اخبار تکنولوژی

موس G Pro X Superlight لاجیتک با عنوان سبک ترین موس بیسیم رونمایی شد

موس G Pro X Superlight لاجیتک

کمپانی Logitech در سال 1981 با تمرکز بر روی لوازم جانبی کامپیوتر و بخصوص ماوس کار خود را آغاز کرد. این کمپانی روی نوآوری و کیفیت تمرکز کرده تا کاربران دنیای دیجیتال بتوانند کاربری بهتری را تجربه نمایند. موس های این برند از محبوبیت بالایی در بازار برخوردارند. موس G Pro X Superlight لاجیتک محصول جدیدی از این برند معتبر بوده که به تازگی رونمایی شده و عنوان سبک ترین و سریع ترین موس بیسیم را به خود اختصاص داده است.

موس G Pro X Superlight لاجیتک

بازی ‌های سبک ورزش الکترونیکی معمولا نیاز به موس های سبک و سریع دارند. به همین دلیل موس هایی که وزن آنها قابل شخصی سازی و قابل تنظیم توسط کاربر است محبوبیت بالایی نزد گیمرها دارند. اینگونه موس ها به کاربر این امکان را می دهد که به میل خود و بر اساس سبک بازی، وزن موس را تغییر دهد. موس جدید لاجیتک مجهز به سنسور Hero ساخت خود کمپانی لاجیتک است. سطح حساسیت این موس بین 100 تا 25400 DPI قابل تنظیم است و حداکثر شتاب این موس برابر با >40G و حداکثر سرعت آن >400 IPS می باشد. لاجیتک موس جدید خود را با فناوری بیسیم Lightspeed خود بهینه سازی کرده تا بتواند به شارژدهی 70 ساعته باتری برسد. همچنین این موس مجهز به پردازنده 32 بیتی ARM می باشد.

این مطلب را هم ببینید
تبلت گلکسی تب S7 لایت سامسونگ معرفی می شود

از نظر ابعاد، محصول جدید لاجیتک دارای ارتفاع 4.92 اینچ، عرض 2.50 اینچ و عمق 1.57 اینچ می باشد و وزن این محصول 62 گرم است که حدودا 25 درصد سبک تر از نسخه استاندارد موس بیسیم Pro کمپانی ساخته شده است. لاجیتک موس Logitech G Pro X Superlight را از تاریخ 3 دسامبر با قیمت 149.99 دلار در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار خواهد کرد. در حال حاضر نسخه استاندارد این موس با قیمت 129.99 دلار در بازار موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *