اخبار تکنولوژی

هدفون Hammerhead True Wireless Pro ریزر معرفی شد

هدفون Hammerhead True Wireless Pro ریزر

کمپانی ریزر (Razer Inc) یکی از ابرقدرت‌ها در زمینه ساخت و تولید انواع سخت‌ افزار حوزه گیمینگ است. محصولات این کمپانی از محبوبیت بالایی در میان گیمرها برخوردارند. هدفون Hammerhead True Wireless Pro ریزر محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی معرفی شده و به درایور ۱۰ میلی‌متری مجهز است.

هدفون Hammerhead True Wireless Pro ریزر

از آن‌جایی که هدفون جدید ریزر طراحی درون‌گوشی دارد و از سری سیلیکونی استفاده می‌کند، ریزر هفت عدد سری درون جعبه قرار داده است تا هدفون در گوش بسیاری از افراد به‌خوبی جای بگیرد. این سری‌ها شامل سه سری سیلیکونی صاف، سه سری سیلیکونی نرم و یک جفت سری فومی خانواده‌ی Comply می‌شوند.

ریزر تلاش زیادی کرده است تا هدفون Hammerhead True Wireless Pro به‌خوبی در گوش جای بگیرد و فناوری حذف نویز اختصاصی این شرکت یعنی Hybrid Active Noise Cancellation به‌ بهترین شکل ممکن ارائه شود. مشابه‌ هدفون دورگوشی ریزر اوپِس، در هدفون توگوشی جدید ریزر شاهد میکروفون‌های درونی و بیرونی با توانایی حذف نویز هستیم تا صدای خارج از هدفون و صدایی که به درون گوش شما وارد می‌شود تجزیه‌و‌تحلیل کنند. این میکروفون‌ها در همکاری با سیستم ایزوله‌سازی پسیو صدا هستند که به ‌لطف جای‌‌گیری محکم‌ هدفون در گوش، ارائه می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
گوشی هوشمند LeTv S1

در اپلیکیشن موبایل هدفون جدید ریزر قابلیتی وجود دارد که به‌ لطف آن می‌توانید بررسی کنید هدفون به‌ شکل دقیق در گوش جای گرفته است یا خیر. ایرباد جدید ریزر گواهی THX دارد و به‌همین دلیل انتظار داریم از طریق درایورهای ۱۰ میلی‌متری صدای باکیفیتی پخش کند. به‌ دلیل اضافه کردن قطات مربوط به حذف نویز، درایورهای همرهد ترو وایرلس پرو نسبت ‌به نسل قبل کوچک‌تر شده است و امیدوار هستیم این موضوع به کیفیت صدای نهایی لطمه وارد نکند. گواهی THX پیش‌تر به هدفون دورگوشی اوپس نیز داده شده بود.

همچون مدل قبلی، هدفون Razer Hammerhead True Wireless Pro حالتی با تأخیر بسیار کم برای انجام بازی‌ ویدئویی دارد. این حالت، تأخیر را از طریق بلوتوث 5.1 تا ۶۰ میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد. کیسِ هدفون توگوشی جدید ریزر با یک بار شارژ تا ۲۰ ساعت پخش موسیقی برای هدفون به ‌ارمغان می‌آورد. خودِ هدفون به‌تنهایی چهار ساعت شارژدهی می‌کند؛ درصورتی‌که قابلیت حذف نویز فعال (ANC) را روشن بگذارید، این عدد کاهش می‌یابد.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات گلکسی بادز پرو 2 سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *