تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی و بررسی لپ تاپ Sky Z7 R2 یوروکام

لپ تاپ Sky Z7 R2 یوروکام

لپ تاپ Sky Z7 R2 یوروکام از جمله لپ تاپ هاییست که میتواند امکانات فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار دهد. البته که این اولین باری نیست که Eurocom نوت بوک این چنینی می‌سازد و ما قبلا در لپ تاپ‌های ایستگاه کاری آنها پیکربندی مشابه و طراحی بالا رده را مشاهده کرده‌ایم اما اولین باریست که این شرکت یک محصول گیمینگ را بدین شکل عرضه می‌کند.

لپ تاپ Sky Z7 R2 یوروکام

برای شروع لپ تاپ Sky Z7 R2 به شکل کامل قابل به روز رسانی است و بله اسلات‌های ماژولار این هیولا به شما اجازه می‌دهد پردازنده، گرافیک، حافظه، فضای ذخیره سازی، نمایشگر و غیره را آپگرید نمایید. دقیقا به مانند یک رایانه شخصی امروزی با این تفاوت که قطعات توسط خود یوروکام به فروش می‌رساند. در زمینه مشخصات بالاترین پیکربندی لپ تاپ Sky Z7 R2 برای کاربران 8250 دلار هزینه خواهد داشت و این شامل امکانات اضافه مانند کالیبره کردن، نرم افزار و لوازم جانبی نمی‌شود.

این مطلب را هم ببینید
لپ‌تاپ‌‌های جدید الیت‌بوک و پرو‌بوک HP رونمایی شد

مشخصات شامل یک پردازنده Intel Core i9 11900K با حداکثر پتانسیل فعالیت در توان حرارتی PL2 و پشتیبانی از PCI Express 4.0 است. مادربرد استفاده شده نیز بر پایه چیپست Z590 اینتل می‌باشد که 128 گیگابایت حافظه DDR4 3200 برای آن در نظر گرفته شده. البته به یک گزینه حافظه با سرعتی تا 3600 مگاهرتز اشاره شده است. در عین حال کاربران می‌توانند چندین پردازنده نسل یازدهم و دهم اینتل را برای این نوت بوک انتخاب کنند.

لپ تاپ Sky Z7 R2 یوروکام

در بخش گرافیکی لپ تاپ Sky Z7 R2 می‌تواند به یکی از سه نمونه GeForce RTX 3060 6GB و GeForce RTX 3070 8GB و GeForce RTX 3080 16GB مجهز شود. مدل 16 گیگابایتی RTX 3080 در توان حرارتی 165 وات (150 وات + 15 وات Dynamic Boost) فعالیت می‌کند. برای فضای ذخیره سازی تا 32 ترابایت SSD در قالب چهار درایو 8 ترابایتی NVMe قابل تهیه هستند.

دیگر مشخصات شامل WiFi 6 با 2.5GbE LAN (Killer E3000)، یک صفحه کلید با نورپردازی RGB، چیپ صدای Creative Super X-Fi Ultra DSP با ESS SABRE HiFi DAC می‌باشد. البته که شاهد تعداد بسیار خوبی پورت هستیم، دو عدد USB Type C (تاندربولت 4)، یک عدد USB 3.2 Gen 2 Type C، سه عدد USB 3.2 Gen 2 Type A، دو عدد Mini Display Port، یک عدد HDMI 2.0، یک عدد جک صدا، یک پورت RJ45 LAN و دو پورت برای آداپتور برق تشکیل دهنده این بخش هستند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل Run as Administrator در ویندوز

وزن EUROCOM Sky Z7 R2 بالغ بر 3.8 کیلوگرم در زمان اسمبل کامل است و ضخامت آن 1.76 اینچ می‌باشد. در واقع ما شاهد یک نوت بوک عظیم هستیم که نه تنها از سخت افزار بسیار قدرتمندی بهره می‌برد، بلکه خنک کننده فوق العاده‌ای برای آن ساخته شده. چندین لوله ناقل حرارت از طریق هیت سینک‌های پردازنده مرکزی و گرافیک به دو خروجی با فن می‌رساند تا در کارکرد نوت بوک مشکلی ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *