 15 Advanced Model

اگر مشخصات بالاتری می‌خواهید و مایل هستید که برای یک لپ تاپ باریک و سبک هزینه بیشتری بپردازید، لپ تاپ Razer Blade 15 Advanced Model برای شما می‌تواند یک انتخاب قوی باشد. این لپ تاپ طراحی زیبایی دارد. به دلیل سبک بودن آن، می‌توانید لپ تاپ خود را به آسانی حمل کنید. همچنین پورت‌های زیادی دارد که می‌توانید تقریباً به همه چیز وصلش کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل شارژ نشدن پاوربانک

دل Alienware m17 R3

لپ تاپ دل Alienware m17 R3 می‌تواند بسیار گران باشد، مخصوصاً وقتی با پردازنده‌های اینتل Core i9-10980HK و انویدیا Geforce RTX 2080 Super تجهیز شده باشد. این لپتاپ دارای یک صفحه نمایش 17 اینچی فوق‌العاده است که برای کسانی که به دنبال صفحه نمایش بزرگ هستند، مناسب است. عملکردی که این لپ تاپ در بازی‌ها دارد، فوق‌العاده است. این لپ تاپ دارای کیبورد RGB است. همچنین به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ، ضخامت زیادی ندارد.

Acer Nitro 5

با توجه به قیمت، شما لپ تاپی را خریداری می‌کنید که سطح عملکرد بسیار بالایی دارد. در حالی که یک صفحه نمایش روشن و عالی قربانی می‌شود، صفحه کلید شما راحت است. همچنین دارای یک وبکم عالی می‌شوید. پردازنده AMD Ryzen 5 4600U همراه با پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1650 کنار هم عملکرد عالی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *