ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل فایل PDF به پاورپوینت

تبدیل فایل PDF به پاورپوینت

PDF و پاورپوینت (PPT) دو فرمت مهم در زمینه‌های آموزشی هستند. گاهی اوقات نیاز دارید که یک فایل pdf را به PowerPoint تیدیل نمایید ، تا اصلاحات و ویرایشات لازم را روی آن اعمال نمایید. در این بخش می خواهیم روش های تبدیل فایل PDF به پاورپوینت را به شما عزیزان آموزش دهیم.

روش های تبدیل فایل PDF به پاورپوینت

Smallpdf

یکی دیگر از وب سایت هایی که به شما برای تبدیل PDF به PPT بدون بهم ریختگی کمک می کند وب سایت Smallpdf است. این وب سایت برای کاربران خود امکان تبدیل پاورپوینت به پی دی اف و تبدیل پی دی اف به پاورپوینت بدون تغییر فونت را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی این کار را انجام بدهند. اگر نرم افزار تبدیل PDF به PowerPoint را ندارید می توانید از این وب سایت آنلاین برای تبدیل فرمت خود استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
با بهترین نرم افزارهای گرافیکی آشنا شوید

Pdf2go

برای تبدیل PDF به پاورپوینت فارسی وب سایت های مختلفی برنامه نویسی شده اند. یکی از این وب سایت ها Pdf2go است. این وب سایت امکان تبدیل PDF به پاور را فراهم کرده تا کاربران بتوانند به راحتی تبدیل فرمت ها و کانورت های خود را انجام بدهند.

Ilovepdf

Ilovepdf وب سایت بسیار ساده ای است که به راحتی می توانید از آن برای تبدیل فایل های PDF خود به پاورپوینت استفاده کنید. این وب سایت علاوه بر قابلیت آپلود مستقیم به شما امکان استفاده از فایل های موجود در دراپ باکس و گوگل درایو تان را نیز می دهد.

Document.online

Document.online بی شک بهترین وب سایت برای کار با فایل های مختلف است. این وب سایت به شما امکانات فوق العاده ای می دهد که یکی از کوچکترین های آن تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر است. با استفاده از این وب سایت می توانید هر فایلی که مدنظرتان دارید را آپلود کنید و تغییرات مختلفی را بر روی آن اعمال کنید و در نهایت آن را دانلود کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور 0xc000000f در ویندوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *