آموزش سانترال پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

کارت خطوط شهری TDA 1180

کارت سانترال پاناسونیک KX-TDA1180

کارت خطوط شهری TDA-1180 چیست ؟ کارت سانترال  tda1180 یکی از کارت های اصلی دستگاه های سانترال است که به راحتی می تواند باعث ایجاد امکانات جدید در دستگاه سانترال شود. علاوه بر این می توان به راحتی با نصب کارت فرعی tda1186 بر روی این کارت، ظرفیت ارتباطی این کارت بر روی سانترال پاناسونیک را افزایش داد.

همین عوامل و کاربردهای مناسب این کارت باعث شده تا شاهد فروش مناسب این کارت در میان شرکت های مختلف باشیم.  این امکانات باعث می شود تا مشتریانی که از کارت سانترال  tda1180 بر روی دستگاه سانترال خود استفاده می کنند کاملاً از امکانات این کارت راضی باشند.

امکانات کارت سانترال  tda1180 پاناسونیک

اگر از دستگاه های سانترال TDA 100D/100DBA/100DBP در محیط کاری خود استفاده می کنید می توانید برای ارتقای امکانات ارتباطی شهری این دستگاه ها از کارت سانترال  tda1180 استفاده نمایید.

با نصب این کارت می توان از ۸ خط شهری آنالوگ جدید با کیفیت بالا استفاده نمود. این خطوط شهری با نصب کارت فرعی ۱۱۸۶ بر روی کارت اصلی ۱۱۸۰  می تواند به ۱۶ خط شهری آنالوگ ارتقاء یابد. کارت ۱۱۸۰ کارت مادر محسوب می شود و کارت ۱۱۸۶ بر روی آن نصب می شود.

این مطلب را هم ببینید
ویپ چه امکاناتی در اختیار کاربران خود قرار می دهد؟

کارت سانترال پاناسونیک KX-TDA1180 یک اسلت در دستگاه سانترال شما را اشغال مینماید.

کالر آی دی ( Caller ID ) کارت سانترال KX-TDA1180

با بررسی یکی از امکانات کارت سانترال  tda1180 می توانیم به راحتی متوجه شویم که خرید این دستگاه از نظر اقتصادی برای مشتریان بسیار به صرفه می باشد. این کارت به صورت پیش فرض از قابلیت کالر آیدی پشتیبانی می کند و همین امر باعث می شود تا برای استفاده از این قابلیت نیازی به خرید کارت های جداگانه برای دستگاه سانترال نباشد.

این کارت از یک پورت PFT پشتیبانی می کند که در مواقع قطع برق و یا مشکلات این چنینی می توان به راحتی تلفن های اضطراری را از طریق پورت های PFT راه اندازی نمود.

کانکتور ارتباطی کارت ۱۱۸۰ پاناسونیک

برای نصب این کارت می توان از مکان های مناسب تعبیه شده بر روی سانترال ها استفاده نمود و از طریق ورودی های آن که به صورت کانکتور ۳۲ پین است این کارت را به خطوط شهری دستگاه سانترال متصل نمود. در واقع ارتباط از طریق کابل جک ۱۶ زوجی انجام خواهد گرفت. شما باید هر یک از خطوط شهری آنالوگ را بر روی یکی از زوج ها طبق استاندارد مخابراتی انتقال دهید تا خطوط شهری وارد مرکز تلفن شود.

این مطلب را هم ببینید
کد مسدود کردن شماره تلفن ثابت

خصوصیات کارت سانترال پاناسونیک KX-TDA1180

  • کارت خطوط شهری TDA
  • دارای ۸ پورت ورودی خط شهری
  • کارت شهری KX-TDA1180 پاناسونیک TDA100D
  • قابلیت نصب کارت دوم شهری KX-TDA1186
  • دارای نمایشگر خطوط ایدی کالر
  • کارت خطوط شهری پاناسونیک مجهز به ۸ پورت
  • قابل نصب فقط روی دستگاه های سری TDA100D , TDA100DBA , TDA100DBP

 

همچنین بخوانید :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *