ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش ترکیب فایل های PDF در ویندوز

ترکیب فایل های PDF در ویندوز

PDF ها از جمله فایل‌هایی هستند که زیاد با آن‌ها سر و کار داریم. اغلب کتاب‌های دیجیتالی، مقالات بلند بالا و دستورالعمل‌هایی که در سرتاسر وب پیدا می‌شوند، PDF هستند. از این رو این فرمت دارای اهمیت ویژه ای می باشد. بنابراین باید کار کردن با اینگونه فایل ها را بلد باشیم. گاهی نیاز است تا دو یا چند فایل پی دی اف را با یکدیگر ترکیب کنیم. روش ها و برنامه های زیادی برای ترکیب فایل های PDF وجود دارند. در این مطلب قصد داریم تا نحوه ترکیب فایل های PDF در ویندوز را به شما عزیزان آموزش دهیم.

ترکیب فایل های PDF در ویندوز

در این روش از Adobe Acrobat Pro DC ، بهترین ویرایشگر PDF استفاده می شود. خوشبختانه یک نسخه آزمایشی رایگان از این نرم افزار وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. در هر دو موردی که فقط بخواهید یک بار چند فایل PDF را ادغام کنید یا این که همیشه به انجام این کار نیاز داشته باشید، استفاده از این نرم افزار کارایی دارد. علاوه بر این گزینه های جایگزین دیگری هم وجود دارند.

این مطلب را هم ببینید
چگونگی بررسی سلامت باتری لپ تاپ

مراحل انجام کار

  1. نسخه آزمایشی رایگان Adobe Acrobat Pro DC را دانلود و نصب کنید.
  2. پس از نصب نرم افزار را باز کرده و در گوشه بالا سمت چپ بر روی تب Tools (ابزار) کلیک کنید.
  3. روی دکمه Combine Files کلیک کنید.
  4. بر روی دکمه آبی اضافه کردن فایل ها کلیک کنید و اسناد PDF مورد نظر را برای ترکیب انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این روش برای انواع فایل ها و نه فقط PDF ها کار می کند.
  5. با انتخاب PDF های خود ، روی دکمه آبی رنگ (Combine آبی) در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
  6. PDF های شما اکنون در یک فایل ادغام شده اند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را در یک مکان جدید ذخیره کنید ، که می توانید با کلیک کردن روی File و سپس Save As ، آن را انجام داده و سپس نام و مکان را برای فایل جدید خود انتخاب کنید.
این مطلب را هم ببینید
موزیلا فایرفاکس 79 منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *