اخبار تکنولوژی

مینی کیبورد Blackwidow V3 ریزر رونمایی شد

مینی کیبورد Blackwidow V3 ریزر

ریزر یکی از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات گیمینگ است. این شرکت با وجود سابقه‌ی کم، اعتباری قابل توجه میان کاربران دارد. مینی کیبورد Blackwidow V3 ریزر محصول جدیدی از این برند می باشد که به تازگی معرفی شده و طراحی فشرده و کوچک آن به همراه اتصالات بی سیم جلب توجه کرده است.

مینی کیبورد Blackwidow V3 ریزر

آلوین چونگ (معاون ارشد واحد تجاری لوازم جانبی شرکت ریزر) در مصاحبه‌ای اعلام کرد: ” با راه اندازی سری BlackWidow در سال 2010، استانداردی جدید برای کیبوردهای گیمینگ تعریف شد که هر سال با توجه به بازخوردهای کاربران در حال پیشرف است. از زمان ارائه کیبورد Huntsman Mini ما به اهمیت ارائه یک صفحه کلید بی سیم و جمع و جور پی بردیم که منجر به تولید کیبورد BlackWidow V3 Mini HyperSpeed شد. این کیبورد با حفظ ظاهر جمع و جور خود، نیازهای اساسی یک گیمر را برطرف می‌کند.”

این مطلب را هم ببینید
ایرباد HBS-FN7 ال جی رونمایی شد

مینی کیبورد بی سیم Blackwidow V3 ریزر به لطف پوشش آلومینیوم از دوام بالاتر و وزن کمتری به نسبت مدل‌های دیگر برخوردار است. علاوه بر اینکه نور RGB بر روی هر کلید و لوگو ریزر در کنار صفحه کلید تزیین شده است و شما می‌توانید از طریق نرم افزار Razer Synapse 3 آن را تغییر دهید. همچنین قابلیت اتصال از طریق کابل USB C ، دانگل 2.4 گیگاهرتزی (دستگاه بلوتوث که امکان سوئیچینگ بی وقفه بین سه دستگاه مختلف را ارائه می‌کند) دوام فوق العاده‌ی باتری تا 200 ساعت استفاده بی وقفه و پر شدن شارژ در 5 ساعت (0 تا 100) از دیگر قابلیت‌های این کیبورد استثنایی است.

اما ویژگی جالب توجه این کیبورد قابلیت حافظه هیبریدی On Board و فضای ذخیره سازی ابری برای استفاده از آن است. به این صورت که شما می‌توانید 5 پروفایل (حالت ظاهری کیبورد) را به صورت مختلف ذخیره کیند و در صورت نیاز هر کدام را فعال نمایید. این کیبورد قابلیت اتصال همزمان به ۳ دستگاه مختلف را فراهم می‌کند و برای افرادی که کار تولید محتوا انجام می‌دهند امری ضروری است. در حال حاضر این کیبورد با قیمت 179.99 دلار آمریکا در دسترس است.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگر 120 هرتزی مینی LED به مک بوک پرو آمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *