بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی فیفا 22

فیفا 22

برای داشتن یک تجربه شگفت انگیز در بازی های ویدیویی، انواع و اقسام گوناگونی از بازی وجود دارند، که یکی از آن ها که در تمام جهان طرفداران خاص خودش را دارد، بازی فیفا 22 معروف است. این بازی علیرغم موضوع ورزشی که دارد، عده زیادی طرفدار پر و پا قرص آن هستند و آن را به هر بازی دیگری ترجیح می دهند، و این به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فرد بازی فیفا می باشد.

معرفی بازی فیفا 22

از آنجایی که این بازی ویدیویی از پرمخاطب ترین سری بازی های هیجان انگیز ورزشی به حساب می آید، تا کنون توانسته سری بازی های فیفا 20 و 21 را به صورت محشری در سری بازی های نسل هشتم منتشر کند، و هم اکنون طرفداران دو آتیشه آن منتظر انتشار و رونمایی از سری جدید نسل نهمی از بازی فیفا 22 هستند. شرکت فیفا به نوعی طرفداران این بازی را تشنه نگه داشته تا در یک زمان تعیین شده، از آن رونمایی کند. البته لازم به ذکر که ویدیوهایی در رابطه با این بازی منتشر شده، که وقتی آن ها را مشاهده می کنید، چیزی جز بازی فیفا 20 و 21 نیست.  شاید فکر کنید این بازی هر ساله در یک فصل جدیدی منتشر شده، و قطعا در سری نسل نهمی تغییر جدیدی نخواهیم داشت.

یکی از دلایل هیجانات طرفداران بازی فیفا 22 برای رونمایی از این بازی، این که گرافیک این بازی خیلی وقت است که بدون تغییر باقی مانده و طرفداران این بازی امسال دیگر توقع رونمایی از یک گرافیک زنده تر و طبیعی تر را دارند. اگر بخواهیم اندکی به قبل برگردیم، مشاهده می کنید که مدت هاست، بازیکنان بازی در همان موقعیت های قبل باقی مانده و تغییری نداشته اند، و اگر بازی دیگری بود تاکنون طرفداران خود را از دست داده بود، ولی بازی های سری فیفا هیچ وقت قدیمی نمی شوند. طبق گفته یکسری از رسانه های معتبر، قرار در تاریخ 9 مهر 1400، بازی فیفا نسل نهمی منتشر شود، و تا کنون هیچ رونمایی موصق دیگری از این بازی به دستمان نرسیده است.

فیفا 22

بررسی بازی فیفا 22

یکی از بازی های فوق العاده ای که دیگر نیازی به معرفی و بررسی ندارد، بازی های فیفا می باشد، زیرا دیگر کل جهان می دانند که این بازی چه ویژگی های منحر به فردی دارد. بازی فیفا22 یکی از بازی های مورد انتظار مخاطبین بازی های ورزشی است، که برای آن ها هیچ چیزی را در بازی کم نمی گذارد. در واقع این مخاطبین باید از الکترونیک آرتز، یعنی سازنده خلاق و هنرمند این بازی تشکر کنند، که توانسته بازی را متناسب با سطح توقعات آن ها بسازد. از آنجایی که سازنده این بازی تا کنون تمرکز بالایی را صرف طراحی جزئیات این بازی کرده، حتما برای سری جدید نسل نهمی فیفا نیز فکرهایی کرده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی ایکس باکس Call of Duty Black Ops: Cold War

یکی از ویژگی های اساسی که در این بازی فیفا سری نسل نهمی قرار گرفته که قطعا مخاطبین را شگفت زده می کند، قابلیت هایپرموشن است، که طی آن شاهد ضبط شدن تمام حرکات بازیکنان هستیم، همچنین شکل و شمایل و طراحی چهره و جزئیات بازیکنان با شخصیت واقعی آن ها دیگر تفاوتی ندارد. به نوعی انگار به جای انجام یک بازی گرافیکی ساخته شده، در حال تماشای یک بازی ورزشی ویدیویی با شخصیت های اصلی بازی هستیم، که این هیجان بازی را چند برابر می کند و شوق و ذوق گیمر را در طول بازی به وجد می آورد.

طراحی هوش مصنوعی بازیکنان

یکی دیگر از ویژگی های عالی این بازی، آنطور که ذکر شده ، طراحی هوش مصنوعی بی نظیر بازیکنان است، که به آن ها مانند شخصیت های واقعی این قدرت داده شده تا بتوانند در هر حرکتی که قرار انجام شود، هوشمندانه فکر کنند. شاید از نظر شما این دیگر دور از واقعیت به نظر برسد، ولی اینطور نیست و الکترونیک آرتز این قابلیت و مزیت منحصر به فرد را در بازی فیفا 22 قرار داده است که حتما همه شما را هیجان زده خواهد کرد به نوعی که تصور می کنید، درون بازی قرار گرفته اید و خودتان در جایگاه بازیکنان بازی ایفای نقش می کنید. به جرئت می توان گفت تنها بازی ورزشی که حتی سایر افرادی که به ورزش علاقه ای ندارند را به سمت خود جذب می کند، سری بازی های فیفا است.

این مطلب را هم ببینید
هدست واقعیت مجازی پیکو رونمایی شد Pico

فیفا 22

از گیم پلی فیفا 22 چه می دانید؟

چیزی که در رابطه با این بازی تا به حال منتشر شده، علاوه بر چیزهای ذکر شده، این است که این بازی مانند سایر بازی های منتشر شده در نسل های قبلی طراحی شده ولی مکانیزم های تازه ای نیز در حرکات و متد بازی بازکنان اضافه شده است، که از جمله آن ها می توان به نگه داشتن دکمه R3  برای دفاع و تعیین کردن بازیکن بعدی اشاره کرد، که این قابلیت سرعت عمل بازی را قطعا چند برابر می کند و هیجان بیشتری به بازی می بخشد. همچنین تاکتیک های تهاجمی و دفاعی مانند سری های قبلی می باشد، که می توانید خودتان برای تنظیم کردن آن اقدام کنید.

یکی دیگر از ویژگی های طراحی شده ایده آلی که در این بازی نسل نهمی وجود دارد، این که یک حرکت یا به نوعی تکنیک جدید به نام حمله انفجاری در بازی اضافه شده، که همانطور که از نام این تکنیک پیداست، با استفاده از آن می توانید به صورت ناگهانی به بازیکن برای هجوم به سمت دروازه و گل زدن شتاب وارد کنید. از آنجایی که شخصیت های این بازی به واقعیت نزدیک هستند، همانطور که این تکنیک در واقعیت انرژی زیادی از بازیکنان کم می کند، قطعا در صحنه بازی نیز همینطور است، و بهتر در مواقع ضروری از این حرکت استفاده کنید.

بازی فیفا22 به روی چه پلتفرم هایی عرضه خواهد شد؟

طرفداران و علاقه مندان این بازی از آنجایی که انواع کنسول های بازی را در اختیار دارند، به دنبال این هستند که بدانند آیا آن ها نیز می توانند هیجان بازی فیفا 22 را تجربه کنند یا خیر. به این ترتیب بهتر بدانید که این بازی برای انواع کنسول های پی اس 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس اس، pc، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می شود، و کاربران انواع این کنسول های بازی می توانند با خرید از یک فروشگاه معتبر مانند فروشگاه اینترنتی پایاتل یک تجربه جدید را در فیفا برای خود رقم بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *