اخبار تکنولوژی

وان پلاس نورد 5G 2 CE با چیپ دیمنسیتی 900 و شارژر 65 وات معرفی شد

وان پلاس نورد 5G 2 CE با چیپ دیمنسیتی

امروز قصد داریم شما را بیشتر با وان پلاس نورد 5G 2 CE با چیپ دیمنسیتی آشنا کنیم. OxygenOS گوشی‌های هوشمند OnePlus قرار است پنج ویژگی هیجان‌انگیز جدید از جمله مورد انتظارترین نمایشگر همیشه روشن را دریافت کند. با این حال، شرکت فناوری چینی آزمایش این ویژگی‌ها را در ماه‌های آینده آغاز خواهد کرد و انتظار می‌رود که تا پایان سه‌ماهه اول سال 2021 عرضه پایدار آن‌ها انجام شود. اگر می خواهید بیشتر با وان پلاس نورد 5G 2 CE با چیپ دیمنسیتی آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های این گوشی چیست؟

OnePlus همچنین تأیید کرد که این ویژگی‌ها پس از پیشنهاد کاربرانش به‌روزرسانی‌ها (ایده‌ها) در فهرست نهایی قرار گرفتند. به گفته یکی از مدیران OnePlus، این شرکت در هشت هفته گذشته بیش از 5000 ایده دریافت کرده است. از این میان، وان پلاس پنج ویژگی را انتخاب کرده است در حالی که 15 پیشنهاد دیگر پذیرفته نشدند. در بالای لیست پذیرفته شده، پرتقاضاترین ویژگی این است که نمایشگر همیشه روشن است. در انجمن، اعلام شد که توسعه نمایشگر Always-On در ماه ژوئن به پایان می رسد و ما می توانیم پس از انجام آزمایشات بتا توسط شرکت، انتظار عرضه پایدار آن را داشته باشیم. قابل ذکر است، وان پلاس در ماه مارس تایید کرده بود که این ویژگی در نقشه راه آنها گنجانده شده است. ایده ویژگی نمایشگر همیشه روشن توسط یک کاربر OnePlus بیش از دو هزار لایک توسط اعضای انجمن دریافت کرد.

وان پلاس نورد 5G 2 CE با چیپ دیمنسیتی

یکی از کاربران OnePlus پیشنهاد کرد که این شرکت باید یک قفل اضافی در گالری OnePlus برای محافظت از فایل‌های مخفی معرفی کند. اگرچه این شرکت یک قفل جداگانه برای گالری OnePlus ارائه می دهد، کاربر اشاره کرد که یک قفل اضافی امنیت بیشتری را تضمین می کند. این ایده بیش از 600 لایک توسط سایر اعضای انجمن دریافت کرد. وان پلاس نورد 5G 2 CE با چیپ دیمنسیتی دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد هستند.

OnePlus نیز به این پیشنهاد پاسخ داد و گفت: “در حال حاضر در حال ارزیابی امکان اجرای این ایده هستیم. فقط در نظر داشته باشید از آنجایی که به بخش های مختلف سیستم مربوط می شود، ممکن است مدتی طول بکشد تا تحقق یابد.”

این مطلب را هم ببینید
کرونا باعث خانه نشینی کارمندان فیسبوک، آمازون، گوگل و مایکروسافت شد

زمانی که باتری کاملا شارژ شد به صدا در می آید

به گفته یکی از کاربران، این ویژگی به کاربران گوشی‌های هوشمند OnePlus این امکان را می‌دهد که بدانند باتری تنها با یک صدا چه زمانی کامل شارژ می‌شود. این کاربر خاطرنشان کرد که این ویژگی دردسر نگاه مداوم به گوشی برای بررسی وضعیت باتری را از بین می برد. این ایده بیش از 350 لایک از اعضای انجمن دریافت کرد. OnePlus به این پیشنهاد گفت که یادآوری صدا احتمالا “یک گزینه پیشرفته خواهد بود، نه یک تنظیم پیش فرض.” وان پلاس نورد 5G 2 CE با چیپ دیمنسیتی رو به پیشرفت های روزافزون است.

از طریق این ویژگی، یکی از کاربران اشاره کرد که کاربران OnePlus می توانند با ایجاد پوشه ها، فایل ها را سازماندهی کنند. کاربر گفت: “این یک ویژگی منظم برای کسانی خواهد بود که می خواهند ترتیبات بهتری در کشوهای برنامه خود داشته باشند.” این ایده بیش از 300 لایک دریافت کرد. علاوه بر این، یکی از مدیران OnePlus گفت که این شرکت همچنین در حال بررسی ویژگی های دیگری است که می تواند به هدف سازماندهی App Drawer کمک کند. مدیر اجرایی گفت: ما منتظر بازخورد آزمایشی شما پس از انتشار کار هستیم، منتظر باشید.

افزودن ویژگی های ضروری بیشتر به حالت Zen

کاربر دیگری پیشنهاد کرد که OnePlus باید به کاربران اجازه دهد تا زمانی که گوشی در حالت Zen است گزینه های بیشتری را به صفحه اصلی اضافه کنند. دکمه های اختیاری شامل ماشین حساب، تقویم و مخاطبین هستند. OnePlus در پاسخ خود گفت که این شرکت “این را با دقت” در نظر می گیرد و ایده فعلی پیاده سازی “ویژگی لیست سفید” است که به کاربران اجازه می دهد در حالت Zen Mode تمرکز خود را حفظ کنند. OnePlus همچنین به کاربر پیشنهاد داد تا بخشی از بحث نمونه اولیه این ویژگی باشد. این ایده تقریباً 100 لایک توسط اعضای انجمن دریافت کرد. وان پلاس نورد 5G 2 CE با چیپ دیمنسیتی هربار یک ویژگی جدید را اضافه می کند.

این مطلب را هم ببینید
پایان کلاب هاوس

وان پلاس نورد 5G 2 CE با چیپ دیمنسیتی

همانطور که قبلا ذکر شد، ویژگی های فوق هنوز توسعه یافته اند و انتظار می رود تا سال آینده عرضه پایداری داشته باشد. جزئیات بیشتر در مورد نقشه راه ویژگی ها در انتظار OnePlus است. در همین حال، ویژگی هایی هستند که پذیرفته نشدند.

چه ویژگی هایی توسط شرکت پذیرفته نشد؟

چراغ اعلان، OnePlus Dex، ضبط تماس، پیام Google برای برنامه SMS/RCS سهام، حالت مطالعه، پشتیبانی از API برای Gcam، روشنایی تطبیقی را بهبود بخشید، انیمیشن های اثر انگشت سفارشی، تصویر زمینه آب و هوا در زمان واقعی، حالت واقعی یک دست، AMOLED تاریک، افزایش قابلیت های نوار لغزنده هشدار، گزینه ای برای تنظیم محدودیت شارژ باتری روی 80٪، سرعت شارژ متغیر، به کاربران اجازه دهید انتخاب کنند کدام برنامه‌های سهام را در حین راه‌اندازی نصب کنند. وان پلاس نورد 5G 2 CE با چیپ دیمنسیتی تمام سعی خود را می کند که از رقیبان خود عقب نماند.

بهترین گوشی‌های OnePlus ثابت می‌کنند که در انتخاب یک گوشی هوشمند جدید، انتخابی فراتر از دو قطبی اپل-سامسونگ وجود دارد. در کمتر از یک دهه، OnePlus از یک استارت آپ ناشناخته به یک سازنده تلفن با طرفداران شدید تبدیل شده است که می تواند دستگاه هایی را عرضه کند که قادر به به چالش کشیدن بهترین تلفن های موجود در بازار هستند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با وان پلاس نورد 5G 2 CE با چیپ دیمنسیتی آشنا کنیم. OnePlus این موفقیت را با گنجاندن هرچه بیشتر ویژگی‌های ممتاز در تلفن‌های خود انجام می‌دهد، در حالی که همچنان دستگاه‌هایی را ارائه می‌کند که قیمت کمتری نسبت به تلفن‌های مشابه اپل و سامسونگ دارند. در سال‌های اخیر، هزینه پرچم‌داران OnePlus افزایش یافته است، بنابراین OnePlus تغییر مسیر داد و سری ارزان قیمت Nord را معرفی کرد، که هنوز هم می‌تواند چند ویژگی برتر را در گوشی‌های ارزان قیمت قرار دهد. عرضه گوشی های OnePlus Nord باعث ایجاد شلوغی در خط تولید این شرکت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *