ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش رفع ارور api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0 در ویندوز

رفع ارور api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0

گاهی پیش می آید که هنگام اجرا برخی برنامه ها در ویندوز با ارور api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0 مواجه می شوید. این خطا ممکن است برای برنامه هایی مانند Adobe برنامه های , SmartFTP , Skype, Autodesk, Corel Draw, Microsoft Office, XAMPP رخ دهد. در این حالت ، اصلا جای نگرانی نخواهد بود. در این بخش می تونید چند روش ساده برای رفع ارور api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0 در ویندوز را یاد بگیرید.

روش های رفع ارور api-ms-win-crt-runtime-l1-1-0

آپدیت ویندوز

بسیاری از خطاهای رایانه ای ، با آپدیت کردن نسخه سیستم عامل برطرف خواهند شد. در این مورد نیز بهتری است قبل از هر چیز، این موضوع را بررسی کنید. با آپدیت ویندوز فایل جدید و مورد نیاز روی سیستم شما بارگیری می شود. برای این کار در سرچ ویندوز عبارت Update را جستجو کرده و در نتایج روی Check for updates کلیک کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش محاسبه DPI ماوس در ویندوز 10

حال در پنجره باز شده روی Check for updates کلیک کنید. منتظر بمانید تا فایل های آپدیت دانلود شوند و برای نصب آنها روی Install Updates کلیک کنید. پس از آپدیت شدن ویندوز و اتمام فرایند، سیستم را ریستارت کنید.

نصب Visual C++ Redistributable

فایل api-ms-win-crt-runtime-l1–۱–۰٫dll جزو پکیج Visual C++ Redistributable برای Visual Studio 2015 می باشد. بنابراین راه دیگر شما برای رفع مشکل، دانلود Visual C++ Redistributable برای Visual Studio 2015 می باشد (api-ms-win-crt-locale-l1-1-0.dll دانلود). این فایل را از وبسایت رسمی مایکروسافت دانلود کنید. بسته به نوع سیستم خود، فایل را دانلود کرده و آن را به سادگی نصب کنید. پس از نصب ویندوز را ریستارت کرده و مشکل را تست کنید.

تعمیر Visual C++ Redistributable برای Visual Studio 2015

کنترل پنل ویندوز را باز کنید. سپس وارد قسمت Programs and Features شده و روی Visual C++ Redistributable for Visual Studio 2015 راست کلیک کنید. حال روی Change و سپس Repair کلیک کنید. در نهایت روی Yes نیز کلیک کرده و منتظر بمانید تا تعمیر صورت بگیرد.

این مطلب را هم ببینید
اینتل پردازنده arc alchemist برای لپ تاپ معرفی کرد.

آپدیت کردن Universal C Runtime

بهتر است اقدام به آپدیت کردن Universal C Runtime نیز کنید. پس از آپدیت و ریستارت ویندوز، مشکل رفع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *