بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی با موبایل, عکاسی و فیلم برداری

معرفی گیمبال موبایل zhiyun tech Smooth Q2

zhiyun tech smooth Q2
همان طور که کمپانی ژیون تک گفته بود بهترین گیمبال خود را با عنوان گیمبال موبایل zhiyun tech Smooth Q2 به بازار عرضه کرده است. این گیمبال بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. ما در این مقاله به بررسی گیمبال smooth Q2 می‌پردازیم با ما همراه باشید.

گیمبال موبایل اسموت کیو ۲

کمپانی ژیون بعد از اینکه سال‌های متمادی گیمبال‌های گوناگون اعم از گیمبال‌های دوربین و گیمبال‌های موبایل را عرضه کرد و در هر محصول پیشرفت چشم‌گیری داشته بالاخره کاربران گیمبال موبایل را با smooth q2 غالفگیر کرد. این گیمبال یک گیمبال پاکت سایز واقعی است که همه آنچه را می‌خواهید یا احتیاج دارید در خود جای می‌دهد. گیمبال موبایل ژیون Smooth Q2 حقیقتا یک نیروگاه متحرک است. روی این گیمبال بدنه‌ای آلمینیومی است که باعث می‌شود خیالتان از قرار دادن این گیمبال در جیب یا کیف‌تان راحت باشد.  موتورهای این گیمبال باسرعت و کاملا قابل اطمینان عمل می‌کنند.
همچنین قادرید به کمک برنامه ژیون سرعت آن‌ها را به صورتی که می‌خواهید تنظیم کنید. روی این محصول یک باتری 4500 میلی آمپری وجود دارد که به وسیله پورت میکرو USB شارژ می‌شود. همچنین می‌توانید به وسیله آن موبایل خود را نیز شارژ کنید یا میکروفون و نور خارجی روی دستگاه نصب کنید.

هم‌رده‌ گیمبال موبایل ژیون اسموت Q2

با عرضه گیمبال ژیون اسموت کیو ۲، کمپانی دی جی آی نیز از گیمبال جدید خود با نام DJI Osmo mobile 3 رونمایی کرده است. این گیمبال دارای سیستم هوشمند و طراحی جمع شونده دارد این ویژگی حمل گیمبال را برای شما راحت‌تر کرده است. اما نکته تحسین برانگیز برای گیمبال اسموت کیو ۲ این است که طراحی آن به گونه‌ایست که از محصول کمپانی دی جی آی نیز حمل راحت‌تری دارد. با وجود اینکه هر دو گیمبال به راحتی قابل استفاده هستند و افراد مبتدی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند باز هم در مقایسه با هم گیمبال smooth Q2 کاربری راحت‌تری دارد.
گیمبال zhiyun smooth Q2

طراحی بدنه گیمبال zhiyun smooth Q2

از لحاظ بدنه نیز این گیمبال استحکام خوبی دارد و در مقایسه با رقیب دی‌جی‌آیی خود نیز محکم‌تر بیان شده است که خیلی خوب است.

ویژگی‌های گیمبال ژیون اسموت کیو ۲

اگر در حین کار با گیمبال گوشی شما زنگ خورد به راحتی می‌توانید آن را از گیمبال جدا کرده و به تماس‌تان پاسخ دهید و سپس بعد از اتمام تماس دوباره موبایل را به گیمبال متصل کنید و به کارتان ادامه دهید بی آنکه تعادل دستگاه برهم بریزد. از دیگر ویژگی‌های این گیمبال این است که امکان متصل شدن گیمبال به موبایل از طریق بلوتوث وجود دارد و می‌توانید دوربین را به طور مستقیم کنترل کنید.

اپلیکیشن مورد استفاده با گیمبال zhiyun tech smooth Q2 

برای استفاده از این گیمبال می‌توانید از برنامه اختصاصی ژیون یعنی ZP استفاده کنید که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد از جمله تعقیب سوژه.

عمر باتری گیمبال اسموت کیو ۳

گیمبال موبایل ژیون تک Smooth Q2 می‌تواند  تا حدود 16 ساعت شارژ نگه‌دارد و برای شما کار کند؛ یعنی شما قادر خواهید بود یک روز کامل رو بدون نگرانی از تمام شدن شارژ گیمبال، از آن استفاده کنید.

حالت تایم لپس در اسموت کیو ۲ 

به کمک گیمبال Smooth Q2  قادرید به تصویربرداری تایم لپس بدون برنامه‌ریزی حرکتی یا به‌همراه برنامه‌ریزی حرکتی بپردازید.

حالت Vortex در گیمبال موبایل smooth q2

از این حالت برای ثبت زاویه‌های غیر عادی و لوکیشن‌های عجیب استفاده کنید.

حالت‌های ثبت تصویر 

روی گیمبال اسموت کیو ۲ ، پنج حالت ثبت تصویر می‌باشد که به قرار زیر است:
  • حالت Pan Follow
  • حالت Lock
  • حالت  Full Follow
  • حالت POV
  • حالت Vortex

حالت Pan Follow (PF) :

در این حالت دسته تعادل به طرف چپ و راست میچرخد اما به طرف بالا و پایین قفل می‌باشد.

حالت Lock Mode (L) :

در این حالت گوشی هوشمند روی یک نقطه قفل می‌شود حتی اگر گیمبال را کمی تکان دهید.

حالت Full Follow Mode (F) :

در این حالت دوربین در همه جهت‌ها یعنی بالا، پایین و چپ و راست قابل حرکت است.

حالت POV Mode :

عملکرد آن شبیه به Pan است، البته کمی تفاوت در حرکت پن، تیلت، عقب و جلو.

حالت Vortex Mode :

در این حالت قادر خواهید بود موبایل هوشمند خود را به طور کامل بچرخانید و در حالت‌هایی غیر عادی تصویربرداری کنید.
در آخر می‌توان گفت گیمبال موبایل ژیون تک Smooth Q2  در واقع یک لرزشگیر حرفه‌ای است که حتی از گیمبال‌های بزرگ‌تر از خود هم عملکرد بهتری در اخایار شما قرار می‌دهد و تصاویری بسیار نرم را ثبت می‌کند.
این مطلب را هم ببینید
معرفی پهپاد DJI Mavic Pro 3 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *