اخبار تکنولوژی

گلکسی تب S8 اولترا با ناچ نمایشگر از راه رسید

گلکسی تب S8 اولترا

همه ما در دنیای ارتباطات و تکنولوژی به روز زندگی می کنیم. به صورتی که انواع تب ها، تلفن های هوشمند و لپ تاپ ها جایگاه ویژه ای در میان ما به دست آورده اند. ولی آن تجهیزاتی که مدتی است روی بورس آمده و مخاطبین زیادی در سنین گوناگون به آن روی آورده اند، تب ها می باشند. سامسونگ بهترین برند تولیدکننده انواع تبلت های به روز است که در این مقاله می خواهبم راجع به خبری که در رابطه با گلکسی تب S8 اولترا منتشر شده و گفته شده است که این تب با ناچ نمایشگر از راه رسیده، صحبت کنیم.

بررسی گلکسی تب S8 اولترا

برندهای زیادی در کل دنیا مشغول به طراحی و عرضه انواع تبلت ها هستند ولی سامسونگ چیز دیگری است. فکر نمی کنم دیگر این برند مشهور در کل جهان و در میان تک تک افراد از کوچک تا بزرگ نیاز به توصیف و تعریف و تمجید داشته باشد. زیرا همگان دیگر از منحصر به فرد بودن محصولات آن اطمینان کامل دارند. به این ترتیب به تازگی نیز شاهد یک سیر تکاملی عالی در تولید تب های گلکسی اس 8 اولترا بودیم که نمونه ای از بی نقص ترین انواع تبلت های جهان به حساب می آید.

خبری که به تازگی منتشر شد و مخاطبین و طرفداران این تب را هیجان زده کرد، این است که گلکسی تب اس 8 اولترا با ناچ نمایشگر از راه رسیده است. همه شما شاهد این بودید که تا کنون مک و مک بوک پرو اپل دارای یک برش نمایشگر در طراحی ظاهر خود بودند، و اکنون سامسونگ نیز در این راه قدم برداشته است.

این طراحی فوق العاده سامسونگ در بین تب های به روز با ناچ نمایشگر به نوعی قلب مخاطبین و نبض بازار فناوری را به صدا در آورده است. این طراحی خاص دارای مشخصات فنی و ایده آلی می باشد که حتی صحبت کرد در رابطه با آن ها جذاب است، چه رسد به آنکه این تب فوق العاده جذاب را در دست بگیرید. پس در ادامه می خواهیم راجع به مشخصات فنی گلکسی تب S8 اولترا صحبت کنیم.

این مطلب را هم ببینید
اسکرین شات آیفون با دو بار ضربه زدن به پشت گوشی

گلکسی تب S8 اولترا

مشخصات فنی گلکسی تب S8 اولترا

از آنجایی که سامسونگ همیشه رضایت مشتری و به روز بودن محصولات خودش را در اولویت طراحی و تولید انواع محصولاتش قرار می دهد، جای هیچ سوالی را برای مخاطبین باقی نمی گذارد. پس این تب شگفت انگیز نیز از لحاظ گوناگون دارای مشخصات بی نظیری می باشد که این مشخصات به شرح زیر است:

نمایشگر

این تب اصلا به دلیل داشتن ناچ نمایشگر است که بر سر زبان ها افتاد. البته نمی توان ویژگی های منحصر به فرد دیگر آن را نیز نادیده گرفت. تب گلکسی اس 8 دارای یک صحفه نمایشگر 14.6 اینچی سوپر امولد می باشد که دارای رزولوشن 3K رفرش ریت 120 هرتز می باشد. همچنین در این نمایشگر شاهد یک برش جذاب خواهیم بود که برای میزبانی دوربین سلفی دو گانه طراحی شده است.

حافظه

آیتم مهم دیگر  در مشخصات فنی گلکسی تب اولترا اس 8، حافظه آن می باشد که مجهز به حافظه 12 و 8 گیگابایت رم و 128 و 512 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. پس به راحتی می توانید به ذخیره اطلاعات و داده های خود در گلکسی تب S8 اولترا بپردازید و خیالتان آسوده باشد.

دوربین

مهم ترین بخش هر دستگاه هوشمندی، دوربین ها نیز می باشند. پس در این طراحی سامسونگ شاهد یک دوربین با قابلیت 4k هستیم که ضبط تا 60 فریم بر ثانیه را فراهم می کند. همچنین این امکان داده می شود که در دوربین های آن از قابلیت فوکوس نیز بهره مند شویم. تب گلکسی اس 8 اولترا همچنین دارای دوربین سلفی 8 مگا پیکسل در رزولوشن 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه می باشد. در این طراحی تب سامسونگ در دوربین سلفی شاهد یک تغییر و به روزرسانی چشم گیرهستیم.

باتری

آیتم مهم دیگر، باتری محسوب می شود که در 11500 میلی آمپر در ساعت طراحی شده و همچنین دارای شارژ سریع 45 واتی نیز می باشد. پس این بارتی قدرت بالایی دارد و می توانید مدت زمان زیادی بدون نیاز به شارژ باقی بماند.

قلم S Pen

از جمله جزئیات چشم گیر گلکسی تب S8 اولترا می توان به قلم S Pen اشاره کرد که استفاده از تب را برای مخاطبین بسیار جذاب تر و راحت تر رقم می زند.

این مطلب را هم ببینید
نسخه 88 فایرفاکس با قابلیت های جدید منتشر شد

زمان معرفی گلکسی تب S8 اولترا

متاسفانه با توجه به اینکه این تب مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کرده و به طرفداران زیادی را در سراسر جهان به دست آورده است، هنوز سامسونگ زمان دقیقی را برای عرضه این محصول مشخص نکرده است و تاریخی را بابت آن در نظر نگرفته است. ولی امیدوار هستیم که تا سال آینده میلادی بتوانیم این تب های شگفت انگیز را در دست بگیریم و شاهد معرفی جذاب آن باشیم.

ممطئنا در آن زمان رقابت شیرینی بین گلکسی تب S8 اولترا و آیپدها شکل خواهد گرفت. نمی توان گفت که آیپدها طرفدار ندارند، ولی خب طرفداران و مخاطبین سامسونگ نیز کم نیستند و نمی توان گفت کدام یک بهتر است. پس منتظر یک رقابت شیرین و به یاد ماندنی بین این دو محصول خاص و به روز باشید.

قیمت گلکسی تب S8 اولترا

یکی از سوال های پرتکرار راجع به این است که چه قیمتی برای این محصول بی نظیر ساخته شده توسط سامسونگ در نظر گرفته شده است. در این باره باید بگویم که هنوز قیمتی برای این تب مشخص نشده است ولی با توجه به مزیت های فوق العاده ای که در ان وجود دارد نمی توان توقع یک هزینه پایین را داشت، ولی از آن جایی که سامسونگ همیشه محصولات بی نقص خود را در هزینه مناسبی عرضه می کند، بی شک می توانید تب گلکسی اولترا اس 8 را نیز در کیفیت عالی و قابلیت های ایده آل و در هزینه شایسته ای تهیه کنید.

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک تب برای انجام کارهای روزانه خود می گردید، و دوست دارید که تمام تکنولوژی های به روز را دارا باشد، گلکسی تب اولترا اس 8 بی شک برای شما بهترین انتخاب است. پس تنها کافی که تا زمان عرضه و معرفی آن منتظر بمانید و سپس صاحب یک محصول بی نقص شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *