بازی و سرگرمی, بررسی و ترفندهای کنسول بازی

کنترلر Wolverine V2 ریزر برای ایکس باکس های جدید رونمایی شد

کنترلر Wolverine V2 ریزر

ریزر یکی از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات گیمینگ است. این شرکت با وجود سابقه‌ی کم، اعتباری قابل توجه میان کاربران دارد. اگر به دنبال یک کنترلر حرفه ای برای اکس باکس جدید خود هستید ، کنترلر Wolverine V2 ریزر گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

کنترلر Wolverine V2 ریزر

این محصول با توجه به طراحی نسبتا شلوغ‌تر و لوگوی ریزر و خطوط سبز در طرفین، نسبت به کنترلر استاندارد اکس باکس سری اکس جذاب‌تر است. اما فرم کلی کنترلر نسبت به نمونه استاندارد تفاوت چندانی ندارد. دکمه‌های اشتراک‌گذاری، Home و منو نیز در هر دو گیم پد مشترک هستند و فقط مکان قرارگیری آنها با هم متفاوت است. مهم‌ترین تفاوتی که در Wolverine V2 دیده می‌شود، دکمه‌های قفل با مکانیزم کشویی هستند که کورس تحریک برای هر ماشه را به شکلی چشمگیر کاهش می‌دهد. این قابلیت باعث می شود که کار هدف گیری یا تیراندازی در بازی‌های شوتر سریع‎تر انجام شود. همچنین به لطف گریپ‎هایی با پوشش لاستیکی و فرم ارگونومیک آن، گیمر با تسلط بیشتری به انجام بازی خواهد پرداخت.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Super Stickman Heroes Fight

اگر چه بدون آزمایش عملی نمی‎توان در این مورد نظر اما بر اساس تصویر می‎توان حدس زد که Wolverine V2 یک گیم پد با سطح راحتی بالاست. به لطف استفاده از فناوری سوئیچ مکانیکی/لمسی، ریزر قول دکمه‎های بسیار خوبی را به گیمرها با گیم پد جدید خود داده که کورس تحریک را به 0.65 میلی متر کاهش داده و به گفته سازنده، این مقدار 35 درصد کمتر از کورس تحریک کنترلرهایی با سوئیچ های membrane است. همچنین طول عمر هر دکمه 3 میلیون بار ذکر شده است.

آخرین ویژگی مهم کنترلر Wolverine V2، قابلیت شخصی سازی آن است. کاربران می‌توانند با دانلود اپلیکیشن Razer Controller Setup برای Xbox از طریق مایکروسافت استور، قابلیت عملکرد ترکیبی دکمه‎ها را برنامه ریزی کنند و حساسیت ماشه‌ها را به میل خود تغییر دهند. ریزر از امروز فروش کنترلر Wolverine V2 را از طریق وب سایت رسمی خود با قیمت 99 دلار آغاز کرده و از همین حالا این محصول نقدهای مثبتی را دریافت کرده است. Screen Rant از این گیم پد به عنوان راحت‌ترین کنترلر برای اکس باکس‌های نسل بعد یاد می‎کند و The Verge آن را با عنوان “کنترلر Xbox Elite خوش قیمت” توصیف می‎کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین دسته های بازی مخصوص گیمرهای معلول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *