آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

آموزش عکاسی از کودکان در منزل

عکاسی از کودکان در منزل

اگر دوست دارید شما هم از فرزندتان در منزل عکس های خلاقانه بیندازید ، در این بخش با ما همراه باشید تا ترفندهای عکاسی از کودکان در منزل را یاد بگیرید.

ترفندهای عکاسی از کودکان در منزل

خوابیدن

چه کسی دوست ندارد فرزند خود را هنگامی که در خواب شیرین خود قرار دارد ببیند؟ دیدن این صحنه هر بار دل شما را می‌دزدد. به هر حال، اگر کودکی دارید که در طول روز چرت می‌زند، عالی است، به این خاطر که شما می‌توانید به طور معمول در نور خوب روز از آن‌ها عکس‌های عالی بگیرید، که کار و زندگی را آسان‌تر می‌کند. با این حال، من عکاسی از کودکان در خانه که نور کم نیز گرفته‌ام را دوست دارد. درست همانند عکس‌هایی که در طول روز ثبت کرده‌ام، نوری که از طرفین می‌آید بیشتر از نوری که از بالای سر می‌آید چشم‌نوازتر است.

این مطلب را هم ببینید
دوربین عکاسی دیجیتال نیکون مدل Nikon D3500 ؛ بدنه- بدون لنز

فعالیت مورد علاقه

موقعیت‌های بسیار فراوانی برای ثبت عکاسی از کودکان در خانه هنگام انجام فعالیت‌های مورد علاقه آن‌ها وجود دارد، مانند نقاشی یا انجام کارهای عجیب، در مورد پسر من، شستشوی ظرف‌های رنگ پس از پایان نقاشی است. در اینجا همان چیزی که برای عکس گرفتن وجود دارد صدق می‌کند، سعی کنید فعالیت را در مکانی تنظیم کنید که می‌دانید نور طبیعی خوبی وارد آن می‌شود. در تصویر زیر ما نور طبیعی داریم که از پنجره مقابل او وارد می‌شود. مطمئن شدن از اینکه نور مناسبی برای ثبت فعالیت خود انتخاب کرده‌اید، نصف راه عکاسی از فعالیت کودکان است.

نور کم

یکی از جنبه های عکسبرداری در فضای داخلی که من واقعاً آن را دوست دارم، توانایی استفاده از نور کم برای به دست آوردن تصاویر دراماتیک است. ممکن است هنگام عکاسی در نور کم کمی پیچیده‌تر باشد، بنابراین مطمئن شوید که نوری برای قرار دادن سوژه خود پیدا کرده‌اید، این نور می‌تواند نوری از چراغ رو میزی باشد. سپس با باز کردن دیافراگم، کم کردن سرعت شاتر و بالا بردن میزان ISO، اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که ممکن است نور به دوربین وارد می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
بررسی کوادکوپتر تلو Tello dji

خودتان نیز در قاب قرار بگیرید

هنگام ثبت عکس از ارتباط خود با فرزندتان، فراموش نکنید که خودتان نیز در کادر قرار بگیرید. این بسیار بسیار مهم است که شما با کودک خود عکس داشته باشید، بنابراین اجازه ندهید که عدم تمایل شما برای عکس گرفتن مانع این کار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *