اخبار تکنولوژی

احتمالا بزودی هدفون روگوشی اپل معرفی می شود

هدفون روگوشی اپل

تیم اپل همه روزه در تلاش است تا با ارائه محصولات جدید و باکیفیت رضایت کاربران و مشتریان خود را در سراسر جهان جلب کند. بر همین اساس می توان انتظار داشت که بزودی هدفون روگوشی اپل معرفی شود. با توجه به لیستی که از دیتابیس اپل منتشر شده به نظر میرسد این کمپانی به زودی یک هدفون روگوشی معرفی خواهد کرد.

هدفون روگوشی اپل

در سال های اخیر گزارشات زیادی منتشر شده که نشان میدهد اپل در حال کار روی یک هدفون روگوشی است. در اوایل ۲۰۱۸ مینگ-چی کو و نشریه بلومبرگ همزمان گزارش دادند که این هدفون تا پایان سال معرفی خواهد شد اما بلومبرگ بعدا در نوشته ای گفت که این محصول به علت چالش های طراحی با تاخیر عرضه خواهد شد. اما در تازه ترین گزارش که ماه پیش توسط مینگ-چی کو انتشار یافت ادعا شده است که اپل در نیمه اول ۲۰۲۰ یک هدفون بلوتوثی رده بالا معرفی خواهد کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی ساعت هوشمند watch s1 شیاومی

یکی از کاربران یوتیوب به‌نام Jon Prosser با بررسی دیتابیس وب‌سایت فروشگاهی آنلاین Taregt، متوجه عبارتی مرتبط با اپل شد که البته فعلا به‌صورت جای خالی مخصوص یک محصول در دیتابیس دیده می‌شود. پرسور ادعا می‌کند در دیتابیس سایت، عبارت Apple Airpods X Generation به‌همراه برچسب قیمتی ۳۹۹ دلاری دیده می‌شود. به‌گفته‌ی او، سه نسخه‌ی متفاوت برای محصول در دیتابیس حضور دارد که احتمالا به سه رنگ متفاوت آن مربوط می‌شود.

قیمت ۳۹۹ دلاری برای هدفون روگوشی احتمالی اپل، آن‌ را ۱۵۰ دلار گران‌تر از ایرپاد پرو می‌کند؛ البته محصولات حرفه‌ای دسته‌ی روگوشی در بازار همچون Bose Noise Cancelling Headphones 700 و Sennheiser Momentum Wireless قیمتی مشابه دارند. عرضه و فروش هدفون روگوشی اپل اقدام جدید و عجیبی محسوب نمی‌شود؛ زیرا کوپرتینویی‌ها از مدت‌ها پیش و با برند بیتس، هدفون روگوشی به بازار عرضه کرده‌اند. یکی از نمونه‌های جدید بی‌سیم به‌نام Beats Studio 3 هم‌اکنون با قیمت ۳۵۰ دلار دردسترس است. هدفون احتمالی جدید اولین محصول با برند اپل در دسته‌ی روگوشی خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگر گیمینگ MSI Optix AG321CR معرفی شد

پیش از شیوع ویروس کرونا، قرار بود اپل رویدادی در ماه مارس برگزار کند که البته هنوز سرنوشت آن مشخص نیست. اخبار متعدد نیز کاهش فروش و تولید اپل را در چین نشان می‌دهند که شاید روی زمان‌بندی عرضه‌ی محصولات جدید تأثیر بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *