اخبار بازی

بازی و فرهنگ: چگونه بازی بر جامعه امروزی تأثیر می گذارد

بازی ها در طول سال‌ها پیشرفت کرده است. تکامل بازی به شدت با تنظیمات اجتماعی و فرهنگی مرتبط است.اکنون بازی‌های ویدیویی بسیاری در دسترس هستند، زیرا پلتفرم‌های مختلفی وجود دارد که در آن گیمرهای مشتاق می‌توانند بازی‌های آنلاین یا بازی‌های ویدیویی مختلف را برای اوقات فراغت انجام دهند.

دوستداران تفریح همیشه برای شرکت در یک ورزش کاملاً جدید هرازگاهی بیدار می مانند و در نتیجه، سازندگان ورزش طیف گسترده ای از بازی های ویدیویی را برای رسیدگی به تقاضا تولید می کنند. به طور ناخودآگاه، بازی بر جنبه های کاملا متفاوت زندگی و ارزش های فرهنگی ما تأثیر می گذارد.

آیا بازی های مد روز تأثیری بر رفتار دارد؟

بازی های ویدیویی خیالی از دنیای واقعی هستند. بسیاری از شرکت های بازی سازی بازی های ویدیویی را توسعه می دهند که بینندگان آنها می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

سازندگان بازی های آنلاین، گیمرهای مشتاق را قادر می سازند تا دنیای خود را بسازند، و این احتمالاً یکی از دلایلی است که بسیاری از شرکت در بازی های ویدیویی را دوست دارند. یک بازی آنلاین به گیمرها اجازه می دهد تا روایت خود را تنظیم کنند، تصمیمات خود را بگیرند و سرنوشت خود را تعیین کنند.

هنگامی که یک ورزش را انجام می دهید، ارتباط عمیق تری نسبت به اقدامات توهمی مختلف وجود دارد، مانند مطالعه یک کتاب الکترونیکی تخیلی یا تماشای یک فیلم ابرقهرمانی. و همچنین شرکت در یک ورزش مانند نوشتن امتحان است.همه اینها می تواند بر نحوه پیش بینی یا رفتار ما تأثیر بگذارد.

طرف دیگر این است که بازی های ویدیویی نتایج تصمیمات واقعی گیمرها را تحمل نمی کنند. ما در مورد شرایطی شنیده‌ایم که بازی‌های ویدیویی مردم را تحت تأثیر قرار داده است تا در اقدامات غیرقانونی که در جامعه غیرقابل قبول است، تعامل داشته باشند. برخی از بازی‌های ویدیویی،  مانند خشونت با اسلحه و آزار جنسی، متمرکز هستند و ممکن است بر رفتار گیمرها تأثیر بگذارند.

این مطلب را هم ببینید
مراحل توسعه بازی Forza horizon 5 به اتمام رسید

بسیاری از تیم‌های اجتماعی به شدت با این بازی‌های ویدیویی مخالفت می‌کنند و دلیل آن‌ها تأثیر  بر آن‌هایی است که بازی می‌کنند. آنها معمولاً ممکن است به مدرک نیاز داشته باشند، علاوه بر این که کافی نیست.

تحقیقات متناقض مختلفی در مورد اینکه چگونه بازی بر عادات تأثیر می گذارد وجود دارد. برخی تحقیقات نشان می دهد که بازی های ویدیویی بر خلق و خوی تأثیر می گذارد، البته برای مدت کوتاهی. تحقیقات مختلف توصیه می‌کنند که بیشتر افراد بازی‌های ویدیویی را صرفاً برای سرگرمی و هیچ چیز اضافی انجام نمی‌دهند. ممکن است تجزیه و تحلیل مداومی در مورد برداشت رفتاری طولانی مدت از بازی وجود داشته باشد.

آیا بازی مد روز تأثیری بر ارتباطات و تعاملات اجتماعی دارد؟

تخصص بازی های دیجیتال یک پدیده است و به ارائه جمعی به مردم کمک کرده است. در این زمان، گیمرهای مشتاق می توانند تقریباً از هر نقطه ای از جهان با استفاده از واحدهای سلولی خود با یکدیگر همکاری کنند.

بازی‌های ویدیویی نشان می‌دهند که ما اکنون بیش از آنچه تصور می‌کنیم، مکرر داریم. این به ما نشان می دهد که همه ما بدون توجه به تنوع فرهنگی یا غیر سکولار با اقدامات و مناسبت های کاملاً متفاوتی ارتباط خواهیم داشت. ما به صورت جمعی لذت بخش و همکاری خواهیم داشت.

چگونه جامعه بازی های مد روز تاثیر می گذارد؟

به سادگی از آنجایی که بازی های مد روز به صورت فردی ما را تحت تأثیر قرار می دهند، علاوه بر این بر جامعه غول پیکر با روش های زیر تأثیر می گذارد:

بخش آموزشی

برخی از مؤسسات تحصیلی بازی های ویدیویی را در برنامه درسی خود تجسم می دهند. آنها طیف گسترده ای از بازی های ویدیویی را برای تیم های سنی کاملاً متفاوت عرضه می کنند.

تحقیقات نشان می دهد که مطالعه با اوقات فراغت ساده تر است. همچنین برخی از بازی های ویدیویی اخلاق خوب و سخت کوشی را تربیت می کنند. نوجوانان می توانند از روی شخصیت های متحرک مطالعه کنند، در حالی که بزرگسالان می توانند استدلال منطقی خود را با بازی های ویدئویی روی تخته مانند شطرنج تقویت کنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی crossout mobile

مراقبت های بهداشتی

تخصص پزشکی برخی از جنبه های بازی های امروزی را برای تقویت ترمیم افراد آسیب دیده اجرا می کند. پزشکان می توانند با تقلید از تخصص مورد استفاده در بسیاری از بازی های ویدیویی، دانش پزشکی مانکن مانند عکس ها را به دست آورند.

اعتماد به نفس و تصمیم گیری

برخی از بازی‌های ویدیویی امروزی کلاس‌های زندگی معقولی را آموزش می‌دهند که به گیمرها کمک می‌کند تا به افراد بالاتری در جامعه تبدیل شوند. به عنوان مثال، ممکن است به افزایش توانایی یک فرد برای انتخاب کمک کند. توانایی یک فرد برای انتخاب دقیق می تواند در دراز مدت بر جامعه تأثیر بگذارد.

هر ورزش دارای چالش هایی است که گیمرها می خواهند برای پیشرفت به درجه بهتری از آنها غلبه کنند. گیمرها ممکن است بخواهند خیلی زودتر از هر انتخابی فکر کنند. و برای سوله های بازی آنلاین، مانند فعالیت های ورزشی، مکانی که زمان مشخصی در آن وجود دارد، باید سریع عمل کنند.

علاوه بر این، دستمزدهایی نیز وجود دارد که باید در کنار روشی که از طریق آن انجام می شود، به دست آورد، که ممکن است به افزایش اعتماد به نفس شرکت کننده و نیاز به تقویت یا غلبه بر یک مشکل دیگر کمک کند.

نتیجه

کسب و کار بازی بسیار پیشرفت کرده است و برای کارهای اضافی آماده است. بازی‌های ویدیویی اضافی با تخصص بهبودیافته در حال حاضر تولید می‌شوند، و سازندگان ورزش در حال کار فراتر از مقررات هستند تا با جدیدترین ویژگی‌های بازی به‌روز بمانند.

اگرچه بازی های امروزی تأثیرات مخربی بر جامعه دارند، ما از مزایای مختلفی که برای ما به ارمغان می آورد نادیده نخواهیم گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *