ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش رفع مشکل ارور Windows Resume Loader در ویندوز

رفع مشکل ارور Windows Resume Loader در ویندوز

ویندوز یکی از محبوب ترین و پراستفاده ترین سیستم عامل ها در جهان است اما مشکلاتی نیز دارد. یکی از باگ هایی که کاربران این سیستم عامل با آن مواجه می شوند ، Windows Resume Loader می‌‌باشد. مشکل نامبرده که در بسیاری از مواقع هنگام قطع ناگهانی جریان برق (به ویژه زمانی که رایانه شخصی در حالت Hibernation قرار دارد) بروز پیدا می‌کند تاکنون مشاکل کوچک و بزرگ متفاوتی را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورده است. در این بخش قصد داریم روش های رفع مشکل ارور Windows Resume Loader در ویندوز را به شما عزیزان آموزش دهیم.

روش های رفع مشکل ارور Windows Resume Loader در ویندوز

تنظیم بایوس

سیستم خود را ریستارت کنید.وارد تنظیمات بایوس (BIOS) خود شوید. (معمولا با استفاده از دکمه های F1 ، F2 ، del ، F12 ، F5 یا هر کلید دیگری که توسط سازنده رایانه برای این منظور اختصاص داده شده) پس از وارد شده به BIOS از فعال بودن USB keyboard اطمینان حاصل کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین ماوس های 2020

تنظیم دوباره خازن ها

جهت رفع اخطار Windows Resume Loader ابتدا سیم برق را از رایانه جدا کنید و به مدت ۱۵-۲۰ ثانیه دکمه پاور را نگه دارید. این کار باعث تنظیم مجدد خازن ها خواهد شد. سیم را دوباره وصل کنید و سیستم را روشن کنید.

دارندگان لپ تاپ نیز باتری لپ تاپ خود را بیرون آورده و سیم برق آن را جدا کنند و به مدت ۱۵ ثانیه دکمه پاور را فشار دهند. سپس سیم برق را وصل کنید ، اما باتری خود را دوباره وارد نکنید. ببینید که صفحه کلید پاسخگو هست یا نه. اگر همه چیز درست شد باتری را وصل کنید.

جداسازی سخت افزاری

اگر بعد از انجام تمامی مراحل بالا باز هم مشکل کارنکردن کیبورد را داشتید به عنوان گزینه آخر در کیس کامپیوتر خود را باز کنید و باتری CMOS را برای چند دقیقه از برق جدا کنید و دوباره آن را ببندید. سیستم را راه اندازی کنید و تاریخ و فلاپی درایو را در BIOS تنظیم کنید. پس از اینکار سیستم شما درست خواهد شد. (اگر در انجام این مرحله مشکل دارید به نزدیکترین و معتبرترین مرکز تعمیرات کامپیوتر مراجعه و مشکل خود را مطرح کنید)

این مطلب را هم ببینید
آموزش روش های بهینه‌ سازی عملکرد ویندوز 10 برای بازی

1 دیدگاه در “آموزش رفع مشکل ارور Windows Resume Loader در ویندوز

  1. آرکا گفت:

    سیستم من ویندوز 7 هستش و امروز دچار این مشکل شده بود. با استفاده از راهنمایی کامل و صحیح تون مشکل سیستمم برطرف شد.
    باتشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *