ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش رفع ارور Binkw32.dll در ویندوز

رفع ارور Binkw32.dll در ویندوز

binkw32.dll یک فایلی است که توسط برنامه Bink Video Player جهت بهتر شدن گرافیک بازی برای گیمرها طراحی شده است. گاهی مکن است در اجرا و یا نصب بازی ها ، با ارور Binkw32.dll مواجه شوید. برای رفع ارور Binkw32.dll در ویندوز می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

رفع ارور Binkw32.dll در ویندوز

بسته و باز کردن بازی

یکی از ساده ترین راه های رفع مشکل ارور Binkw32.dll در بازی، بستن و باز کردن مجدد بازی مشکل دار می باشد. بازی ها ممکن است دارای مشکل موقتی باشند که با انجام این کار، مشکل رفع می شود.

نصب مجدد بازی

ممکن است مشکلی در فایل های بازی شما به وجود آمده باشد. در صورتی که مشکل هنوز رفع نشده است، اقدام به حذف و نصب مجدد بازی معیوب کنید تا مشکل رفع شود. برای حذف بازی کافیست تا دکمه های Windows key + R را فشار داده و سپس عبارت appwiz.cpl را وارد و اینتر کنید.

این مطلب را هم ببینید
قدرتمندترین زبان های برنامه نویسی برای پروژه‌های هوش مصنوعی

رفع ارور Binkw32.dll در ویندوز

توجه داشته باشید که بعد از حذف بازی کامپیوتر را ریستارت کرده و و سپس بازی را نصب کنید.

بروزرسانی بازی

برخی از خطا های رخ داده نیاز به آپدیت کردن بازی دارند. به همین منظور بهتر است تا بازی مورد نظر را به آخرین نسخه منتشر شده آپدیت کنید.

کپی فایل بازی

در برخی از موارد لازم است که فایل binkw32.dll را از محل نصب بازی کپی کرده و آن را در پوشه C:\Windows\System قرار دهید. برخی از کاربران با این روش مشکل را رفع کرده اند.

آپدیت درایور

عدم آپدیت بودن درایور های دستگاه به خصوص درایور کارت گرافیک، عامل دیگر بروز این مشکل است.

ارتقا کارت گرافیک

این دلیل ممکن است کمتر رخ دهد اما گاهی قدرتمند نبودن کارت گرافیک هم می تواند دلیل ارور Binkw32.dll باشد. بنابراین مشخصات بازی و حداقل سیستم مورد نیاز را بررسی کنید. در صورت نیاز ممکن است لازم باشد تا کارت گرافیک خود را ارتقا بخشید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین نرم افزارهای جایگزین آفیس که رایگان هستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *