بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی WWE 2K Battlegrounds

بررسی بازی WWE 2K Battlegrounds

پس از افتضاح سال گذشته WWE 2K20 و عرضه عنوانی ناقص و پر از باگ و گلیچ، در یک تصمیم درست، 2K اعلام کرد که فعلاً نسخه جدیدی از این سری در کار نخواهد بود و احتمالاً شماره آینده آن به نسل بعدی کنسول‌های بازی خواهد رسید. در WWE 2K Battlegrounds شاهد قهرمانان مسابقات کشتی حرفه‌ای هستیم که ظاهری کاریکاتورگونه دارند و حرکات بامزه‌ای را به اجرا می‌گذارند. در این بخش می خواهیم به معرفی و بررسی بازی WWE 2K Battlegrounds بپردازیم.

بررسی بازی WWE 2K Battlegrounds

گیم پلی بازی

سیستم کنترل و مبارزات بازی را از نظر سادگی می‌توان با بازی‌هایی چون WWE All-Stars و WrestleFest مقایسه کرد. تمام حرکات به شکلی طراحی شده‌اند که شما، حتی اگر آشنایی قبلی با بازی‌های کشتی کج نداشته باشید، به راحتی می‌توانید آنها را اجرا کنید. این موضوع در کنار تمام‌کننده‌های زیبایی که قهرمانان روی حریف خود اجرا می‌کنند، جذابیت بازی را ارتقا می‌دهد. بازی در بخش آفلاین دارای حالت‌های جالبی است. دو تا از این حالت‌ها که از بقیه بهتر هستند، Royal Rumble و Steel Cage نام دارند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Oddmar

در حالت Royal Rumble برای آنکه برنده شوید، باید حریف خود را از روی طناب‌ها به بیرون از زمین مسابقه پرتاب کنید. این کار هم مثل سایر حرکات بازی پیچیدگی خاصی ندارد و فقط با زدن دکمه‌های درست، به راحتی قابل انجام است. حالت Steel Cage هم یکی از هیجان‌انگیزترین سناریوها را دارد. در این بخش، هدف اصلی جمع کردن پول و فرار از قفس آهنین است. برای این کار شما باید ابتدا حریف خود را خسته کنید و او را روی زمین بیندازید تا نتواند از جایش بلند شود. بعد می‌بایست از فرصت استفاده کنید و با جمع کردن پول‌ها از قفس خارج شوید.

البته به جز این دو حالت، بخش‌های دیگری نیز وجود دارند که ممکن است از آنها خوشتان بیاید. بخش آنلاین بازی نیز بسیار جذاب است و حالت‌های خاص خود را دارد. برای مثال حالت The King of the Battleground شبیه Royal Rumble در بخش تک‌نفره است، اما شما را به همراه سه حریف دیگر وارد رینگ مسابقه می‌کند. در این حالت باید تا جایی که می‌توانید، برای ماندن در رینگ تلاش کنید. تا زمانی که داخل زمین مسابقه باشید، امتیاز XP و آیتم‌های مختلف را به عنوان جایزه دریافت می‌کنید. همچنین در بخش آنلاین امکان برگزاری تورنمنت‌های بزرگ نیز وجود دارد که در آن، با سایر بازیکن‌ها از نقاط مختلف دنیا به رقابت می‌پردازید.

این مطلب را هم ببینید
Among Us لقب محبوب ترین بازی 2020 را به خود اختصاص داد

در بازی 70 قهرمان مختلف از دنیای کشتی کج حضور دارند، ولی برخی از آنها در دسترس نیستند و باید آزاد شوند. ممکن است عدم حضور برخی از چهره‌های شناخته شده در این بین، برای طرفداران آنها ناراحت‌کننده باشد، اما در مجموع، اکثر قهرمانان شناخته‌شده کشتی کج را می‌توانید در این بازی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *