مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

آموزش دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر

برای بسیاری افراد، اینستاگرام به یک سرگرمی روزانه تبدیل شده است. ذخیره تصاویر از اینستاگرام کار دشواری است و در واقع خیلی ها با گرفتن اسکرین شات تصاویر دلخواه خود را ذخیره می کند. برای دانلود ویدیوهای موجود در این برنامه نیز می بایست از اپلیکیشن های جانبی استفاده کرد. از آنجایی که ویدیوها جزو پرطرفدارترین انواع مدیا هستند ، کاربران زیادی تمایل دارند تا آن ها را دانلود و در سیستم خود ذخیره کنند. برای این کار باید از نرم افزارهای ثالث استفاده کرد. در این بخش می خواهیم بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر را معرفی کنیم.

دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر

ابزار InstantSave از وب‌سایت Gramblast

InstantSave ابزاری برای دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر ازطریق مرورگر وب است. همان‌گونه که شما نیز انتظار دارید، روند دانلود ویدئو با ابزار یادشده ساده است. لینک مطلبی که در اینستاگرام به‌صورت عمومی منتشر شده، کپی و در ابزار InstantSave جای‌گذاری کنید. سپس، روی گزینه‌ی Download Gram کلیک کنید. درادامه خواهید دید فایل ویدئو با فرمت MP4 به‌سرعت دانلود می‌شود. همچون سایر سرویس‌هایی که در این مطلب ذکر می‌شود، با ابزار InstantSave امکان دانلود محتوای رسانه‌ای از لینک‌های خصوصی (private) را نخواهید داشت؛ حتی اگر دنبال‌کننده‌ی حساب کاربری مربوط‌ به آن لینک باشید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل Windows Hello در ویندوز

IFTTT

با استفاده از ابزار IFTTT که سایت دانلود عکس از اینستاگرام است، می‌توانید هریک از ویدئوهایی را انتخاب کنید که قرار است روی حساب دراپ‌باکس مرتبط ذخیره شوند. در پلتفرم مذکور، کاربران می‌توانند برای ذخیره‌ی ویدئوهای دلخواه یا ویدئوهای آپلودکرده در اینستاگرام، نشانه‌های خاصی ایجاد کنند. نسخه‌ی پشتیبان ویدئوها در دراپ‌باکس با فرمت MP4 ذخیره می‌شوند.

SaveFromWeb

با استفاده از این ابزار ، علاوه بر اینستاگرام می توانید تصاویر، آلبوم‌ها، تصاویر پروفایل و استوری‌ها را نیز ذخیره کنید. کافی است URL ویدئو را کپی و در قسمت مربوطه جای‌گذاری کنید و گزینه‌ی دانلود را فشار دهید. در این مرحله، به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که دو گزینه‌ی دانلود و بازگشت به خانه (return to home) در آن به‌چشم می‌خورد. با کلیکی دوباره روی گزینه‌ی دانلود، دانلود عکس و ویدئو اینستاگرام با کامپیوتر محقق شده و فایل در پوشه‌ی دانلودها ذخیره خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های دانلود موسیقی در اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *