ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل فایل XPS به PDF بصورت آنلاین

تبدیل فایل XPS به PDF

XPS کوتاه شده ی عبارت XML Paper Specification است و در واقع یک فرمت برای اشتراک گذاری اسناد می باشد که توسط مایکروسافت معرفی شده است. اما به دلیل رایج نبودن این فرمت و همین طور فراگیر شدن فرمت PDF کاربران معمولی استفاده از PDF را ترجیح می دهند. از این رو در این بخش می خواهیم چند روش ساده و آنلاین برای تبدیل فایل XPS به PDF را به شما عزیزان آموزش دهیم.

تبدیل فایل XPS به PDF

استفاده از سرویس XPS to PDF

بدون نیاز به ثبت نام در این وب سایت می توانید یک خروجی بدون واترمارک داشته باشید. برای استفاده از این سرویس کافی است تا دکمه Upload File را بزنید یا فایل های خود را با Drag کردن بکشید و روی Drop Your File Here رها کنید. سایت شروع به تغییر فرمت می کند و می توانید با کلیک روی Download All فایل های خود را با فرمت پی دی اف دانلود و استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های ویرایش موزیک برای اندروید در سال 2021

تبدیل فایل XPS به PDF

استفاده از سایت Online 2 PDF

یک ابزار دیگر برای تبدیل فرمت های مختلف به PDF که از امکانات خوبی نیز برخوردار است. برای شروع به کار ابتدا روی دکمه Select File کلیک کنید. سپس فایل های مورد نظر خود با فرمت XPS را انتخاب کنید. شما می توانید فایل هایی تا حد اکثر حجم ۱۰۰ مگابایت و در صورت آپلود گروهی تا حداکثر حجم کلی ۱۵۰ مگابایت و ۲۰ فایل را در این سایت آپلود کنید. در نهایت دکمه Convert را بزنید.

استفاده از PDF Convert Online

استفاده از این وب سایت بسیار ساده و کاملا رایگان می باشد. کافیست بر روی دکمه Browse کلیک کرده و فایل XPS مورد نظر خود را بارگذاری کنید. با زدن دکمه Convert Now این فایل به فرمت PDF تبدیل می شود.

این مطلب را هم ببینید
بررسی لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Predator Helios

تبدیل فایل XPS به PDF

استفاده از Online-Convert

در این سایت امکانات تبدیل فرمت های مختلف به یکدیگر وجود دارد. یکی از قسمت های این سرویس به تبدیل XPS به پی دی اف اختصاص داده شده است. ویژگی دیگر این ابزار این است که شما می توانید فایل های خود را از Drop Box، Google Drive و یا سایر آدرس های اینترنتی هم وارد کنید.

استفاده از PDFYeah

در این برنامه امکان تبدیل فایل XPS به پی دی اف بصورت رایگان وجود دارد.  این سرویس از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را شروع کرده و با ویژگی هایی مانند استفاده از پروتکل HTTPS، حذف خودکار فایل های بارگذاری شده و.. به یکی از سرویس های محبوب تبدیل شده است. کافیست با کلیک بر روی دکمه Browse فایل مورد نظر خود را بارگذاری کنید. پس از آن باید برای تبدیل آنلاین XPS روی دکمه Convert to PDF کلیک کنید.

تبدیل فایل XPS به PDF

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *