ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش رفع خطای An Integer Between در فتوشاپ

رفع خطای An Integer Between در فتوشاپ

به جرئت می توان گفت که قدرتمندترین نرم افزار گرافیکی شناخته شده در جهان ، فتوشاپ است. گاهی ممکن است هنگام کار با این نرم افزار با خطاهایی نیز مواجه شوید. یکی از رایج ترین آن ها خزای An integer between 96 and 8 is required می باشد. با توجه به نسخه فتوشاپ، ارور An Integer Between می تواند به شکل های مختلفی نشان داده شود. اگر می خواهید روش های رفع خطای An Integer Between در فتوشاپ را یاد بگیرید با ما در این بخش همراه باشید.

روش های رفع خطای An Integer Between در فتوشاپ

استفاده از ریجستری

دکمه های Win+R را فشار دهید و عبارت Regedit را تایپ و اینتر کنید.

حال در صفحه ویرایشگر ریجستری، به دایرکتوری HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Adobe\Photoshop\120.0 بروید.

این مطلب را هم ببینید
روش های تبدیل فایل OGG به MP3

روی فایل OverridePhysicalMemoryMB DWORD راست کلیک کرده و Delete را بزنید. کامپیوتر را ریستارت کرده و مشکل را بررسی کنید احتمالا ارور An Integer Between 96 And 8 Is Required Closest Value Inserted رفع شده است.

استفاده از تنظیمات فتوشاپ

برنامه فتوشاپ را باز کنید و منوی Edit را باز کنید. سپس Preference را انتخاب کنید و روی Performance کلیک کنید. حال صفحه ای مربوط به تنظیمات پردازش فتوشاپ را خواهید دید. برای رفع این مشکل توصیه می شود که تغییرات زیر را انجام دهید.

  • RAM: میزان استفاده از رم را تا ۷۰ درصد افزایش دهید.
  • Cache Levels: در این قسمت سه گزینه خواهدید داشت. Web or UI design برای طراحی وب یا اینترفیس برنامه ها، Default or Photos برای ویرایش عکس با کیفیت متوسط، Huge Pixel Dimension برای کار با اسناد سنگین. بسته به نیاز خود یک گزینه را انتخاب کنید. همینطور به صورت دستی می توانید از Cache Level زیر ۴ برای عکس معمولی و بالای ۴ برای عکس های با ابعاد بالا استفاده کنید.
  • GPU Settings: با کلیک روی دکمه Advanced Settings در این قسمت، یکی از تنظیمات را انتخاب کنید. Basic برای استفاده کم از GPU در مواردی که برنامه دیگری از GPU استفاده می کند، Normal برای حالت پیش فرض برای بیشترین استفاده و کار با ویژگی های Open GL و Advanced همانند حالت نرمال با تفاوت امکان فعال کردن حالت های ۳D و..
این مطلب را هم ببینید
ردمی‌بوک ایر ۱۳ رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *