مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش رفع ارور You don’t have permission to access / on this server

رفع ارور You don’t have permission to access / on this server

وبگردی این روزها به یکی از تفریحات و امور روزمره افراد تبدیل شده است. گاهی در حین گشت و گذارهای اینترنتی ممکن است با خطاهایی مواجه شوید. یکی از آنها ارور Forbidden می باشد. در این بخش قصد داریم روش های رفع ارور You don’t have permission to access / on this server را به شما عزیزان آموزش دهیم.

روش های رفع ارور You don’t have permission to access / on this server

غیرفعال کردن VPN

برای اینکار، بر روی دکمه Start کلیک راست کرده و Run را انتخاب کنید. عبارت ncpa.cpl را در Run تایپ کنید و بر روی OK کلیک کنید. روی VPN خود راست کلیک کنید، تا گزینه disable را برای آن انتخاب کنید. سپس سعی کنید وب سایت را با اتصال استاندارد خود باز کنید.

این مطلب را هم ببینید
مهارت های لازم برای محتوانویسی

خاموش کردن افزونه های VPN

برای رفع مشکل you do not have permission to access در Google Chrome، روی سه نقطه Customize Google Chrome در بالا سمت راست مرورگر کلیک کنید. سپس مسیر Extensions > More Tools را دنبال کنید. برای خاموش کردن، دکمه کشویی برنامه افزودنی VPN را بزنید.

 پاک کردن تمام داده های سایت

کاربران Firefox می توانند با پاک کردن کلیه داده های وب سایتی که خطا ایجاد کرده، خطای Access Denied را برطرف کنند. برای این کار کلید میانبر Ctrl + H را روی فایرفاکس فشار دهید. بعد روی وب سایتی که باز نمی شود، در نوار کناری History کلیک راست کنید. گزینه Forget about this site را انتخاب کنید. این گزینه کلیه داده ها از جمله تاریخچه، حافظه پنهان، کوکی ها و رمزهای عبور را پاک می کند. بنابراین اگر گذرواژه یا اطلاعات مهمی در وب سایت دارید، آن را ذخیره کنید. بطور مشابه نیز می توان همین کار را برای مرورگر های دیگر انجام داد.

این مطلب را هم ببینید
روش اصولی شارژ اولیه پاوربانک

پاک کردن داده های مرورگر

کاربران Chrome می توانند با فشار دادن کلید میانبر Ctrl + Shift + Delete دیتا های ان را پاک کنند. سپس All time انتخاب کنید. تیک Browsing history, Cookies and other site data و Cached images and files را بزنید. در نهایت روی دکمه Clear data کلیک کنید.

1 دیدگاه در “آموزش رفع ارور You don’t have permission to access / on this server

  1. سینا گفت:

    امیرمحمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *