اخبار تکنولوژی

اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی سامسونگ در سال 2020

اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی

شاید بخاطر داشته باشید که حدود یک سال و نیم قبل سامسونگ اسپیکر گلکسی هوم خود را روانه بازار کرد که از استقبال خوبی هم مواجه شد. اکنون با برگزاری این نمایشگاه ، مدیرعامل کمپانی مذکور اعلام کرده است که مدل کوچکتر اسپیکر هوشمند گلکسی هوم ، ملقب به اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی به بازار خواهد آمد. البته در همان زمان هم یعنی سال 2018 اخباری در مورد معرفی نسخه‌ی کوچکتر اسپیکر هوشمند سامسونگ مطرح شده بود.

اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی

مرداد ماه سال گذشته، کره‌ای‌ ها اعلام کردند در حال به‌روزرسانی و اصلاح و تقویت اسپیکر هوشمند گلکسی هوم هستند وبه همین منظور تست‌ هایی را انجام می‌دهند. پس از گذشت حدود 10ماه ، یعنی در اوایل خرداد ماه مدل کوچک‌تر اسپیکر هوشمند گلکسی هوم در FCC رونمایی شد. و اکنون اخبار جدید نشان دهنده آن است که باید بزودی منتظر مشاهده گلکسی هوم مینی در بازار باشیم.

این مطلب را هم ببینید
رونمایی از اسپیکر هوشمند Royole با نمایشگر لمسی

اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی

این محصول مانند برادر بزرگ‌تر خود، از دستیار دیجیتالی سامسونگ به نام بیکسبی بهره می‌برد. این اسپیکر هوشمند قرار است با بهره‌گیری از این دستیار دیجیتالی و پلتفرم SmartThings سامسونگ برای کنترل گجت‌های مبتنی بر اینترنت اشیاء (IoT) مورد استفاده قرار بگیرد. هدف سامسونگ از عرضه‌ی گلکسی هوم مینی، دستگاهی است که بتواند به‌عنوان دستیار هوشمند دستورها صوتی را به‌خوبی اجرا کند.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این محصول به بازار توسط سامسونگ اعلام نشده است. حتی مشخص نیست که کره‌ای‌ها قصد دارند گلکسی هوم را به بازار عرضه کنند یا خیر. ظاهرا تمام تمرکز سامسونگ فعلا روی مدل ارزان‌قیمت و کوچکتر گلکسی هوم مینی است. اما نکته مهم اینجاست که با عرضه اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی به بازار گجت‌های هوشمند خانگی در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۸ در جایگاه بسیار متفاوتی قرار دارند. طی این مدت شرکت‌هایی مانند گوگل و الکسا چند نسل از اسپیکرها و نمایشگرهای هوشمند را روانه‌ی بازار کرده‌اند و سامسونگ هنوز نتوانسته رقیبی برای این گجت‌ها عرضه کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی gionee 13 pro با سیستم عامل هارمونی و طراحی کاملا شبیه به آیفون 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *