ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل فایل PDF به Excel بصورت آنلاین

تبدیل فایل PDF به Excel

یکی از محبوب ترین فرمت هایی که برای نگهداری اسناد مورد استفاده قرار می گیرد ، pdf می باشد. فرمت PDF چون در همه جا به راحتی قابل مشاهده است و مشکلاتی از قبیل به هم ریختگی چیدمان نوشتار و حتی فونت ایجاد نمیکند، بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. اما گاهی نیاز است اطلاعات چنین فایلی را در قالب نرم افزار اکسل به نمایش دربیاوریم. از این رو در این بخش می خواهیم روش های آنلاین تبدیل فایل PDF به Excel را به شما عزیزان آموزش دهیم.

تبدیل فایل PDF به Excel

سرویس آنلاین SmallPDF

در این سرویس امکان تبدیل فرمت های مختلف به پی دی اف و بالعکس وجود دارد. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی فایل خود را روی قسمت سبز رنگ سایت بکشید و یا با کلیک روی آیکن پوشه، فایل را از سیستم خود انتخاب کنید. همچنین قابلیت افزودن فایل از سرویس های ابری مانند Dropbox و گوگل درایو را هم خواهید داشت.

این مطلب را هم ببینید
هنوز هم امکان نصب رایگان ویندوز 10 وجود دارد

تبدیل فایل PDF به Excel

ابزار PDF to Excel

همانطور که از نام این سرویس پیداست ،می توانید به راحتی با استفاده از آن فایل پی دی اف خود را به فرمت اکسل تبدیل کنید. به سادگی با کلیک روی دکمه Choose File فایل خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید فایل های خود را از سرویس های میزبانی ابری مختلف انتخاب کنید. پس از انتخاب روی دکمه Convert کلیک کنید.

I Love PDF

کار با این وب سایت بسیار ساده می باشد. با کلیک روی دکمه قرمز Select PDF File فایل های خود را انتخاب کرده یا آن ها را بکشید و در آن محل رها کنید. همچنان از گوگل درایو و دراپ باکس هم پشتیبانی می شود. ثبت نام و استفاده از این سرویس کاملا رایگان می باشد.

این مطلب را هم ببینید
چند پروفایل کاربری مرورگر که بسیار مهم هستند

تبدیل فایل PDF به Excel

Simply PDF

یک ابزار دیگر برای تبدیل فایل PDF به Excel که بسیار کاربردی می باشد. پس از انتخاب و آپلود فایل های خود، با کلیک روی دکمه Show More Options می توانید تنظیمات بیشتری را ببینید. پس از انتخاب تنظیمات مورد نظر، با کلیک روی Convert، فایل های شما تبدیل فرمت می شوند.

Soda PDF Online

عملکرد این ابزار نیز همچون سایر گزینه های معرفی شده در این لیست می باشد. از جمله ویژگی های اضافه ای که می توان به آن اشاره کرد، رمز گذاری اطلاعات بین مرورگر شما و سرور جهت افزایش امنیت فایل های شما می باشد. همینطور این دسترسی به شما داده شده است تا با هر دستگاهی اقدام به آپلود و تبدیل فرمت پی دی اف به اکسل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *