بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی با موبایل, عکاسی و فیلم برداری

معرفی بهترین گیمبال های مخصوص گوشی

بهترین گیمبال های مخصوص گوشی

گیمبال موبایل پراستفاده‌ترین وسیله در فیلم‌برداری با گوشی‌های هوشمند است. این ابزارها جلوی لرزش موبایل را گرفته و موجب می‌شوند تا تصویر نهایی نرم و روان ثبت شود. در این بخش قصد داریم بهترین گیمبال های مخصوص گوشی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین گیمبال های مخصوص گوشی را بشناسید

DJI Osmo Mobile 4

اوسمو موبایل ۴ یکی از بهترین گیمبال‌های حال حاضر بازار است که نسبت به نسل قبلی خود یعنی اوسمو موبایل ۳ پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه کرده است. حالا این نسخه کمی کوچکتر و سبکتر شده است، اما هنوز هم می‌تواند از گوشی‌های هوشمند سنگین پشتیبانی کند. البته این پشتیبانی از گوشی‌های هوشمند با وزن زیاد کمی تعجب آور است، چرا که حالا مکانیزم نصل آن به صورت مغناطیسی تعبیه شده است، این یک ارتقا فوق‌العاده و ایده‌آل از کمپانی DJI است.

Zhiyun Smooth Q2

ژیون Smooth Q2 یکی دیگر از بهترین لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند است و برای کسانی که به دنبال تعادلی بین قیمت و کیفیت هستند ایده‌آل به نظر می‌رسد. بدنه‌ی این گیمبال از جنس آلومینیوم بسیار با کیفیتی ساخته شده است، همچنین عمر باتری ۱۷ ساعته‌ی آن بسیار طولانی و ایده‌آل است، تثبیت کننده‌ی ۳ محوره، بدنه‌ی سبک و حالت‌های عکاسی و فیلم برداری فراوان از دیگر ویژگی‌های این گیمبال فوق‌العاده به حساب می‌آید. این یک خرید عالی است، حتی اگر چند نکته‌ی عجیب و غریب داشته باشد، که در این بخش بیش از این در مورد آنها توضیح نخواهم داد.

این مطلب را هم ببینید
ISO در عکاسی به چه معناست؟

Zhiyun Smooth XS

ژیون Smooth Q2 گران نیست، اما در رده‌های بالاتر طیف این شرکت قرار دارد. اگر چیزی مقرون به صرفه و جیبی‌تر می‌خواهید، ژیون Smooth XS یکی از بهترین گیمبال‌های مخصوص گوشی‌های هوشمند با قیمتی پایین‌تر است. تنها نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که سیستم تثبیت کننده‌ی به کار رفته در آن دو محوره است که در مقابل لرزشگیرهای سه محوره قدرت نسبتا کمتری دارد.

در غیر این صورت این دستگاه واقعا عالی کار می‌کند. کیفیت ساخت آن واقعا فوق‌العاده است، حتی می‌توانید طول بدنه‌ی آن را تا دو برابر افزایش دهید. همچنین می‌توانید به اپلیکیشن مخصوص هدایت آن به سادگی دسترسی پیدا کنید، که امکان ردیابی اشیا و صورت سوژه را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین انواع حالت‌های عکاسی و فیلم برداری را نیز در این بخش خواهید داشت.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم برای عکاسی در فضاهای داخلی

Zhiyun Smooth 4

درصد عظیمی از ویدئوهایی که هر ساله در اینترنت بارگذاری می‌شوند از طریق آیفون ضبط می‌شوند و این فقط به فیلم‌های کوتاه و استوری‌های اینستاگرام خلاصه نمی‌شود، بیشتر تولیدکنندگان محتوای حرفه‌ای از آیفون‌ها استفاده می‌کنند. در واقع آیفون‌ها به عنوان وسیله‌ای مطمئن برای ضبط تصاویر عالی شناخته می‌شوند. از نظر گیمبال‌های موبایل اما بهترین گزینه برای کاربران آیفون‌های اپل در حال حاضر تثبیت کننده‌ی تصویر ژیون Smooth 4 است، یک گیمبال که آنچه در گذشته ارائه می‌شد را اصلاح می‌کند تا کیفیتی فوق‌العاده را با قیمتی جذاب ارائه دهد. کنترل‌های ارگونومیک و عالی روی بدنه‌ی آن شامل یک چرخ بزرگ است که می‌تواند برای فوکوس یا بزرگنمایی استفاده شود، که استفاده از گیمبال را به یک تجربه‌ی خوشایند تبدیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *