آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

معرفی سانترال های کم ظرفیت

سانترال کم ظرفیت

معرفی سانترال های کم ظرفیت -این دسته برای کسب و کار های کوچک و متوسط طراحی شده اند طوری که میتوان نیازهای یک اداره یا یک شرکت متوسط را به شکل کامل و مناسب پوشش دهد، و تا ظرفیت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری قابل افزایش هستند.این دستگاه ها با توجه به امکانات و ویژگی های بسیار متنوع و بلقوه خود میتوانند گزینه مناسبی برای سامان دهی به تماس های ورودی و داخلی و حتی کنترل آنها باشند.

دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک علارقم قیمت بسیار مناسب بخش عظمی از امکانات دستگاه های پیشرفته موجود در بازار را فراهم میکنند و میتوان آنها را نسبت به محیط کار و نیاز اختصاصی شما قابل برنامه ریزی و ارتقا میباشد تا نهایت لذت را از محیط کار خود ببرید.

معرفی سانترال های کم ظرفیت

  • سانترال کم ظرفیت KX-TES824
  • سانترال کم ظرفیت KX-TEM824
  • سانترال کم ظرفیتKX-TEA308
  • سانترال کم ظرفیتKX-TA616

سانترال کم ظرفیت KX-TES824

این مدل دستگاه KX-TES824 مانند دیگر دستگاه های کمپانی پاناسونیک به علت کارایی فروان و قیمت مناسب خود یکی از پربازدید ترین و پر استفاده ترین دستگاه سانترال پاناسونیک در ایران و خاورمیانه میباشد این مدل دستگاه به علت پایین بودن ظرفیت در کشور های اروپایی مورد استفاده قرار نمیگیرد و بیشترین درخواست به کمپانی پاناسونیک برای تولید این دستگاه از منطقه خاورمیانه و بیشتر آسیا میباشد.

قابلیت اپراتور خودکار سه مرحله پیش فرض را دارد با ترافیک یک تماس در لحظه ، این ترافیک بدین معنی نیست که فقط یک خط را جواب می دهد خیر هر هشت خط موجود در صورتی که دستگاه در حداکثر ظرفیت هم باشد به پیغام گویا زنگ می خورد و جواب داده می شود این بدین معناست که اگر یک خط زنگ زده باشد و در حال پخش پیغام برای تماس گیرنده باشد و نفر بعدی در حین پخش پیغام تماس بگیرد باید صبر کند تا تماس نفر قبلی قطع شود تا به نفر جدید پاسخ دهد برای اضافه کردن این ظرفیت که حداکثر ۲ تماس در لحظه است باید کارت مدل KX-TE82491 به دستگاه اضافه می شود.

شما میتوانید با استفاده از کارت افزایش خطوط داخلی مدل KX-TE82474 فقط و فقط خطوط داخلی خود را به ۲۴ عدد افزایش دهید و ظرفیت خطوط ورودی شهری شما همان ۶ خط می ماند دقت داشته باشید که ۸ خط داخلی جدید و آخر دستگاه به شما امکان استفاده از تلفن های مدیریتی پاناسونیک را نخواهد داد و فقط امکان استفاده از تلفن های معمولی پاناسونیک و با دیگر برندها را خواهید داشت..

دارای ظرفیت اولیه ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی می باشد

سانترال پاناسونیک KX-TEM824

این مدلKX-TEM824  دستگاه به علت کارایی فروان و قیمت مناسب خود یکی از پربازدید ترین و پر استفاده ترین دستگاه سانترال پاناسونیک در ایران و خاورمیانه میباشد کارایی دستگاه بسیار زیاد بوده و امکانات مناسبی را با هزینه بسیار پایین به شما ارایه میدهد.  این دستگاه به طور پیش فرض دارای ظرفیت ورودی ۶ خط شهری و خروجی ۱۶ خط داخلی را دارا میباشد همچنین شما میتوانید با استفاده از کارت افزایش خطوط داخلی و شهری مدل KX-TE82480 ظرفیت دستگاه سانترال  خود را به ورودی ۸ خط شهری و خروجی ۲۴ خط داخلی افزایش دهید

لازم به ذکر است که یاد آور شویم شما میتوانید با استفاده از کارت افزایش خطوط داخلی مدل KX-TE82474فقط و فقط خطوط داخلی خود را به ۲۴ عدد افزایش دهید و ظرفیت خطوط ورودی شهری شما همان ۶ خط می ماند دقت داشته باشید که ۸ خط داخلی جدید دستگاه به شما امکان استفاده از تلفن های مدیریتی پاناسونیک را نخواهد داد و فقط امکان استفاده از تلفن های معمولی پاناسونیک و با دیگر برندها را خواهید داشت.

این مطلب را هم ببینید
تلفن سانترال پاناسونیک چیست ؟

سانترال پاناسونیک KX-TEA308 

این مدل KX-TEA308 دستگاه نیز یکی از دستگاه سانترال نسبتا قدیمی کمپانی پاناسونیک بوده و تولید این دستگاه نیزمتوقف گردیده است به علت وجود این دستگاه در برخی از ارگان ها و شرکت ها گروه فنی مهندسی ارتباط جهت آشنایی شما بازدید کنندگان گرامی با این محصول و مقایسه آن با دیگر دستگاه های سانترال تولید شده شرکت پاناسونیک در سالهای اخیر اقدام به انتشار این مطلب نموده است لذا یادآور می شویم که این دستگاه از تولید خارج شده و امکان خرید فابریک این دستگاه برای شما بازدید کننده گرامی وجود ندارد و فقط امکان خرید دستگاه استوک برای شما وجود دارد.

یکی از این ضعف هایی که سیستم ارتباطی داشتند عدم مجهز بودن به راهنمای صوتی سه مرحله ای بود. راهنمای صوتی سه مرحله ای در واقع منشی گویا است که هر شرکت متناسب با نوع نیاز خود می تواند با ضبط صدا، متن مورد نظر را برای تماس گیرنده پخش کند و این پیغام خوش آمد گویی در هنگام ورود تماس به سانترال برای تماس گیرنده پخش خواهد شد.

لازم به ذکر است که دستگاه به طور پیش فزض دارای ظرفیت ورودی ۳ خط شهری و خروجی ۸ داخلی را دارد  این دستگاه نسبت به دستگاه های گذشته پیشرفته بوده و امکان استفاده از اپراتور گویا DIZA ویا همان تلفن گویا را برای شما با ظرفیت پاسخگویی یک تماس در لحظه فراهم می سازد یکی از ضعف های این دستگاه فیکس بودن آن بوده و به شما اجازه افزایش ظرفیت را نمی دهد لذا بیشتر در مکان های بسیار کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

سانترال پاناسونیک KX-TA616

این دستگاه نیز مجددا یکی از قدیمی ترین دستگاه سانترال کمپانی پاناسونیک بوده و تولید این دستگاه نیزمتوقف گردیده است به علت وجود این دستگاه در برخی از ارگان ها و شرکت های قدیمی گروه فنی مهندسی ارتباط جهت آشنایی شما بازدید کنندگان گرامی با این محصول و مقایسه آن با دیگر دستگاه های سانترال تولید شده شرکت پاناسونیک در سالهای اخیر اقدام به انتشار این مطلب نموده است لذا یادآور میشویم که این دستگاه از تولید خارج شده و امکان خرید فابریک این دستگاه برای شما بازدید کننده گرامی وجود ندارد و فقط امکان خرید دستگاه استوک برای شما وجود دارد.

لازم به ذکر است که دستگاه به طور پیش فزض دارای ظرفیت ورودی ۶ خط شهری و خروجی ۱۶ داخلی را دارد شما میتوانید درصورت نیاز دستگاه سانترال خود را تا ظرفیت ورودی ۶ خط شهری و خروجی ۲۴ خط داخلی افزایش دهید .

لازم به ذکر است که ۸ خط داخلی آخر این دستگاه نیز امکان استفاده از تلفن سانترال مدیریتی پاناسونیک را برای شما فراهم نمی سازد همچنین در بیشتر اوقات به علت قدیمی بودن دستگاه امکان استفاده از برق اضطراری نیز وجود ندارد و در صورت قطع برق دستگاه شما از کار خواهد افتاد.

ویژگی های سانترال کم ظرفیت پاناسونیک

  • سیستم پاسخگویی خودکار سه مرحله ی
  • پیغام های صوتی از پیش ساخته شده (BV) 
  • قابلیت Caller ID  
  • توزیع یکنواخت تماس (UCD) از طریق پیغام
  • قابلیت Forward کردن تماس
  • تعریف زمان های Day/Night/Lunch 
  • ایجاد کنفرانس پنج طرفه
  • قابلیت گزارش گیری
  • ظرفیت سیستم 

 

  • سیستم پاسخگویی خودکار سه مرحله ی

این سیستم اجازه می دهد تا فرد تماس گیرنده بدون نیاز به اپراتور از طریق پیغام های ذخیره شده و فشردن یک کلید به داخلی مورد نظر خود هدایت شود.همچنین میتواند به گروهی از داخلی ها،یک خط بیرون از مجموعه(مانند شماره تلفن همراه) و… نیز متصل شودو یا با کمک پیغام های ضبط شده در DISA و بدون نیاز به راهنمایی اپراتور حتی در ساعات غیر اداری بطور خودکار به داخلی دستگاه فکس متصل شده و اسناد خود را ارسال نماید.

  • پیغام های صوتی از پیش ساخته شده (BV) 

به کمک این سیستم شما می توانید به سهولت پیغام صوتی اضافه کنید بدون اینکه به یک صندوق صوتی جداگانه نیاز داشته باشید و از اینکه تماس ها و پیام های مشتریان و همکاران خود را از دست نداده اید مطمئن شوید.شما با سفارشی کردن mailbox خود و ضبط پیغام های دلخواه،زمانی که قادر به پاسخگویی تماس ها نبودید می توانید آنها را برای تماس گیرنده پخش نمائید.تماس گیرندگان هم می توانند بصورت مستقیم پیام های خود را در mailboxشما ذخیره نمایند.مراکز تماس و گروه داخلی ها علاوه بر mailbox اختصاصی خود  امکان استفاده از یک mailbox مشترک جهت گذاشتن پیغام تماس گیرندگان را داشته ودر این صورت امکان پخش پیغام توسط همه ی آنها وجود خواهد بود.
*این قابلیت به کمک کارت اختیاری(Voice Message) امکان پذیر می باشد.

  • قابلیت Caller ID  

تشخیص تماس گیرنده،مدیریت بهتر تماس ها!
سانترال های کم ظرفیت با سرویس Caller ID سازگار بوده و کاربران تلفن های تک خط (SLT) و تلفن های آنالوگ(APT) می توانند شماره تماس گیرنده را بر روی صفحه نمایش خود مشاهده نمایند.با تلفن های سانترال تا ۲۰ تماس اخیر و مجموعاً برای کل سیستم تا ۳۰۰ تماس قابل دسترس خواهد بود (Call log) و براحتی می توان با شماره های ورودی ثبت شده تماس گرفت.
*کارت اختیاری جهت فعالسازی این قابلیت مورد نیاز است.

  • توزیع یکنواخت تماس (UCD) از طریق پیغام

جهت مدیریت سریع و آسان تماس ها با استفاده از ویژگی UCD می توان تماس های ورودی را میان گروهی از داخلی ها توزیع کرد که این امر علاوه بر اینکه از تماس های از دست رفته جلوگیری می کند موجب می شود بار کاری اپراتور نیز کاهش یابد .در صورتی که تمام داخلی های موجود در گروه اشغال باشند پیغام مربوطه برای تماس گیرنده پخش میشود.این قابلیت به ویژه در شرکت هایی کاربرد دارد که تمام تماس ها در یک گروه تنها به یک داخلی متصل می شوند و در صورت اشغال بودن درون صف قرار می گیرند.

  • قابلیت Forward کردن تماس

در مواقع اشغال بودن ،عدم پاسخگویی و… تماس هایی که با داخلی شما گرفته میشود از جمله تماس های داخل و خارج از شرکت و تماس های منتقل شده(Transferred)   را می توان به Mailbox، داخلی دیگر و یا خطی خارج از ساختمان  فوروارد کرد و علاوه بر افزایش بهره وری خدمت رسانی به مشتریان را نیز بهبود بخشید.

  • تعریف زمان های Day/Night/Lunch 
این مطلب را هم ببینید
کارت سانترال پاناسونیک

با امکان قرار دادن دستگاه در مد های زمانی (روز/شب/زمان استراحت )می توان عملکرد سیستم را در زمان های مختلف تغییر داد.

  • ایجاد کنفرانس پنج طرفه

در این سیستم تا پنج نفر می تواننددر یک کنفرانس تلفنی شرکت نموده و حداکثر تا ۲ خط خارجی وارد کنفرانس شوند.

  • قابلیت گزارش گیری

از این سیستم می توان اطلاعاتی  مانند تاریخ، زمان، شماره داخلی، شماره های گرفته شده، مدت زمان مکالمه و غیره را استخراج، ثبت و یا چاپ کرده و از این طریق هزینه تماس ها را مدیریت و بهره وری کارکنان و میزان استفاده آنها از سیستم تلفن را بررسی نمود.

  

  • ظرفیت سیستم

TEM824

TES824

مدل

۶

۳

پایه

تعداد خطوط شهری (CO lines)

۸

۸

حداکثر

۱۶

۸

پایه

تعداد خطوط داخلی (Extensions)

۲۴

۲۴

حداکثر

۴

۴

درب بازکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *