آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

کارت اپراتور اتوماتیک TDA0192 /TDA0191

TDA0192 TDA0191

کارت اپراتور اتوماتیک TDA0192 /TDA0191 یا کارت دیزا چیست؟ امروزه تلفن جزء حیاتی ترین راه های ارتباطی برای انجام کارهای روزمره و داد و ستد های تجاری می باشد که نقش بسیار مهمی برای شرکت ها و سازمان ها ایفا مینماید. در این امر سیستم های سانترال پاناسونیک راه حل های متنوع و راحتی در اختیار کاربران قرار میدهد که به یکی از آنان یعنی کارت اپراتور اتوماتیک TDA0191  و یا کارت اپراتور اتوماتیک TDA0192 میتوان اشاره کرد.

در سیستم های پرظرفیت TDA,TDE برای نصب کارت دیزا یا کارت اپراتور ابتدا یک کارت آپشن TDA0190 برروی دستگاه نصب میشود که می توان دیزا را در مدلهای TDA0191  و TDA0192  روی کارت آپشن نصب نمود.  پس استفاده از این کارت نیازمند وجود کارت TDA0190 می باشد . کارت TDA0191 نیاز به اسلات خالی در دستگاه سانترال ندارد و روی کارت TDA0190 قرار می گیرد . این کارت با تمام مراکز پرظرفیت TDA,TD پاناسونیک سازگار است .

لازم به ذکر است برروی هر کارت آپشن دوکارت دیزای ۲ یا ۴ کاناله و یا تلفیقی از هر دو می توان نصب کرد ، مهمترین خصوصیت دیزا امکان شیفت بندی کردن آن است و به عبارت دیگر می توان ۲۴ ساعت شبانه روز را به صورت ۳ شیفت، روز/شب/ناهار تقسیم کرد،ودر این سه شیفت پیام  متفاوتی را در بازه های زمانی مشخص برای تماس گیرنده ضبط و پخش نمود. همچنین می توان در این سه شیفت برنامه های متفاوتی را برای سیستم سانترال تعریف نمود،به عنوان مثال در شیفت شب می توان کلیه تماس های ورودی پیامی تحت عنوان انتمام ساعات کاری پخش نمود

این مطلب را هم ببینید
راهنمای تعویض باتری تلفن پاناسونیک

مزیت استفاده از کارت دیزا

کارت اپراتور TDA0192 /TDA0191 باعث میگردد  علاوه بر اینکه حجم کاری اپراتور را کاهش می دهد به تماس گیرنده نیز این امکان را می دهد که بدون ارتباط با اپراتور و در سریعترین زمان، داخلی مورد نظر خود را بگیرید ، در واقع شما میتوانید با این کارت یک پیام برای افرادی که با سازمان و یا شرکت شما تماس میگیرند پخش نمایید و کاربران شما با گوش دادن به این پیام میتوانند به واحد مورد نظر خود مثلا واحد فروش ، واحد مالی ، پشتیبانی و یه قسمت های دیگر مجموعه شما با فشردن یک دکمه وصل گردند. کارت KX-TDA0191 ، قابلیت این را دارد که همزمان روی ۴ خط شهری پیغام ضبط شده را پخش نماید و البته شما میتوانید پیغام های دیگری هم داشته باشید و این امکان را دارید با توجه به سازمان و یا شرکت خود ، از ساختار درختی استفاده کنید .

برای ملموس تر شدن این موضوع مثالی برای شما ذکر مینماییم. برای مثال : فردی با مجموعه شما تماس گرفته و بعد از شنیدن صدای پیغام کلید ۱ را فشار داده و به واحد فروش متصل میشود و در اینجا شما میتوانید پیغام دیگری را ضبط کرده که بلافاصله بعد از شماره گیری عدد ۱ از سوی مشتری آن پیغام پخش شود که از این طریق او را راهنمایی میکنید که برای ارتباط با واحد فروش نرم افزار کلید ۱ ، برای ارتباط با واحد فروش سانترال پاناسونیک کلید ۲ و برای ارتباط با واحد فروش دوربین مداربسته  کلید ۳ را شماره گیری نمایید ، که مشتری با توجه به نیازی که دارد شماره مورد نظر خود را شماره گیری کرده و متصل میشود.

این مطلب را هم ببینید
کارت Voip پاناسونیک

مشخصات کارت سانترال پاناسونیک KX-TDA0191 /KX-TDA0192

  • کارت اپراتور گویا پاناسونیک ۴ پورتی (ساپورت ۴ تماس همزمان)
  • کارت اپراتور گویا پاناسونیک ۲ پورتی (ساپورت ۲ تماس همزمان)
  • ظرفیت ضبط حداکثر ۶۴ پیغام در مدت زمان ۸ دقیقه
  • نصب بر روی کارت آپشنال مدل KX-TDA0190
  • قابلیت برنامه ریزی و صدا گذاری دیزا برای فعال کردن اپراتور گویا چند مرحله ای
  • قابلیت استفاده برروی کلیه سانترال های سری KX-TDA و KX-TDE

مزایای استفاده از کارت اپراتور اتوماتیک TDA0192 /TDA0191

  • کاهش حجم کاری اپراتور
  • بدون ارتباط با اپراتور
  • تسریع در زمان اتصال کاربر به واحد مورد نظر
  • امکان شیفت بندی کردن ۲۴ ساعت شبانه روز به صورت ۳ شیفت، روز/شب/ناهار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *