آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

آموزش عکاسی منظره در قرنطینه

عکاسی منظره در قرنطینه

عکاسی منظره در شرایط کنونی که افراد بدلیل وجود ویروس کرونا مجبور به قرنطینه می باشند ، از دست دادن این آزادی خلاق همه چیز را سخت می‌کند. در این بخش ما می خواهیم نکاتی را جهت عکاسی منظره در قرنطینه به شما عزیزان آموزش دهیم.

ترفندهای عکاسی منظره در قرنطینه

عکاسی از ستاره‌ها در باغ

اگر آنقدر خوش شانس هستید که خارج از شهر زندگی می‌کنید، پس چرا کمی عکاسی از ستاره‌ها را از باغ خود امتحان نمی‌کنید؟ این قسمتی از عکاسی است که ما مطالب خیلی زیادی راجب آن نوشته‌ایم که می‌توانید در سایت جستجو پیدا کنید. این یک راه فوق‌العاده برای گذراندن زمان است و خیلی مسحور کننده است. اگر تا به حال آن را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنم که این ژانر فوق‌العاده از عکاسی را از دست ندهید.

این مطلب را هم ببینید
راه اندازی و اکتیو کردن Dji FPV

به دنبال حیواناتی که در اطراف حوضچه‌ها قرار دارند باشید

اگر یک حوضچه در اختیار دارید، می‌توانید فرصت‌های بی‌شماری از عکاسی را در اطراف آن پیدا کنید. حوضچه‌ها تقریبا میزبان همه چیز هستند، از حشرات گرفته تا غورباقه‌ها و پروانه‌هایی که در حال حمام کردن هستند، حوضچه‌ها می‌توانند حیوانات زیادی را به خود جلب کنند.

گل‌ها

گل نرگس در حال حاضر آماده است و الهام بخش گل دیگری است. معمولاً خود را در حال عکاسی از حیات وحش می بینید؟ خوب، اکنون زمان مناسب برای گسترش مهارت‌های خودتان است. برای خودتان یک چالش برای ثبت یک چیز جذاب و چیزی بیشتر از یک عکس گل سطحی ایجاد کنید، چگونه می‌توانید تصویرتان را متفاوت کنید؟

اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید و  نمی‌توانید به فضاهای سرسبز بروید، چرا برای خودتان مقداری بذر و گلدان سفارش نمی‌دهید تا سوژه خودتان را بسازید؟ یک پس زمینه قرار دهید، نورپردازی خوب داشته باشید و ببینید که یک عکس ماکروی استودیویی به چه شکلی خواهد بود!

این مطلب را هم ببینید
معرفی 3 نوع اصلی پروژکتور، کاربرد، مزایا و معایب آن

سوژه‌های غیرمعمول ماکرو

بسته به جایی که زندگی می‌کنید، این احتمال وجود دارد که شاهد شبنم شبانگاهی باشید. همچنین این امکان وجود دارد که شاهد لارو غورباقه و جزئیات ریز دیگر هم باشید.

یک پناهگاه در باغ بسازید

آیا تابحال به راه اندازی مخفیگاه خود در باغ فکر کرده‌اید؟ حتی می‌توانید از بازتاب یک استخر برای ثبت عکس‌های زیبا از سوژه‌های خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *