مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

آموزش اجرای TikTok در مرورگر کامپیوتر

اجرای TikTok در مرورگر کامپیوتر

در صورتی که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کرده‌اید، قطعا با فیلم‌های کوتاهی از افراد مختلف که مشغول لب‌خوانی یا رقص هستند، مواجه شده‌اید. تمام این فایل‌های ویدیویی کوتاه 3 الی 15 ثانیه‌ای در شبکه‌ی اجتماعی تیک تاک آپلود می‌شوند. تیک تاک (TikTok) در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در سطح جهان به شمار می‌آید و توجهات بسیاری را در اینترنت به خود جلب کرده است. با وجود اینکه استفاده از این برنامه در تلفن های همراه مرسوم است ، اما گاهی ممکن است ترجیح دهید از آن در کامپیوتر استفاده کنید. برای یادگیری روش های اجرای TikTok در مرورگر کامپیوتر در این بخش با ما همراه باشید.

روش های اجرای TikTok در مرورگر کامپیوتر

اجرا تیک تاک در فایرفاکس، اپرا، سافاری، کروم و …

  1. مرورگر مورد نظر را باز کرده و وارد سایت TikTok شوید. حال روی دکمه Watch now در گوشه بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید.
  2. حال شما دو تب Trending و Discover را مشاهده می کنید که می توانید ویدیوی های مورد نظر را در این قسمت ببینید. علاوه بر آن اگر قصد آپلود ویدیو را هم دارید، کافیست تا روی Upload video کلیک کنید.
  3. بعد از کلیک روی این دکمه ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در نسخه وب تیک تاک شوید.
  4. پس از ورود به سیستم، باید بتوانید به همه ویژگی های برنامه تیک تاک کامپیوتر دسترسی داشته باشید.
این مطلب را هم ببینید
آموزش تهیه گزارش باتری لپ تاپ در ویندوز 10

نصب تیک تاک در مرورگر کامپیوتر با استفاده از افزونه ARC Welder برای کروم

اگر از مرورگر کروم استفاده می کنید، می توانید از افزونه ARC Welder جهت اجرای TikTok در کروم کامپیوتر استفاده کنید که برنامه های APK را در مرورگر اجرا کند. برای استفاده از آن ابتدا وارد صفحه افزونه های کروم شده و ARC Welder جستجو را پیدا کنید. بیش از یک میلیون کاربر از این افزونه استفاده می کنند. روی دکمه Add to Chrome کنار آن کلیک کنید.

حال باید فایل APK تیک تاک را دانلود کنید. سپس روی آیکن منو کروم کلیک کرده و وارد بخش option >> More Tools >> Extensions >> Developer Mode شوید. همچنین می توانید آدرس chrome://extensions/ را در آدرس باز کروم وارد کرده و حالت Developer Mode را فعال کنید. روی Choose File کلیک کنید پوشه ای برای اجرای تیک تاک انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای افکت عکس حرفه‌ای برای ویندوز

روی Add Your APK کلیک کرده و فایل APK تیک تاک را برای تیک تاک وب انتخاب کنید. منتظر بمانید تا فایل آپلود شود و سپس روی Test کلیک کنید. اکنون برای استفاده از تیک تاک آنلاین کافیست تا عبارت chrome://apps/ را در آدرس بار کروم خود وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *