آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

آموزش نکات ایمنی برای عکاسان لنداسکیپ

نکات ایمنی برای عکاسان لنداسکیپ

عکاسی لنداسکیپ هنر ثبت تصاویر از چشم انداز های زیبای طبیعت است. عکاس با نگاهی ویژه نمایی متفاوت از طبیعت را برای بیننده خلق می کند. عکاسی لند اسکیپ می تواند شما را به مکان های دور و حتی ناهموار هدایت کند بنابراین نیاز است تا ایمنی را در اولویت قرار دهید. در این بخش با ما همراه باشید تا نکات ایمنی برای عکاسان لنداسکیپ را یاد بگیرید.

نکات ایمنی برای عکاسان لنداسکیپ چیست؟

ایمنی را در صدر عکاسی قرار دهید

اول از همه ، شما هرگز نباید خود را برای یک عکس در معرض خطر قرار دهید.قدم زدن روی صخره های لغزنده در بالای آبشار ارزش ریسک کردن ندارد. صعود به داخل یک دره که نتوانید از آن خارج شوید ، ارزش ندارد که از آن عکس بگیرید. کاری نکنید که ایمنی شما به خطر بیفتد. فرصت های عکاسی زیادی وجود دارد که نیازی به خطر کردن ندارند.

در مورد لوکیشن تحقیق کنید

قبل از سفرهای خود ، حتماً به اندازه کافی در مورد منطقه تحقیق کنید. اطلاعات زیادی در اینترنت وجود دارد و شما باید قبل از رفتن اطلاعات مناسب در مورد لوکیشن را کسب کنید. بدانید که کجا می روید ، چقدر طول می کشد و خطرات احتمالی که ممکن است با آن روبرو شوید را در نظر بگیرید. اگر از Google Maps برای راهنمایی رانندگی از طریق GPS استفاده می کنید ، می توانید نقشه منطقه را در تلفن خود قبل از سفر دانلود کنید. به این ترتیب ، حتی اگر سیگنال GPS از بین برود ، می توانید مسیرها را دریافت کنید. این امر به ویژه در صورت رانندگی به مناطق دور افتاده بسیار مهم است.

این مطلب را هم ببینید
چند نکته کاربردی برای شروع عکاسی خیابانی

یک نقشه بگیرید

بیشتر افراد برای راهنمایی از GPS در تلفن های هوشمند استفاده می کنند و نقشه های کاغذی کمتر رایج است. با این وجود برداشتن نقشه یک انتخاب عاقلانه است ، به خصوص وقتی مسیر را پیاده میروید. وقتی مدت زمان طولانی بیرون هستید ، ممکن است باتری تلفن شما تمام شود و GPS از دست برود،پس نقشه ها در دسترس ترند و همچنین ، بیشتر نقشه ها جزئیات زیادی دارند که شما از GPS دریافت نخواهید کرد ، بنابراین ارزش آن را دارند که از آن ها استفاده کنید. می توانید به راحتی نقشه ها را به طور آنلاین دریافت کنید و چاپ کنید و آن را در کیف دوربین خود حمل کنید.

با یک پارتنر مسافرت کنید

اگر ممکن است، با یک شخص یا یک گروه سفر کنید. این امر به ویژه در صورتی که به یک مکان دور یا جایی پر از حیوانات وحشی می روید ، مهم است. سفر با یک گروه می تواند شما را از مشکلات محافظت کند و در مواقع اضطراری به شما کمک کند. اگر مچ پای شما پیچ بخورد و از ماشین خود خیلی دور باشید ، بهتر است شخص دیگری با شما باشد. اگر به تنهایی پیاده روی می کنید ، برای جلوگیری از خطرات احتمالی ، اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهید.

به یک نفر بگویید که کجا می روید

این کار را چه تنها سفر کنید و چه با یک گروه سفر کنید، باید انجام دهید، اما اگر تنها سفر می کنید مهم تر است. قبل از حرکت ،یک شخص را از جزئیات مکانی که به آن جا می روید، مسیرهای پیاده روی که پیاده می روید و هر جزئیاتی که برنامه ریزی کرده اید، آگاه کنید. اگر اتفاقی بیفتد ، این جزئیات جستجو را بسیار آسان تر می کند.

این مطلب را هم ببینید
چند ایده خلاقانه برای عکاسی با استفاده از کتاب

همچنین می توانید از برنامه Glympse برای Android یا iOS استفاده کنید. با این برنامه ، می توانید موقعیت مکانی خود را به راحتی با GPS به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید زمان رسیدن خود را تخمین بزنید. قبل از اینکه بروید، برنامه را نصب کنید و جزئیات را برای شخص دیگری ارسال کنید.

لباس مناسب بردارید

پوشاک و لوازم جانبی نیز بخش بزرگی از ایمنی هستند که باز هم به تحقیقات برمی گردد. شما باید شرایط آب و هوایی  منطقه را بدانید و لباس های مناسب بردارید. آگاه باشید که هوا می تواند خیلی سریع تغییر کند و بهتر است که برای تغییرات آماده باشید. چند لایه لباس می تواند مفید باشد زیرا می توانید در صورت لزوم آنها را اضافه یا حذف کنید. اگر قرار است پیاده روی کنید ، کفش مخصوصاً مهم است. کفش یا چکمه های خوب برای جلوگیری از لغزش به شما کمک خواهد کرد. یک کت بارانی نیز ارزش نگه داشتن با خود را دارد.

تجهیزات ایمنی را با خود حمل کنید

نیازی به تجهیزات ایمنی زیادی ندارید ، اما یک سری وسایل پایه نیاز دارید. یک چراغ قوه احتمالاً ضروری ترین موردی است که باید داشته باشید. مطمئنم که دوست ندارید وسایل غیرضروری حمل کنید ، اما چراغ قوه های LED ارزان قیمت هستند و به راحتی در کیف دوربین شما جا میشوند. چاقو هم وسیله ای است که ممکن است به آن نیاز پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *