ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش تبدیل فرمت MP4 به MKV بصورت آنلاین

تبدیل فرمت MP4 به MKV

فرمت‌های mp4 و mkv قالب‌هایی هستند که در سرتاسر دنیا استفاده می‌شوند و هرکدام مزایا و معایب خودشان را دارند. این فرمت ها قابل تبدیل به یکدیگر می باشند. در این مطلب قصد داریم روش های تبدیل فرمت MP4 به MKV بصورت آنلاین را به شما عزیزان آموزش دهیم.

روش های تبدیل فرمت MP4 به MKV بصورت آنلاین

Online-Convert

برای استفاده از این سرویس ابتدا دکمه Choose Files را زده و ویدیو مورد نظر را انتخاب کنید. سپس روی Start Conversion کلیک کنید.

Convertio

این سرویس هم به راحتی تبدیل فرمت را انجام می دهد. پس از انتخاب فایل اولیه، فرمت مقصد را روی MKV تنظیم کرده و دکمه Convert را بزنید. پس از چند دقیقه فرایند انجام می شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش غیرفعال کردن Cortana در ویندوز 10

Aconvert

در ابزار Aconvert رابط کاربری ساده ای وجود دارد که باعث می شود تازه کار ها هم بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی از این ابزار استفاده کنند. همچنین علاوه بر تبدیل فرمت، امکانت بیشتری مانند تغییر سایز، فریم و.. نیز در اختیار شما قرار داده شده است.

Free Online Converter

این سرویس رایگان و سریع می تواند تبدیل فرمت مورد نظر شما را انجام دهد. استفاده از این سرویس نیز ساده است.

Cloud Convert

اگر همچنان از سرویس های قبلی استفاده نکرده اید، می توانید از Cloud Convert نیز استفاده کنید. طیف گسترده ای از فرمت ها در این ابزار قابل پشتیبانی است. از آنجایی که فایل ها در سرور های این سرویس پس از تبدیل بلافاصله حذف می شوند، خطر امنیتی کمتری احساس می شود. پس از ورود به سایت، روی دکمه Select File کلیک کرده و فایل مورد نظر را انتخاب کنید. منوی Convert to را باز کرده و فرمت MP4 را انتخاب کنید. سپس دکمه Convert را بزنید. منتظر بمانید تا فرایند به اتمام برسد. در نهایت روی دکمه Download کلیک کنید تا فایل دانلود شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ریست کردن مرورگرهای مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *