اخبار تکنولوژی

ابتکار جدید سامسونگ برای کاهش هزینه تعمیر موبایل با استفاده از مواد بازیافتی

ابتکار جدید سامسونگ برای کاهش هزینه تعمیر موبایل با استفاده از مواد بازیافتی

امروز می خواهیم شما را با ابتکار جدید سامسونگ برای کاهش هزینه تعمیر موبایل با استفاده از مواد بازیافتی آشنا کنیم. از زمان انقلاب صنعتی، رشد اقتصادی با بهره برداری بی رحمانه و کاهش منابع طبیعی همراه بوده است. کارشناسان به طور مداوم در مورد مشکلات زیست محیطی ناشی از استخراج معادن و کاهش منابع در آینده هشدار می دهند. Samsung Electronics از این هشدارها آگاه است و طیف گسترده ای از اقدامات متقابل را آغاز کرده است. اگر می خواهید بیشتر با ابتکار جدید سامسونگ برای کاهش هزینه تعمیر موبایل با استفاده از مواد بازیافتی آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

نورآوری در فناوری بسیار مفید بوده است

ما از طریق نوآوری های فناوری در فرآیند توسعه و تولید محصول از منابع به طور کارآمد استفاده می کنیم و راه هایی برای استفاده مجدد از زباله ها و محصولات غیرقابل اجتناب پس از عمر مفید آنها پیدا می کنیم. ما به تلاش برای تولید محصولات بهتر با منابع کمتر و تبدیل زباله های الکترونیکی به منابع قابل استفاده ادامه می دهیم.

ابتکار جدید سامسونگ برای کاهش هزینه تعمیر موبایل با استفاده از مواد بازیافتی

هدف ما دستیابی به اقتصاد دایره ای است: Samsung Electronics به تدریج از ساختار مصرف کننده منابع قبلی که در آن منابع پس از یک بار استفاده دور ریخته می شد، دور می شود و فعالیت های مختلفی را دنبال می کند که بازیافت حلقه بسته را امکان پذیر می کند، که در آن منابع مصرف شده بازیافت، بازیافت و سپس استفاده مجدد می شوند. به عنوان بخشی از تلاش‌هایمان برای ایجاد یک ساختار بازیافت منابع مسئول اجتماعی، ابتدا ترکیب محصولات اصلی خود را تجزیه و تحلیل می‌کنیم و از زوایای مختلف تأثیر هر ماده بر امنیت زنجیره تأمین، محیط زیست، جامعه و اقتصاد را دوباره تحلیل می‌کنیم. ابتکار جدید سامسونگ برای کاهش هزینه تعمیر موبایل با استفاده از مواد بازیافتی ستودنی است.

ما در پایان عمر مفید محصولات، جان تازه ای به آنها می دهیم

ایجاد سیستم اقتصاد دایره ای یک عامل اساسی در به حداقل رساندن ضایعات و استفاده بهینه از منابع است. به همین دلیل است که Samsung Electronics برنامه Re+ را در سراسر جهان اجرا می کند، یک برنامه جمع آوری زباله های الکترونیکی. محصولات پایان عمر توسط مراکز خدماتی یا تعاونی های بازیافت ما جمع آوری می شوند و زباله های الکترونیکی جمع آوری شده با روشی سازگار با محیط زیست بازیافت می شوند و به عنوان منبع مفیدی مورد استفاده مجدد قرار می گیرند. بین سال‌های 2009 و 2019، ما توانستیم در مجموع 4.03 میلیون تن محصول پایان عمر جمع‌آوری کنیم. ابتکار جدید سامسونگ برای کاهش هزینه تعمیر موبایل با استفاده از مواد بازیافتی نوآوری جدیدی است.

این مطلب را هم ببینید
ویژگی جدیدی در اپلیکیشن موبایل یوتیوب رونمایی شد

Samsung Electronics قصد دارد دوام محصولات خود را تنظیم کند و آزمایش هایی را در شرایط مختلف برای بررسی استحکام، مقاومت در برابر سقوط و عمر مفید انجام می دهد. محصولات ما نه تنها از مرحله توسعه به گونه ای طراحی شده اند که مطابق با استانداردهای بین المللی باشند، بلکه تحت آزمایش های حدی مختلف منحصر به فرد سامسونگ الکترونیک نیز قرار می گیرند، از جمله آزمایش های سقوط از زوایای مختلف و روی سطوح مختلف، و آزمایش های مختلف مقاومت در برابر آب.

قابلیت تعمیر راحت

تعمیر پذیری عنصر مهمی است که در هنگام تولید یک محصول به آن توجه می کنیم. Samsung Electronics به طور مستمر در حال تحقیق برای توسعه محصولاتی است که به راحتی جدا می شوند، تعمیر آنها ارزان است و می توان قطعات آنها را به راحتی دوباره استفاده کرد. در واقع، در سال 2021، Samsung Electronics بالاترین امتیاز را در رتبه بندی تعمیرپذیری در فرانسه دریافت کرد. از ژانویه 2021، فرانسه نشان دادن شاخص تعمیرپذیری (Indice de réparabilité) را برای تمام لوازم الکترونیکی فروخته شده در داخل اجباری کرده است و تلفن های هوشمند مختلف سامسونگ، از جمله Galaxy S21 و همه ماشین های لباسشویی درب جلو، بالاترین نمره (سبز تیره) را دریافت کردند. . Samsung Electronics به طور مستمر تلاش خواهد کرد تا اطلاعات بیشتری مانند دفترچه راهنمای تعمیرات را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد و مواد و قطعات را با قیمت مناسب ارائه دهد. ابتکار جدید سامسونگ برای کاهش هزینه تعمیر موبایل با استفاده از مواد بازیافتی ابتکار جدیدی است.

مراقبت از مشتری

Samsung Electronics در تلاش است تا قطعات معیوب را تعویض کند و تعمیرات را تا حد امکان به حداقل برساند. کارشناسان تعمیرات ما، عیب های مختلفی را که ممکن است در حین استفاده از یک محصول رخ دهد، تشخیص و تعمیرات سریع انجام می دهند و در نتیجه عمر محصولات را افزایش می دهند. علاوه بر این، ما در تلاش هستیم تا با گسترش مراکز تعمیر Samsung Care خدمات تشخیص و تعمیر را به سرعت ارائه دهیم.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات دوربین سری گلکسی S22 سامسونگ

ابتکار جدید سامسونگ برای کاهش هزینه تعمیر موبایل با استفاده از مواد بازیافتی

ما از چرخه قبلی مصرف منابع، که در آن منابع پس از یک بار استفاده دفع می‌شوند، شکسته می‌شویم، و فعالیت‌های مختلفی را دنبال می‌کنیم که بازیافت حلقه بسته را در نظر می‌گیرد، جایی که منابع قبلاً استفاده شده بازیابی و استفاده مجدد می‌شوند. برای این منظور، ما نه تنها مواد موجود در محصولات اصلی خود را تجزیه و تحلیل و مجددا استفاده می کنیم، بلکه با توسعه فناوری های تصفیه زباله برای حذف دفن زباله و گسترش پذیرش فناوری های جداسازی، تلاش می کنیم تا یک جامعه حلقه بسته ایجاد کنیم. ابتکار جدید سامسونگ برای کاهش هزینه تعمیر موبایل با استفاده از مواد بازیافتی بسیار پیشرفت کرده است.

سامسونگ الکترونیکس فناوری جدیدی را معرفی کرده است که مس بازیافت شده از لجن فاضلاب را به مس خام (97 درصد مس) برای استفاده مجدد از مس تبدیل می کند. ما همچنین با جداسازی زباله از رزین های مصنوعی که قبلا سوزانده می شدند، بازیافت می کنیم.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با ابتکار جدید سامسونگ برای کاهش هزینه تعمیر موبایل با استفاده از مواد بازیافتی آشنا کنیم. به این ترتیب، سامسونگ الکترونیکس به نرخ بازیافت 95 درصدی در سال 2020 دست یافت. ما به دنبال صدور گواهینامه دفن زباله صفر در تاسیسات خود در کره هستیم و قصد داریم این تلاش ها را به سایت های خارج از کشور خود نیز گسترش دهیم. مدیریت منابع آب بخشی جدایی ناپذیر از حفاظت از محیط زیست در اطراف تاسیسات تولیدی ما و همچنین بخشی ضروری از فرآیند تولید محصول است. هنگامی که با منابع آب سروکار داریم، روی 3R ها (کاهش، استفاده مجدد، بازیافت) تمرکز می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *