بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Godfall

بررسی بازی Godfall

یکی از پرطرفدارترین ژانرهای بازی های ویدیویی ، بازی های اکشن و نقش آفرینی می باشند. Godfall نیز در این دسته قرار گرفته است. در این بخش می خواهیم به معرفی و بررسی بازی Godfall بپردازیم.

بررسی بازی Godfall

بازی گادفال یک بازی در سبک اکشن و نقش‌آفرینی (Action Role-Playing Game) بوده که بازی محبوبی است. این بازی توسط شرکت Counter Play Games ساخته و به وسیله Gearbox Publishing به انتشار رسیده است. بازی Godfall برای پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 5 در تاریخ 12 نوامبر 2020 (22 آبان ماه 1399) به انتشار رسیده است.

گیم پلی بازی

در دنیای گیم، سبک‌های مختلف بازی، اتمسفر و فضای گوناگونی را تا به امروز به بازی‌بازان ارائه کرده است. بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی معمولا فضاهای ساده و در عین ‌حال وابسته به تصمیمات بازیکنان هستند. بازی گادفال یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی بوده که دارای جو و اتمسفری متفاوت از سایر بازی‌ها در این سبک است. محیط و جو بازی به صورت فانتزی طراحی و ساخته شده که کیفیت تصویری و ساختاری بالایی را در خود جای داده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Darkfire Heroes

در بازی Godfall قلمروها و محیط‌های مختلفی برای فرمانروایی وجود دارد. قلمروهایی همچون در دست گرفتن کنترل و محافظت از آب، زمین و عوامل طبیعی دیگر، برای جلوگیری از نابود شدن و از بین رفتن آن‌ها است. در هر کدام از این قلمروها بازیکنان به عنوان شوالیه ایفای نقش می‌کنند. هر کدام از آن‌ها یک هدف را باید دنبال کنند. هدف مشترک آن‌ها دفاع از سرزمین و حیاتی است که رو به نابودی می‌رود.

پس از دانلود بازی گادفال مشاهده خواهید کرد که یک اتفاق و رویداد آخرالزمانی در حال رخ دادن است که زمین و تمامی حیات آن‌ها را می‌خواهد نابود سازد. شوالیه‌ها می‌خواهند تا با انجام دادن یک‌سری کارها و ماموریت‌ها، از به وقوع پیوستن این رویداد جلوگیری کنند. نقشی که بازیکنان وظیفه کنترل کردنش را برعهده دارند یکی از آخرین شوالیه‌هایی است که از اتفاقات ناگوار جان سالم به در برده و حالا قصد دارد تا به این رویدادهای بد و بزرگ برای همیشه خاتمه دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های تفنگی موبایل اندروید و آیفون

موضوعی که برای خیلی از بازیکنان همیشه جذاب بوده، سلاح‌ها و نوع مبارزه در بازی است. در بازی Godfall بازیکنان قادر خواهند بود تا 5 سلاح مختلف را انتخاب کنند. سلاح‌هایی که توسط آن‌ها برداشته می‌شوند بستگی به لباس و زرهی دارد که انتخاب کرده‌اند. برای مثال Valorplates یک زره‌ جنگی بوده و سلاح‌هایی که انتخاب می‌شوند باید لباس آن‌ها را ساپورت کند و با توجه به لباس، سلاح‌ها را انتخاب کنند.

بازی گادفال را به عنوان شکارچی غارتگر توصیف می‌کنند. دلیل این نام مستعار سبک و فعالیت‌هایی‌ست که در طول بازی انجام داده می‌شوند. این عنوان مبتنی بر مفهوم تیراندازی، غارت کردن و به دست آوردن غنیمت بیشتر و ذخیره آن‌ها برای ماموریت‌های دیگر و… برای ماموریت‌ها و اقدامات درون بازی است. تمرکز مبارزات در بازی Godfall برای کامپیوتر بر روی نبردهای رو در رو و با استفاده از سلاح‌های Melee است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *